Late Night Day Walkers - Enter at Your Own Risk - Page 5401 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 05-15-2013, 04:16 PM   #162001
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
haha those things are boss! i need one myself


haha if i could afford the gas id make trips like that.

then again no man really is, damn women be crazy lol.

nah, not bragging, its what i heard, do i believe i? not really lol. im more of a personality kind of guy, dont get me wrong though, gotta be attractive too lol.
she wasnt, she was probably one of the worst chicks ive dated.
haha! Well, hearsay is one thing.... Word. Same here. But I agree. Especially long term - you gotta' be attracted to them.

Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
im pretty excited, not sure what im gonna do, never been there more than a couple weeks lol.

i got a call for an interview, the manager said hed call back to set up a date(mind i would have to drive down there 300 miles) but after i didnt hear from them again, guessing they dont want me, eh on to the next one, wasnt in my field anyways.
Interesting... That's kind of strange they told you they'd be giving you a call for an interview and then never did... Kind of sucks because it sounded like a good "Starter" position for you... BUT it's awesome that you'll still get to take your vacation! ...And like you said - it wasn't in your field...

__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:21 PM   #162002
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by JKralph View Post
you will discover I'm not that amazing, but appreciated

I want to see that pink yj in person
Ummm... I know myself and others would beg to differ.

And it's not "Keymo Pink" anymore!!! It's Viper red!


__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:24 PM   #162003
Jeeper

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 19,524
Quote:
Originally Posted by Rainynite View Post
We all already know you have one. Just takes one look at your noggin to know that.

BTW? Does Turbostixx..well, is that a description of size and staying power? WAHAHHAHAHAAAA
Haha in high school I was big in the street racing scene, so they nicknamed me Turbo then at my first job, which was with a wrecker company. I was 6'3 and 140 pounds, super skinny, so they nicknamed me sticks. They even put it on my truck to let people know sticks was towing them lol. And turbosticks was taken so everything is Turbostixxx
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:24 PM   #162004
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Hurricane, UT
Posts: 7,743
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post
And it's not "Keymo Pink" anymore!!! It's Viper red!

Viper Red? So that's what that pepto color is nowadays.
CrazyBull is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:26 PM   #162005
Jeeper

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 19,524
It got hot today, so I went for a swim
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1008769697.jpg
Views:	13
Size:	182.6 KB
ID:	249484  
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:28 PM   #162006
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Hurricane, UT
Posts: 7,743
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx View Post
It got hot today, so I went for a swim
Uhm... Nevermind.. Not even I have words for that.
CrazyBull is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:30 PM   #162007
Jeeper
 
PhotoWrangler's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Houston MetroMess
Posts: 2,385
Late Night Day Walkers - Enter at Your Own Risk

I just got the windows tinted and this drives me bat sh!t crazy. I HATE factory tint. Can y'all see the green tint to the front and the rose tint of the factory soft windows? I HATE that!!

Attachment 249485
__________________
K9CCH
2014 | wrangler sport jku
"Opinions are low cost commodities, and everyone is equipped with one..."
PhotoWrangler is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:30 PM   #162008
Jeeper

WF Supporting Member
 
Turbostixxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Richmond, Virginia
Posts: 19,524
Yes sir! Surprise attack!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3018079730.jpg
Views:	14
Size:	104.0 KB
ID:	249486  
__________________
_______
/l
,[____],
l---L -OlllllllO-
()_) ()_)--o-)_)

1997 Wrangler SE:4" Lift; 33x11x16; Q9000 Winch
Turbostixxx is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:43 PM   #162009
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by Rainynite View Post
Viper Red? So that's what that pepto color is nowadays.
HEY NOW!

Quote:
Originally Posted by Turbostixxx View Post
It got hot today, so I went for a swim


Quote:
Originally Posted by PhotoWrangler View Post
I just got the windows tinted and this drives me bat sh!t crazy. I HATE factory tint. Can y'all see the green tint to the front and the rose tint of the factory soft windows? I HATE that!!

Attachment 249485
Yeah... I hate that sh!t... My hardtop's windows are tinted, but they look good. Granted, ONLY the side windows are tinted... So it's not quite the same... Sorry, dude...
__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 04:44 PM   #162010
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
The GF just got home... Time for me to go bye-bye.

Y'all have a good night! Talk to y'all later!
__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:01 PM   #162011
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post

haha! Well, hearsay is one thing.... Word. Same here. But I agree. Especially long term - you gotta' be attracted to them.

Interesting... That's kind of strange they told you they'd be giving you a call for an interview and then never did... Kind of sucks because it sounded like a good "Starter" position for you... BUT it's awesome that you'll still get to take your vacation! ...And like you said - it wasn't in your field...
yea, i dont buy it but then again i dont really care lol.
it was a pretty good position, working at corporate office but im not tripping.
Quote:
Originally Posted by Turbostixxx View Post
It got hot today, so I went for a swim
looks like a normal day in San Francisco lol
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:07 PM   #162012
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
yea, i dont buy it but then again i dont really care lol.
it was a pretty good position, working at corporate office but im not tripping.


looks like a normal day in San Francisco lol
Yeah... No worries. You'll have plenty of more time to figure out where you want to work.

... And The GF is keeping her satan dog out, so I'm staying on my laptop and WF in protest...
__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:17 PM   #162013
Jeeper
 
JKralph's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: KCK
Posts: 10,660
That'll show'er who's boss!
JKralph is online now   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:19 PM   #162014
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post

Yeah... No worries. You'll have plenty of more time to figure out where you want to work.

... And The GF is keeping her satan dog out, so I'm staying on my laptop and WF in protest...
I have time.

Lol hell of a protest, got in a huge fight with the gf no more than 30 mins ago, I think I'm in the dog house lol. Ill go marinade my chicken now, she'll call/text me back eventually lol
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:25 PM   #162015
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by JKralph View Post
That'll show'er who's boss!

Haha! She KNOWS I hate her dog with a passion... His "accident" problem has gotten so bad that rather than actually taking the time to train her dog she's gotten this thing called a "belly band" so that it's physically impossible for him to pee everywhere.

Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
I have time.

Lol hell of a protest, got in a huge fight with the gf no more than 30 mins ago, I think I'm in the dog house lol. Ill go marinade my chicken now, she'll call/text me back eventually lol
Oh no!!!! That's not good! Why?? (If you don't mind me asking, your private life is your private life)

Oh, she will. Haha!

The GF just went outside and I can hear her playing music on her phone.
Time for a vote: Who thinks I got in trouble for remaining on WF?

EDIT:
Good news y'all! Just got an email that my test results were back - I checked them and my tumor markers are down to 0.9!
__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:29 PM   #162016
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post


Haha! She KNOWS I hate her dog with a passion... His "accident" problem has gotten so bad that rather than actually taking the time to train her dog she's gotten this thing called a "belly band" so that it's physically impossible for him to pee everywhere.

Oh no!!!! That's not good! Why?? (If you don't mind me asking, your private life is your private life)

Oh, she will. Haha!

The GF just went outside and I can hear her playing music on her phone.
Time for a vote: Who thinks I got in trouble for remaining on WF?
can't have an untrained dog man.

Stupid stuff, told her if she's busy to just text me when she's not(I hate getting replies 30 mins after I asked something) and she got mad telling me I just don't wanna talk to her blah blah blah then hung up on me lol. I'm sure shell call me back.

You're in the dog house too lol. Dog house buddies-.-

It's too windy to grill again should I marinade chicken or should I just throw it in the oven?
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:30 PM   #162017
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post


EDIT:
Good news y'all! Just got an email that my test results were back - I checked them and my tumor markers are down to 0.9!
Tumor markers? Did I miss something?
Good to hear man.
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 05:39 PM   #162018
Jeeper
 
Keymo's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10,844
Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
can't have an untrained dog man.

Stupid stuff, told her if she's busy to just text me when she's not(I hate getting replies 30 mins after I asked something) and she got mad telling me I just don't wanna talk to her blah blah blah then hung up on me lol. I'm sure shell call me back.

You're in the dog house too lol. Dog house buddies-.-

It's too windy to grill again should I marinade chicken or should I just throw it in the oven?
WORD! I dislike it... But it's not my dog..

Haha! Dang! Sounds a little like an overreaction... You'll be fine though. She'll feel bad or it'll be a non-issue soon.

YEAH! Dog house buddies! She came in to get another beer and I told her to let me know when she wanted me to start grillin' and she told me that if I wanted to hang out with her I could come outside. Haha!

Thinking I should go out there before something gets read into my staying inside. I spent ALL DAY outside and my face is actually borderline burnt - it's super red and hot ... But I better go back out there. Just going to find a shady spot....

Good luck man! I'm gonna try to get out of the dog house while I can!

Quote:
Originally Posted by JVLemur View Post
Tumor markers? Did I miss something?
Good to hear man.
Haha! No worries! Long story short - I had some "c-word" health problems a while ago and it's been surgically taken care of. I've just been waiting fro my marker to drop to 0 - but was a little nervous because the past two times they've actually increased... Until now. Lowest they've ever been.


Well.... Once again... Talk to y'all later...
__________________
"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Keymo is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:13 PM   #162019
War Damn Eagle

WF Supporting Member
 
gixxerphil's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Auburn, Al
Posts: 27,065
guys/gals
__________________
gixxerphil is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:28 PM   #162020
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Keymo View Post

WORD! I dislike it... But it's not my dog..

Haha! Dang! Sounds a little like an overreaction... You'll be fine though. She'll feel bad or it'll be a non-issue soon.

YEAH! Dog house buddies! She came in to get another beer and I told her to let me know when she wanted me to start grillin' and she told me that if I wanted to hang out with her I could come outside. Haha!

Thinking I should go out there before something gets read into my staying inside. I spent ALL DAY outside and my face is actually borderline burnt - it's super red and hot ... But I better go back out there. Just going to find a shady spot....

Good luck man! I'm gonna try to get out of the dog house while I can!

Haha! No worries! Long story short - I had some "c-word" health problems a while ago and it's been surgically taken care of. I've just been waiting fro my marker to drop to 0 - but was a little nervous because the past two times they've actually increased... Until now. Lowest they've ever been.

Well.... Once again... Talk to y'all later...
Yea I'm not worried about it lol.

Sounds more like an ultimatum lol

Haha good luck man.

Well good to hear they're going down sir.
Quote:
Originally Posted by gixxerphil View Post
guys/gals
Phil
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:52 PM   #162021
Jeeper
 
Jeeplover1's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arkansas
Posts: 15,376
Sup dudes
__________________
Im a Vet and bled for my beliefs and was willing to die for them, what have you done for yours?
Jeeplover1 is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:55 PM   #162022
Jeeper
 
Jeeplover1's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Arkansas
Posts: 15,376
Sup phil
__________________
Im a Vet and bled for my beliefs and was willing to die for them, what have you done for yours?
Jeeplover1 is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:56 PM   #162023
Jeeper
 
JVLemur's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 4,477
Quote:
Originally Posted by Jeeplover1 View Post
Sup dudes
Dale, what's happening man?
__________________
Don't follow the Hype, follow your Heart.
JVLemur is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 06:58 PM   #162024
Jeeper
 
JKralph's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: KCK
Posts: 10,660
Hello Phil
Hello Dale
JKralph is online now   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:02 PM   #162025
Jeeper
 
LaurEatsBrains's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Maryland
Posts: 2,410
Hey everyone. Sick day! Doing laundry and lurking The Chive.

How is everyone?
LaurEatsBrains is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:12 PM   #162026
Jeeper
 
JKralph's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: KCK
Posts: 10,660
Lurking the chive? Is that code?

Hey lauren
JKralph is online now   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:14 PM   #162027
Jeeper
 
LaurEatsBrains's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Maryland
Posts: 2,410
Quote:
Originally Posted by JKralph
Lurking the chive? Is that code?

Hey lauren
The Chive = epic website. No code!

Hi.
LaurEatsBrains is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:17 PM   #162028
Jeeper
 
JKralph's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: KCK
Posts: 10,660
Work friendly or no?
JKralph is online now   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:22 PM   #162029
Jeeper
 
LaurEatsBrains's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Maryland
Posts: 2,410
Quote:
Originally Posted by JKralph
Work friendly or no?
Ehhhhh...50/50. 50% scantily clad chivettes, 50% hilarity.
LaurEatsBrains is offline   Quote Quick Reply
Old 05-15-2013, 07:35 PM   #162030
Jeeper
 
JCrush's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Westchester, NY
Posts: 4,137
Hiyaaa

__________________
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones that you did. So throw off the bow lines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore.Dream.Discover.
JCrush is offline   Quote Quick Reply
Reply

Tags
!jen still rocks , !keymo's still watching , !keymoseezuall , !missing you! , ( ͡° ͜ʖ ͡°) guns! , ( . ) ( . ) , don't eat the brown acid , don't watch-participate! , emmersomes , hookers and blow , inwinity , jeep.chick investigations , let your freak flag fly , mmm muffins , never gone , protection required , so late it's early , up the republic , ^i miss cookies

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Too late for spare. GREEN-MACHINE JK General Discussion Forum 62 05-30-2011 06:34 AM
Happy Halloween, a little late Captnrich General Jeep Discussion 2 11-04-2010 11:29 AM
Is it to late to Lift?? anmllvr720 YJ General Discussion Forum 10 05-23-2009 11:01 AM
RIP: Late Night With Conan O'Brien AzTJ Off-Topic 1 02-21-2009 02:09 AM
Late 70's early 80's CJ ExDementia CJ General Discussion Forum 1 08-11-2008 07:20 AM


logo carid shop wrangler parts carid fender flares custom wheels store avs deflectors at carid
» Rates
Get low rates on auto insurance in Canada!

» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 12:17 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC