The SoCal Clubhouse - Page 45 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > WF Local > WF Local Forums for Your Region and State > California Jeep Forum

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 02-24-2013, 09:41 PM   #1321
Jeeper
 
2013jeepjk's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Riverside
Posts: 606
Quote:
Originally Posted by Almighty90

Can I join?
Fashow around 8 8:30 am my house !!

__________________
JK ALL DAY !!!
2013jeepjk is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:45 PM   #1322
Jeeper
 
Almighty90's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Riverside,Ca
Posts: 308
Quote:
Originally Posted by 2013jeepjk

Fashow around 8 8:30 am my house !!
I wouldn't be able to make till around 9:30. Y'all would probably be done by then.

Almighty90 is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:47 PM   #1323
Jeeper
 
2013jeepjk's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Riverside
Posts: 606
Quote:
Originally Posted by Almighty90

I wouldn't be able to make till around 9:30. Y'all would probably be done by then.
Probably not were gonna do my bumper and Elmo's things ( forgot what they are )
__________________
JK ALL DAY !!!
2013jeepjk is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:51 PM   #1324
Jeeper
 
Almighty90's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Riverside,Ca
Posts: 308
Quote:
Originally Posted by 2013jeepjk

Probably not were gonna do my bumper and Elmo's things ( forgot what they are )
Oh ok. So is it cool if I come at that time?
(Shackles)
Almighty90 is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:53 PM   #1325
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
Todd you gonna be hangin with a couple a square's.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:53 PM   #1326
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by Almighty90

Oh ok. So is it cool if I come at that time?
(Shackles)
Yeah of course. Todds casa is ur casa
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:56 PM   #1327
Jeeper
 
Almighty90's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Riverside,Ca
Posts: 308
Quote:
Originally Posted by Gunner View Post
Todd you gonna be hangin with a couple a square's.
Come on Gunner! Us squares are fun!
Almighty90 is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:56 PM   #1328
Jeeper
 
Almighty90's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Riverside,Ca
Posts: 308
Quote:
Originally Posted by ELMOSYJ View Post

Yeah of course. Todds casa is ur casa
Haha
Almighty90 is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:56 PM   #1329
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
Square J's rock.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 09:57 PM   #1330
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
Quote:
Originally Posted by ELMOSYJ View Post
Yeah of course. Todds casa is ur casa
Elmo your such a giving kind of guy.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:03 PM   #1331
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by Gunner

Elmo your such a giving kind of guy.
Aww thanks i love giving whats not mine lol
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:03 PM   #1332
Jeeper
 
gonzo1308's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 989
Quote:
Originally Posted by Gunner
Square J's rock.
Yeah they rock.... Back and forth when they can't flex! Haha. I kid I kid.
gonzo1308 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:09 PM   #1333
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
My YJ. And then when I bought the TJ.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Jeep.jpg
Views:	18
Size:	56.0 KB
ID:	214194   Click image for larger version

Name:	Dos Jeeps.jpg
Views:	20
Size:	60.5 KB
ID:	214195  

Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:11 PM   #1334
Jeeper
 
gonzo1308's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 989
Quote:
Originally Posted by Gunner
My YJ. And then when I bought the TJ.
That was a clean YJ
gonzo1308 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:11 PM   #1335
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by gonzo1308

Yeah they rock.... Back and forth when they can't flex! Haha. I kid I kid.
Ohhh damn like that mr square head
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:13 PM   #1336
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
It only had 112000 miles on it. 1992. Traded my ZR2 for it.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:28 PM   #1337
Jeeper
 
Lab Lover's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Nipomo, CA
Posts: 3,740
Quote:
Originally Posted by Gunner View Post
Yeah I am slowly armoring this thing up. I got the idea from Rob. They have survived the Leaping Jeep and that is good enough for me. Can't you just get a detailer at the local drive thru carwash to do that for you? I hate spring cleaning. We are gonna have to do the boat pretty soon. I'm not looking forward to that at all.
Our boat is next on the list. Usually we do that in April, it's garaged so it's not really that bad. We take everything out, clean it completely and then get a good coat of wax on it and have it serviced. It's 15 years old this June and it's been turn key since day one.
Quote:
Originally Posted by Ditchdoc View Post
That's funny walked trough mine today. Not bad it there. I always knew we wound spend time in dirt so I got one that is all linoleum. It's very easy to clean we use runner rugs for comfort. Of coarse ours is very small too only 25' and no slides. It moves pretty good and get about 12 mpg 10 when towing heavy. I love it. Nothing can beat it. Hot showers after a day of exploring or just a safe heaven from the wind on a blow out day.
I have hardwood in the kitchen, linoleum in the bathroom and carpet throughout the rest. I made the mistake of not telling the dealer to leave the plastic over the carpet when we bought it. That would have helped alot with 3 dogs. I put throw rugs all over, it has helped alot and we take our shoes off most of the time.

I don't mind cleaning the inside, then we have a couple employees do the outside I too love having a nice warm shower, a comfy bed, a heater and A/C when needed

Quote:
Originally Posted by Gunner View Post
I like the motel better. I don't have to clean it.
Motel's are nice for that reason, but with 3 big dogs it becomes a big hassle. Most of our trips have been to the lake to camp or traveling to Lake Powell or far away lakes and the dogs always go with us. Honestly, the dogs were a huge factor in deciding to buy it.
__________________
What do Jeeps & Margaritas have in common?
Both are better on the rocks.

Life's better with two Jeeps: One for the Mall and one to crawl
Lab Lover is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:29 PM   #1338
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by Gunner
It only had 112000 miles on it. 1992. Traded my ZR2 for it.
I traded my 66 mustang coupe for pepper
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:38 PM   #1339
Jeeper
 
2013jeepjk's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Riverside
Posts: 606
Quote:
Originally Posted by Gunner
It only had 112000 miles on it. 1992. Traded my ZR2 for it.
They say its cool 2 b square ????
I'll let u know how cool they are after tomorrow Bob !!! LoL
__________________
JK ALL DAY !!!
2013jeepjk is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:39 PM   #1340
Jeeper
 
2013jeepjk's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Riverside
Posts: 606
Quote:
Originally Posted by ELMOSYJ

I traded my 66 mustang coupe for pepper
Wow traded a classic for that ??? Probably having way more fun in the jeep !!
__________________
JK ALL DAY !!!
2013jeepjk is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:40 PM   #1341
Jeeper
 
2013jeepjk's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Riverside
Posts: 606
Quote:
Originally Posted by gonzo1308

Yeah they rock.... Back and forth when they can't flex! Haha. I kid I kid.
No but really true true !!! LoL
__________________
JK ALL DAY !!!
2013jeepjk is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:52 PM   #1342
Jeeper
 
Ditchdoc's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Placentia
Posts: 2,887
Quote:
Originally Posted by ELMOSYJ

I traded my 66 mustang coupe for pepper
I traded my humanity to get my jeep. Just kidding I had to include my dignity too.
__________________
Bender Bending Rodriguez is my role model.
Ditchdoc is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 10:54 PM   #1343
Jeeper
 
Almighty90's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Riverside,Ca
Posts: 308
Quote:
Originally Posted by 2013jeepjk View Post

No but really true true !!! LoL
Come on Todd Yj's flex nicely
Almighty90 is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:03 PM   #1344
Rocking YJ

WF Supporting Member
 
minisaba's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: So Cal
Posts: 815
Images: 3
Quote:
Originally Posted by gonzo1308 View Post
Yeah they rock.... Back and forth when they can't flex! Haha. I kid I kid.
Really? Really? You're gonna go there? Lets go out to the desert again see if you can keep up. :P

Thats a really clean yj Gunner.

Elmo, did you really trade a classic for a yj with an attitude?
minisaba is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:04 PM   #1345
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
We just have a cat now. All our doggies went to pooch heaven from a long and happy life. The kitty can care less as long as she has her warm perch and fresh food.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:06 PM   #1346
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by 2013jeepjk

Wow traded a classic for that ??? Probably having way more fun in the jeep !!
Hell yeah. Hey my square head is a classic
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:07 PM   #1347
Jeeper
 
ELMOSYJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by minisaba

Really? Really? You're gonna go there? Lets go out to the desert again see if you can keep up. :P

Thats a really clean yj Gunner.

Elmo, did you really trade a classic for a yj with an attitude?
Yup and no regrets. That classic was a straight six. I like pepper better
__________________
ITS ELMO, AKA GAMA
ELMOSYJ is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:15 PM   #1348
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
I would be rocking that little 4 banger still if the deal on the Rubi hadn't come along before I got going on it. Shackle reversal, waggy springs, 4 inch lift, SM420 trans, atlas 4 speed with 11.7 low, Dynatrac D60 axles. I was gonna make a killer 2.5.
Gunner is offline   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:21 PM   #1349
Jeeper
 
Ditchdoc's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Placentia
Posts: 2,887
Quote:
Originally Posted by Gunner
I would be rocking that little 4 banger still if the deal on the Rubi hadn't come along before I got going on it. Shackle reversal, waggy springs, 4 inch lift, SM420 trans, atlas 4 speed with 11.7 low, Dynatrac D60 axles. I was gonna make a killer 2.5.
May have to turbo that. I have a 38 mm turbo just have no idea how I'm going to put it in there
__________________
Bender Bending Rodriguez is my role model.
Ditchdoc is online now   Quote Quick Reply
Old 02-24-2013, 11:33 PM   #1350
Supporting Member

WF Supporting Member
 
Gunner's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Seal Beach
Posts: 6,878
I thought about that but ya know it was actually fast enough for me. When I sold the bike I seemed to lose the need for speed thing. With enough gear and tire a 2.5 will climb a skyscraper. I actually think they could be a better rock rig than the 6.

Gunner is offline   Quote Quick Reply
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



logo carid shop wrangler parts carid fender flares custom wheels store avs deflectors at carid
» Rates
Get low rates on auto insurance in Canada!

» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 01:30 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC