my jeep gets me dates - Page 1636 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 04-16-2012, 08:04 PM   #49051
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Aaaaaahhhhhhhhhhhhh
U ok?
Quote:
Originally Posted by ClayL View Post
I get out all the time
U can tell if u dont live there.
Quote:
Originally Posted by toshpate View Post
Is it bad I could tell there was a jeep ahead of me like 1/2 mike or more in the dark?
U shouldnt drive and post Tosh..lol
Quote:
Originally Posted by mfaas88 View Post
I hate this second shift crap. I want my 4am shifts back. Done at noon every day.

Hi Rach.
Sorry u have a crappy shift.:-\

__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:15 PM   #49052
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Boys r dumbbbbbb

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:16 PM   #49053
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Boys r dumbbbbbb
Yep. The same one?
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:21 PM   #49054
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Will this work Chris..lol
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:25 PM   #49055
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb

Yep. The same one?
Yes. And a newer one. I give up. Ima become a nun.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:37 PM   #49056
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Yes. And a newer one. I give up. Ima become a nun.
U just need to save urself and wait for us.lol theres nothing wrong with being alone. Maybe single and not worrying about guys for a while would help...
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:42 PM   #49057
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Yay its in!


Click image for larger version

Name:	ForumRunner_20120416_184210.jpg
Views:	27
Size:	82.1 KB
ID:	114518
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:42 PM   #49058
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb

U just need to save urself and wait for us.lol theres nothing wrong with being alone. Maybe single and not worrying about guys for a while would help...
Ive played that game...for like...3 years or some crap.. with a month or three blurb of a dude in there. All my friends r gettin married and I work too much.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:45 PM   #49059
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Quote:
Originally Posted by toshpate
No not going there getting chickens for eggs.
They eat scorpions too!
__________________
desertgoose is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:46 PM   #49060
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
Boys r dumbbbbbb
Whaaaaaaaatttt???
__________________
desertgoose is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:47 PM   #49061
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
Will this work Chris..lol
Wow... that's a lot of protein! Lol, you are trouble!
__________________
desertgoose is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:50 PM   #49062
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Ive played that game...for like...3 years or some crap.. with a month or three blurb of a dude in there. All my friends r gettin married and I work too much.
Who cares if they get married..u wanna make babies or somethin? Heehee
Quote:
Originally Posted by desertgoose View Post
Wow... that's a lot of protein! Lol, you are trouble!
Hows that..lol
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 08:56 PM   #49063
Oilfield Jeeper

WF Supporting Member
 
The Toolman's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Odessa, TX
Posts: 3,293
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
Boys r dumbbbbbb
Yes, most can be VERY dumb.

Quote:
Originally Posted by Bugsbb

U just need to save urself and wait for us.lol theres nothing wrong with being alone. Maybe single and not worrying about guys for a while would help...
There ya go

Quote:
Originally Posted by darkproximity
Yay its in!
Not exactly the picture I was expecting with that comment Looks good
__________________
94 Jeep YJ Wrangler SE / 4.0L I-6 Engine ---- SOLD in February of 2014 ---- Now I am running a Frankenstiened tube chassis Rock Buggy

Viper X LED Lighting Solutions .... Own the Night!

The American Outdoor Enthusiast
The Toolman is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:05 PM   #49064
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by The Toolman View Post
Yes, most can be VERY dumb.



There ya go



Not exactly the picture I was expecting with that comment Looks good
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:18 PM   #49065
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
Who cares if they get married..u wanna make babies or somethin? Heehee

Hows that..lol
I hear that clock ticking man. Its just tough cuz everyone said I'd be the first to marry since I dated my high school sweet heart for five and a half years...and now I'm the only one who's single.
However a lot of women keep hitting on.me apparently I'm playing for the wrong team.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:22 PM   #49066
Oilfield Jeeper

WF Supporting Member
 
The Toolman's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Odessa, TX
Posts: 3,293
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

I hear that clock ticking man. Its just tough cuz everyone said I'd be the first to marry since I dated my high school sweet heart for five and a half years...and now I'm the only one who's single.
However a lot of women keep hitting on.me apparently I'm playing for the wrong team.
Hey, nothing wrong with eatin' tacos. But I hear it's an acquired taste for the ladies. I'd go with what your heart & gut tells ya
__________________
94 Jeep YJ Wrangler SE / 4.0L I-6 Engine ---- SOLD in February of 2014 ---- Now I am running a Frankenstiened tube chassis Rock Buggy

Viper X LED Lighting Solutions .... Own the Night!

The American Outdoor Enthusiast
The Toolman is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:24 PM   #49067
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
I hear that clock ticking man. Its just tough cuz everyone said I'd be the first to marry since I dated my high school sweet heart for five and a half years...and now I'm the only one who's single.
However a lot of women keep hitting on.me apparently I'm playing for the wrong team.
I hear ya on the chicks.lol

Let them talk...if a boyfriend/guys are hard..marriage is a million times harder. If/when u think u met ur significant other..ask urself one more time if ur sure thats what u want. Your young. Theres plenty of time for a famiy. Just my opinion...
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:27 PM   #49068
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by The Toolman

Hey, nothing wrong with eatin' tacos. But I hear it's an acquired taste for the ladies. I'd go with what your heart & gut tells ya
No likey the taco lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:28 PM   #49069
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb

I hear ya on the chicks.lol

Let them talk...if a boyfriend/guys are hard..marriage is a million times harder. If/when u think u met ur significant other..ask urself one more time if ur sure thats what u want. Your young. Theres plenty of time for a famiy. Just my opinion...
I know...I know...I'm afraid I'm becomin a crazy dog lady...I referred to my dogs as 'my.kids' today
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:30 PM   #49070
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by The Toolman View Post
Hey, nothing wrong with eatin' tacos. But I hear it's an acquired taste for the ladies. I'd go with what your heart & gut tells ya
Sometimes i wonder...but u r hilarious. Gross but hilarious.hahaha
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
I know...I know...I'm afraid I'm becomin a crazy dog lady...I referred to my dogs as 'my.kids' today
Those r the best kind of kids to have.lol
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:32 PM   #49071
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
Sometimes i wonder...but u r hilarious. Gross but hilarious.hahaha

Those r the best kind of kids to have.lol
They talk back less.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:34 PM   #49072
Oilfield Jeeper

WF Supporting Member
 
The Toolman's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Odessa, TX
Posts: 3,293
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

No likey the taco lol
Just trying to be supportive

Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

I know...I know...I'm afraid I'm becomin a crazy dog lady...I referred to my dogs as 'my.kids' today
You're not alone, we refer to the cat as our daughter

Quote:
Originally Posted by Bugsbb
Sometimes i wonder...but u r hilarious. Gross but hilarious.hahaha

Those r the best kind of kids to have.lol
Thanks ... Sorry, I couldn't help it, just flew right out of me
__________________
94 Jeep YJ Wrangler SE / 4.0L I-6 Engine ---- SOLD in February of 2014 ---- Now I am running a Frankenstiened tube chassis Rock Buggy

Viper X LED Lighting Solutions .... Own the Night!

The American Outdoor Enthusiast
The Toolman is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:35 PM   #49073
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
They eat their own puke, potty trained, sleep, u dont have to feed them, they dont argue...i can keep goin..hahahaha
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:37 PM   #49074
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by The Toolman

Just trying to be supportive

You're not alone, we refer to the cat as our daughter

Thanks ... Sorry, I couldn't help it, just flew right out of me
Oh phew. So I'm not weird.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:38 PM   #49075
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
They eat their own puke, potty trained, sleep, u dont have to feed them, they dont argue...i can keep goin..hahahaha
Yes. I'm down. I'm a have puppies.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:40 PM   #49076
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
U didnt show for our workout.:-\
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:40 PM   #49077
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Yes. I'm down. I'm a have puppies.
There ya go.hahaha
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:42 PM   #49078
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
U didnt show for our workout.:-\
Did I not tell u how I retardedly twisted my ankle yesterday I'm actually slightly embarrassed
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:44 PM   #49079
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 20,769
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Did I not tell u how I retardedly twisted my ankle yesterday I'm actually slightly embarrassed
I didnt know that. What happened?
__________________
Bugsbb is online now   Quote Quick Reply
Old 04-16-2012, 09:47 PM   #49080
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 38,838
So my buddys car crapped out on her. I went to go pick her up. Around... 10? Pm... So her n her friend were all how do we get in w the top n doors off, me being cocky as I am, jumped over the tire over the roll bar and onto the seat...stepping on the seat belt my ankle went 'pop!' And tears came down my face...

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Reply

Tags
awesome , ba yj ftw , bugsbb , hummer , i love chrome , inwinity , jk > yj , jku's are the best! , morning fun posting

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 07-11 Jeep JK Wranglers, Free Shipping Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 27 03-08-2013 01:03 PM
Why I love my JK and thoughts on the Jeep community.... Mr. Sinister JK General Discussion Forum 48 12-15-2011 10:20 PM
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 2007-2011 Jeep JK Wranglers Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 6 09-01-2011 08:25 PM
Biggest Jeep Freek Contest!!!! txoutdoorx4 Classifieds Archive 6 02-21-2011 10:48 AM
History of the Jeep. George T. General Jeep Discussion 8 02-04-2009 01:03 AM



» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 04:58 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC