my jeep gets me dates - Page 2596 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 02-28-2013, 06:28 PM   #77851
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
What's new buddy?

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 06:33 PM   #77852
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
What's new buddy?
Ssdd. Time to enjoy my day off

__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 07:17 PM   #77853
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
I'm off tomorrow myself, finally. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 07:19 PM   #77854
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
One more day of fun for me
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 08:26 PM   #77855
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
I really want my car :/ this is frustrating
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 08:52 PM   #77856
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
What car
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 08:55 PM   #77857
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
The gsr. The guy couldnt find the title so he has to either get a new one, which our state offers a same day quick title for like 70 bucks. Or fill out and have notarized an affidavit of lost title.. still waiting to hear back, he works in the next state over and I'm sure it's not easy for him to get time off to go do it
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 09:38 PM   #77858
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Ah. tbat sucls.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 02-28-2013, 09:39 PM   #77859
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Yeah, haven't heard from him today so im guessing he'll get it done tomorrow
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 07:58 AM   #77860
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
I'm convinced my internal clock has set itself back, as for the last two days I've woken up at 430 instead of 530 and couldn't fall back asleep. This is really going to suck when we set the clocks forward again.
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 08:14 AM   #77861
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Quote:
Originally Posted by darkproximity View Post
I'm convinced my internal clock has set itself back, as for the last two days I've woken up at 430 instead of 530 and couldn't fall back asleep. This is really going to suck when we set the clocks forward again.
Yea that's no good man
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:17 AM   #77862
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
Hhhhhhhhheeeeeeeeeellllllllllllppppppppppppppppppp pp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:19 AM   #77863
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Hhhhhhhhheeeeeeeeeellllllllllllppppppppppppppppppp pp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whatttttttt?!?!! What's up rach
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:21 AM   #77864
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
Omg...anybody know the size of the drain plug for oil? Auto zone gave me the wrong one last night and I think it jacked up the threads.
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:27 AM   #77865
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Omg...anybody know the size of the drain plug for oil? Auto zone gave me the wrong one last night and I think it jacked up the threads.
The thread size? And why did you replace the plug?
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:30 AM   #77866
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
Don't ask why..I just need to fix it.lol
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:45 AM   #77867
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Don't ask why..I just need to fix it.lol
Oh..I wanna ask.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:51 AM   #77868
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Don't ask why..I just need to fix it.lol
From what I can tell its a 1/2-20
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:51 AM   #77869
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
I was gonna throw it at the parts guy.lol It was getting stripped and the gasket was breaking. If I woulda known it was gonna be this big of a freaking deal then I wouldn't have.lol
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:52 AM   #77870
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
Quote:
Originally Posted by ClayL View Post
From what I can tell its a 1/2-20
That's what they gave me the 2nd time. I'm afraid the wrong one jacked up the threads.
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 10:54 AM   #77871
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
That's what they gave me the 2nd time. I'm afraid the wrong one jacked up the threads.
It's possible
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 11:02 AM   #77872
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,195
Now must do the tappy tappy I guess but I dunno what size.
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 11:02 AM   #77873
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
I was gonna throw it at the parts guy.lol It was getting stripped and the gasket was breaking. If I woulda known it was gonna be this big of a freaking deal then I wouldn't have.lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 11:20 AM   #77874
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
I'm already thinking of lowering the gsr and I don't even have it yet lol.
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 05:08 PM   #77875
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Well I replaced the starter in the Cherokee and it still won't start. Which tells me it's either the ignition switch is bad or the NSS went out... Oh and now it needs a new driver side window...
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 05:10 PM   #77876
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Did you throw a tool through the window in frustration? Lol
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 05:13 PM   #77877
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Quote:
Originally Posted by darkproximity View Post
Did you throw a tool through the window in frustration? Lol
That's my guess.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 05:13 PM   #77878
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by darkproximity View Post
Did you throw a tool through the window in frustration? Lol
No slammed the door while the window was a bit down. Guess it didnt like that...
__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 05:41 PM   #77879
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,128
Oh...wow. you have the best luck.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 03-01-2013, 06:19 PM   #77880
Jeeper
 
ClayL's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Littleton, CO
Posts: 7,219
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Oh...wow. you have the best luck.
Something like that

__________________
Darkproximity;Brings new meaning to giving yourself a stranger
1987 wrangler yj, I6 4.2 - UP FOR SALE!!
http://www.wranglerforum.com/f8/1987...ild-86612.html
ClayL is offline   Quote Quick Reply
Reply

Tags
awesome , ba yj ftw , bugsbb , hummer , i love chrome , inwinity , jk > yj , jku's are the best! , morning fun posting

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 07-11 Jeep JK Wranglers, Free Shipping Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 27 03-08-2013 01:03 PM
Why I love my JK and thoughts on the Jeep community.... Mr. Sinister JK General Discussion Forum 48 12-15-2011 10:20 PM
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 2007-2011 Jeep JK Wranglers Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 6 09-01-2011 08:25 PM
Biggest Jeep Freek Contest!!!! txoutdoorx4 Classifieds Archive 6 02-21-2011 10:48 AM
History of the Jeep. George T. General Jeep Discussion 8 02-04-2009 01:03 AM



Download our Mobile App

» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 11:37 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC