He man club - Page 99 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 10-04-2012, 08:47 AM   #2941
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by mstjwrangler

Efffffffffffffffff. Silver lining? U didn't hit them and you're okay! Whew!
Haha yeah! Luckily I had my suit in the jeep for later today. So I'm sitting in class wearing a suit now lol.

silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 08:48 AM   #2942
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by mstjwrangler

Morning!

!!!
How's your morning going?

silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 08:51 AM   #2943
Jeeper
 
mstjwrangler's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Littleton, CO
Posts: 1,836
Quote:
Originally Posted by silver rubi

Haha yeah! Luckily I had my suit in the jeep for later today. So I'm sitting in class wearing a suit now lol.
Lol. Well see... It all worked out!

Quote:
Originally Posted by silver rubi

How's your morning going?
Pretty good. Going to be a weird day, but so far it's pretty pleasant.
__________________
- LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE -

’01 TJ – 4.0L, 6cyl, 5 speed, 3.5” Rubicon Express Lift, 33” Nitto Trail Grapplers, Pro Comp Type 98 Steel Wheels Flat Black, Rubicon Express Adjustable Track Bar, ZJ Tie Rod Conversion
mstjwrangler is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 09:20 AM   #2944
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by mstjwrangler

Lol. Well see... It all worked out!

Pretty good. Going to be a weird day, but so far it's pretty pleasant.
. Lol yep I guess so Haha.
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 09:24 AM   #2945
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by mstjwrangler

Lol. Well see... It all worked out!

Pretty good. Going to be a weird day, but so far it's pretty pleasant.
Glad you're having a good day
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 09:34 AM   #2946
Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: in TX, out playing in traffic somewhere....
Posts: 5,786
Quote:
Originally Posted by silver rubi

Haha yeah! Luckily I had my suit in the jeep for later today. So I'm sitting in class wearing a suit now lol.
Studly.
orngcrushrgrl is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 09:47 AM   #2947
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by orngcrushrgrl

Studly.
Haha thanks.
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 09:53 AM   #2948
Jeeper
 
bigcountry0711's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 3,539
Ugggg stuck in traffic in denver damn president is on the move fml
bigcountry0711 is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:12 AM   #2949
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Morning all
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:13 AM   #2950
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Quote:
Originally Posted by bigcountry0711
Ugggg stuck in traffic in denver damn president is on the move fml
Headed to pick up the gf!! Yay! Time for bc to have a good week!!
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:14 AM   #2951
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx
Morning all
Morning turbo! What's going on?
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:14 AM   #2952
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

Headed to pick up the gf!! Yay! Time for bc to have a good week!!
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:14 AM   #2953
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Nothing much, getting ready for work
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:15 AM   #2954
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Doors off yet turbo?
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:15 AM   #2955
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx
Nothing much, getting ready for work
What time do you work?
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:22 AM   #2956
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Noon, doors aren't off yet
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:23 AM   #2957
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx
Noon, doors aren't off yet
Well why not? Lol
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:25 AM   #2958
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Quote:
Originally Posted by silver rubi

Well why not? Lol
Just got up lol
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:32 AM   #2959
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

Just got up lol
That's no excuse
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:33 AM   #2960
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Haha, how's class?
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:34 AM   #2961
Jeeper
 
bigcountry0711's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 3,539
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

Headed to pick up the gf!! Yay! Time for bc to have a good week!!
I almost went off roading at the airport bc buttholes dont know how to drive
bigcountry0711 is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:35 AM   #2962
Jeeper
 
bigcountry0711's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 3,539
I wish i could take my doors off but gf will freeze her butt off
bigcountry0711 is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:36 AM   #2963
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx
Haha, how's class?
Ummmmmm....long and boring....
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:36 AM   #2964
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Quote:
Originally Posted by bigcountry0711

I almost went off roading at the airport bc buttholes dont know how to drive
Haha, i can see it now, bc on the national news wheelin at an airport causing all air traffic across the nation to be grounded, and a national security breach at Denver airport lmao
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:37 AM   #2965
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

Haha, i can see it now, bc on the national news wheelin at an airport causing all air traffic across the nation to be grounded, and a national security breach at Denver airport lmao
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:37 AM   #2966
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Quote:
Originally Posted by silver rubi

Ummmmmm....long and boring....
That's what she said ;-)
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:41 AM   #2967
EMS - It's a way of life.

WF Supporting Member
 
silver rubi's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Midlothian, Virginia
Posts: 20,168
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

That's what she said ;-)
Ugh lol. Go take your doors off ! Lol
silver rubi is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:42 AM   #2968
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
No! You're not my mommy!
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:45 AM   #2969
Jeeper
 
bigcountry0711's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 3,539
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx

Haha, i can see it now, bc on the national news wheelin at an airport causing all air traffic across the nation to be grounded, and a national security breach at Denver airport lmao
You know it i would like those cop cars to catch me all rocks my playground
bigcountry0711 is offline   Quote Quick Reply
Old 10-04-2012, 10:48 AM   #2970
Krew Member

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 20,170
Dang it! Now I have to buy a whole new hinge....damnit!

__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off




Download our Mobile App

» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 03:37 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC