my jeep gets me dates - Page 393 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 09-02-2011, 07:37 PM   #11761
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by turdhurdler

Bring it on, I can handle it. I have the little YJ that could.

Jeff
Not the little YJ that might? Just messin with ya haha

__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:38 PM   #11762
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Oh Damn. I actually thought he meant a lift my head didn't even go there!

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:38 PM   #11763
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Had a phone call. Anyways he said it was 9" suspension. No body lift. Said bl's are for pu$$ies. Cool stinger and winch with four 5" lights on stinger. Can't remember which, but it was either 7 engines and 4 sets of axles or the other way around since he bought it in 93.

Keeps his front axle in back just in case he needs it, front lockers messed up. Mallcrawler and ranch jeep he said.
__________________
desertgoose is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:40 PM   #11764
Jeeper
 
turdhurdler's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Hemet, CA Hemet is Heaven...
Posts: 7,415
Send a message via AIM to turdhurdler
Quote:
Originally Posted by Cons_Table View Post
Not the little YJ that might? Just messin with ya haha
Haha. It's all good. We all know that leaf springs are superior anyway. You guys in the TJs and JKs need the handicap of coils to assist over speed bumps.

Jeff
__________________
Mall crawlin' in 4 Lo.
turdhurdler is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:41 PM   #11765
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Does all the work himself hence being DPs buddy. Also moved his speakers to tube door and custom rollcage. I liked it obviously
__________________
desertgoose is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:42 PM   #11766
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Lol jeff.. yjs ftw
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:42 PM   #11767
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by turdhurdler

Haha. It's all good. We all know that leaf springs are superior anyway. You guys in the TJs and JKs need the handicap of coils to assist over speed bumps.

Jeff
Damn those speed bumps!
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:46 PM   #11768
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by darkproximity
Lol jeff.. yjs ftw
Ftw? As in "YJs...fix them weekly?"
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:46 PM   #11769
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
For the win!
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:47 PM   #11770
Jeeper
 
turdhurdler's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Hemet, CA Hemet is Heaven...
Posts: 7,415
Send a message via AIM to turdhurdler
Quote:
Originally Posted by Cons_Table View Post
Ftw? As in "YJs...fix them weekly?"
Hahahaha. That is freaking funny. Quick wit there, Geoff.

Jeff
__________________
Mall crawlin' in 4 Lo.
turdhurdler is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:47 PM   #11771
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

Ftw? As in "YJs...fix them weekly?"
Lol!!!!
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:49 PM   #11772
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by darkproximity
For the win!
More like "for the weak"
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:49 PM   #11773
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Quick wit... 4 minutes later...
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:49 PM   #11774
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by darkproximity
Quick wit... 4 minutes later...
Not every one is addicted to this forum...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:49 PM   #11775
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by turdhurdler

Hahahaha. That is freaking funny. Quick wit there, Geoff.

Jeff
What can I say lol? I can't let these yj guys gang up on me too bad
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:50 PM   #11776
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Not every one is addicted to this forum...
Ya I do have to check my Facebook too...geez
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:51 PM   #11777
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

Ya I do have to check my Facebook too...geez
Haha me too.that's why I have long pauses
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:51 PM   #11778
Jeeper
 
darkproximity's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Not Spokane, WA
Posts: 12,000
Not allowed.. lol
__________________
Apache chief, e ne chuk!
darkproximity is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:52 PM   #11779
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Haha me too.that's why I have long pauses ;-
Of course. Wranglerforum only consumes 75% of my life...the other 25% is tied up in Facebook. I can't please everyone haha
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:53 PM   #11780
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
Im taking my top off for my trip tomorrow. You guys have fun with your pissing contest. Lol. Jeeps are jeeps, we all have our own preference.
__________________
desertgoose is offline   Quote
Old 09-02-2011, 07:56 PM   #11781
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by desertgoose
Im taking my top off for my trip tomorrow. You guys have fun with your pissing contest. Lol. Jeeps are jeeps, we all have our own preference.
Oh we r just poking fun.
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:00 PM   #11782
Jeeper
 
desertgoose's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: AZ
Posts: 9,086
I know. But having a jk I know im outnumbered and thought it good timing to start prepping. Lol
__________________
desertgoose is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:00 PM   #11783
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

Of course. Wranglerforum only consumes 75% of my life...the other 25% is tied up in Facebook. I can't please everyone haha
Oh and 25% in words w friends...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:01 PM   #11784
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by desertgoose
I know. But having a jk I know im outnumbered and thought it good timing to start prepping. Lol
...I'm a jk too...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:01 PM   #11785
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Oh and 25% in words w friends...
U can't forget that one haha
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:02 PM   #11786
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

U can't forget that one haha
Not at all! Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:02 PM   #11787
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

...I'm a jk too...
Oh man not jks...don't even get me started haha just playin
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:04 PM   #11788
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

Oh man not jks...don't even get me started haha just playin
Hey, I like my baby! I'm not one of those preppy feminine care products that have it for a status symbol alone and never take it off the pavement. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:05 PM   #11789
The Rogue Moderator

::WF Moderator::
 
Cons_Table's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ridgecrest, CA
Posts: 7,573
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Hey, I like my baby! I'm not one of those preppy feminine care products that have it for a status symbol alone and never take it off the pavement. Lol
I am proud of you

No I've wheeled with alot of jk guys and they are plenty capable
__________________
Poor Boy Racing The definition of the EVERYMAN Challenge!

Everyman Challenge XJ Build
Cons_Table is offline   Quote
Old 09-02-2011, 08:09 PM   #11790
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Cons_Table

I am proud of you

No I've wheeled with alot of jk guys and they are plenty capable
Im actually buying new bumpers n stuff this weekend! My check finally cleared. I just gotta hope I can makr a decision I seem to be having commitment issues

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Reply

Tags
awesome , ba yj ftw , bugsbb , hummer , i love chrome , inwinity , jk > yj , jku's are the best! , morning fun posting

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 07-11 Jeep JK Wranglers, Free Shipping Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 27 03-08-2013 01:03 PM
Why I love my JK and thoughts on the Jeep community.... Mr. Sinister JK General Discussion Forum 48 12-15-2011 10:20 PM
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 2007-2011 Jeep JK Wranglers Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 6 09-01-2011 08:25 PM
Biggest Jeep Freek Contest!!!! txoutdoorx4 Classifieds Archive 6 02-21-2011 10:48 AM
History of the Jeep. George T. General Jeep Discussion 8 02-04-2009 01:03 AM



Download our Mobile App

» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 05:21 PM.


User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2015 DragonByte Technologies Ltd.

Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC