Late Night Day Walkers - Enter at Your Own Risk - Page 11 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 08-20-2011, 09:48 PM   #301
likes relays

WF Supporting Member
 
onroad's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Long Island, NY
Posts: 347
36 hour drive straight through? Wow. U a coffee drinker, lol?

Quote:
Originally Posted by mcw320 View Post
Are you guys truck drivers?
I towed for a couple of years but the hours started to suck the life out of me. Now I work in a shop and fix the cars for a change of pace.

__________________
---Greg
1993 YJ Off Death Row
Photography...other
onroad is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:49 PM   #302
Jeeper
 
TX2dr's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 146
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

It was a tough drive by myself. But an awesome experience. Made friends w some nice truck drivers on the way home. We had coffee together and they had me park in-between them cuz they knew I was nervous bout sleeping w a soft top on the jeep lol
Sounds like an experience worth having.

TX2dr is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:50 PM   #303
Jeeper
 
TX2dr's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 146
Quote:
Originally Posted by TX2dr

I wasn't, sorry by "truck" I mean END truck. I was a paramedic before nursing.
Dang auto correct!!! END!!!!
TX2dr is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:51 PM   #304
Jeeper
 
TX2dr's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 146
Quote:
Originally Posted by TX2dr

Dang auto correct!!! END!!!!
EMS!!!! I must be tired! LOL!
TX2dr is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:52 PM   #305
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by onroad
36 hour drive straight through? Wow. U a coffee drinker, lol?

I towed for a couple of years but the hours started to suck the life out of me. Now I work in a shop and fix the cars for a change of pace.
It was only a 18 hour drive... but I worked a 10 hr shift ... went home loaded the jeep, and took off. And the. It was like noon when I got there, so had to stay up w the fam. And coffee is amazing. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:53 PM   #306
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by TX2dr

Sounds like an experience worth having.
It was. Did it after my break up w my boyfriend of 4.5 years. Needed to pick up and get away to 'find myself' persay.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:54 PM   #307
Jeeper
 
TX2dr's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 146
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

It was. Did it after my break up w my boyfriend of 4.5 years. Needed to pick up and get away to 'find myself' persay.
Ah, gotcha! Been there, done that....
TX2dr is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:54 PM   #308
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
you drove all that way to mind yourself?....... so did ya?
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:56 PM   #309
likes relays

WF Supporting Member
 
onroad's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Long Island, NY
Posts: 347
18 hours is pretty long too. Me and some buddies drive down to Bonnaroo music festival every year which is about 15 hours from here, and the drive seems to last an eternity.
__________________
---Greg
1993 YJ Off Death Row
Photography...other
onroad is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 09:59 PM   #310
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by redjeeper
you drove all that way to mind yourself?....... so did ya?
It was nice to be 'home' with my family... so I guess I got in touch w my roots, and I needed it. So I suppose I did.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:00 PM   #311
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by TX2dr

Ah, gotcha! Been there, done that....
Gotta admit. Every mile further away I got. The better I felt. It was awesome.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:06 PM   #312
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
It was nice to be 'home' with my family... so I guess I got in touch w my roots, and I needed it. So I suppose I did.
oh i thought u just randomly packed a bag and went on a road trip loll.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:07 PM   #313
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by redjeeper

oh i thought u just randomly packed a bag and went on a road trip loll.
Lol well, it was random, but my destination was preset.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:17 PM   #314
Jeeper
 
Join Date: Feb 2011
Location: Texas
Posts: 3,161
Quote:
Originally Posted by TX2dr
My longest was 33 hrs, not even a catnap in between. I hit the sack and died!!
Get at me bro. I woke up a couple weeks ago on Thursday morning, had 2 hrs of sleep between then and Sunday night. I of course got deathly I'll. Lol
KidRock171 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:18 PM   #315
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by KidRock171

Get at me bro. I woke up a couple weeks ago on Thursday morning, had 2 hrs of sleep between then and Sunday night. I of course got deathly I'll. Lol
Not good!
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:22 PM   #316
Jeeper
 
Join Date: Feb 2011
Location: Texas
Posts: 3,161
I got better! Bad flu.
But then she turned me into a newt
KidRock171 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:24 PM   #317
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by KidRock171
I got better! Bad flu.
But then she turned me into a newt
... a newt? Why a newt
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:26 PM   #318
likes relays

WF Supporting Member
 
onroad's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Long Island, NY
Posts: 347
Naturally, blood of the newt is the main ingredient in flu shots.
__________________
---Greg
1993 YJ Off Death Row
Photography...other
onroad is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:28 PM   #319
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by onroad
Naturally, blood of the newt is the main ingredient in flu shots.
Ew. Lol why not tiger blood
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:30 PM   #320
likes relays

WF Supporting Member
 
onroad's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Long Island, NY
Posts: 347
Because it causes extreme rage, and orange stripes.
__________________
---Greg
1993 YJ Off Death Row
Photography...other
onroad is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:31 PM   #321
Jeeper
 
TX2dr's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 146
And an unquenchable thirst for meat.....
TX2dr is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:31 PM   #322
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by onroad
Because it causes extreme rage, and orange stripes.
Hahahaaha!
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:32 PM   #323
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by TX2dr
And an unquenchable thirst for meat.....
Lol, there could be worse side effects. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:33 PM   #324
likes relays

WF Supporting Member
 
onroad's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Long Island, NY
Posts: 347
Create a hybrid mix of tiger and crocodile blood and you've got a real problem on your hands. Crocotigers...
__________________
---Greg
1993 YJ Off Death Row
Photography...other
onroad is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:34 PM   #325
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by onroad
Create a hybrid mix of tiger and crocodile blood and you've got a real problem on your hands. Crocotigers...
Watch out! Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:42 PM   #326
Jeeper
 
sim333's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: League City Tx
Posts: 392
Images: 9
Back at wk after a day at the beach. Tonight should be interesting. Howdy yall
sim333 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 10:44 PM   #327
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by sim333
Back at wk after a day at the beach. Tonight should be interesting. Howdy yall
Hey. Have fun tonight! Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-20-2011, 11:02 PM   #328
Jeeper
 
sim333's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: League City Tx
Posts: 392
Images: 9
Yea im a walking zombie
sim333 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-21-2011, 12:02 AM   #329
Jeeper
 
sim333's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: League City Tx
Posts: 392
Images: 9
Any tips on pulling people out with jeeps. I barried mine twice today and had to unhook to get out. Then again i was running 40psi and mudgrips.
sim333 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-21-2011, 12:02 AM   #330
Jeeper
 
Join Date: Feb 2011
Location: Texas
Posts: 3,161
It was actually a movie quote... Monty python? But yalls explanations were much more entertaining.

KidRock171 is offline   Quote Quick Reply
Reply

Tags
!jen still rocks , !keymo's still watching , !keymoseezuall , !missing you! , ( ͡° ͜ʖ ͡°) guns! , ( . ) ( . ) , don't eat the brown acid , don't watch-participate! , emmersomes , hookers and blow , inwinity , jeep.chick investigations , let your freak flag fly , mmm muffins , never gone , protection required , so late it's early , up the republic , ^i miss cookies

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Too late for spare. GREEN-MACHINE JK General Discussion Forum 62 05-30-2011 06:34 AM
Happy Halloween, a little late Captnrich General Jeep Discussion 2 11-04-2010 11:29 AM
Is it to late to Lift?? anmllvr720 YJ General Discussion Forum 10 05-23-2009 11:01 AM
RIP: Late Night With Conan O'Brien AzTJ Off-Topic 1 02-21-2009 02:09 AM
Late 70's early 80's CJ ExDementia CJ General Discussion Forum 1 08-11-2008 07:20 AM



» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 11:45 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC