my jeep gets me dates - Page 65 - Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 08-02-2011, 05:21 PM   #1921
Jeeper
 
tons-O-fun's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: ? You mean to tell me that you don't know either?
Posts: 503
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
You're definitely in that boat too. Lol
Damn boat lol
__________________
1- 97 Wrangler SE --- SOLD Because of new jersey's deer problem
2- 98 Amethyst Wrangler SPORT
3- 98 3000GT base model
tons-O-fun is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:26 PM   #1922
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by tons-O-fun

Damn boat lol
Lol!
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:27 PM   #1923
Jeeper
 
toshpate's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oklahoma
Posts: 19,285
Send a message via AIM to toshpate Send a message via Yahoo to toshpate Send a message via Skype™ to toshpate
I'm on a BOAT!!! like a boss.
__________________

GOOOOOOOOOO POKES!!!!!!
toshpate is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:29 PM   #1924
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by toshpate
I'm on a BOAT!!! like a boss.
Hell yeaaaaa
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:31 PM   #1925
Jeeper
 
toshpate's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oklahoma
Posts: 19,285
Send a message via AIM to toshpate Send a message via Yahoo to toshpate Send a message via Skype™ to toshpate
Got to love SNL
__________________

GOOOOOOOOOO POKES!!!!!!
toshpate is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:34 PM   #1926
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by toshpate
Got to love SNL
I like it when I get a chance to watch it.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 05:52 PM   #1927
Jeeper
 
toshpate's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oklahoma
Posts: 19,285
Send a message via AIM to toshpate Send a message via Yahoo to toshpate Send a message via Skype™ to toshpate
The lost island guys or whatever they are called crack me up
__________________

GOOOOOOOOOO POKES!!!!!!
toshpate is offline   Quote
Old 08-02-2011, 06:00 PM   #1928
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Lonely island. They're funny as Hell. Jizz in my pants its hilarious.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 06:27 PM   #1929
Jeeper
 
toshpate's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oklahoma
Posts: 19,285
Send a message via AIM to toshpate Send a message via Yahoo to toshpate Send a message via Skype™ to toshpate
Dick in a box
__________________

GOOOOOOOOOO POKES!!!!!!
toshpate is offline   Quote
Old 08-02-2011, 06:27 PM   #1930
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by toshpate
Dick in a box
Haha yea Justin timberlake is the man
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 07:03 PM   #1931
Jeeper
 
HAMMER1DOWN's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Sunburst, MT
Posts: 283
Quote:
Originally Posted by Barrie in Utah View Post
Moab, Utah.
I knew I had it wrong but fer some reason typed it anyway, thanks!!

Quote:
Originally Posted by tons-O-fun View Post
Cool thanks guys, I'm not new the world of jeep, I've just never heard of it before. Is it worth the drive from NJ, if you guys think so I think I might be making that trip for that gathering just mentioned.
Agreed, time to start saving up some leave days!!!

Quote:
Originally Posted by BTA88 View Post
It's probably worth it, but you should bring a spare Jeep. And always listen to your spotter...

Oh man if I were to do that I would cry!

Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
You can get away with having a stock jeep? If so, I'm TOTALLY saving up to go! I figured there wouldn't be much I'd be able to do.
Same here, unless I get my new tires, wheels, and lift before this shindig starts!

Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
I knew it was far. But 32 hours in a vehicle... I'd kill.myself.
I call yer Jeep

Quote:
Originally Posted by jkaufman_95 View Post
She threw him against a wall


Quote:
Originally Posted by camelpop View Post
Must have been attached to the laptop. :P
She has one helluva throwin arm!!!

Quote:
Originally Posted by camelpop View Post
Awww, you do have a little sweet side don't ya? ;p
WAIT!!!! It's a trick......... Get an axe!!!
__________________
Machine guns get the job done, but us snipers do it with finesse!
HAMMER1DOWN is offline   Quote
Old 08-02-2011, 07:18 PM   #1932
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by HAMMER1DOWN

I knew I had it wrong but fer some reason typed it anyway, thanks!!

Agreed, time to start saving up some leave days!!!

Oh man if I were to do that I would cry!

Same here, unless I get my new tires, wheels, and lift before this shindig starts!

I call yer Jeep



She has one helluva throwin arm!!!

WAIT!!!! It's a trick......... Get an axe!!!
Hahahaha I'm gonna be buried w my jeep.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 09:46 PM   #1933
Jeeper
 
Nottusyeroc's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: wall
Posts: 327
So this thread fits ok I guess its the opposite from it tho my girl is mad at me I'm trying to sleep in the Jeep so what's the best way to sleep in a wrangler lol
Nottusyeroc is offline   Quote
Old 08-02-2011, 09:51 PM   #1934
Jeeper
 
HAMMER1DOWN's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Sunburst, MT
Posts: 283
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Hahahaha I'm gonna be buried w my jeep.
Says You!!!!! You won't know if we just snag it....
__________________
Machine guns get the job done, but us snipers do it with finesse!
HAMMER1DOWN is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:09 PM   #1935
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by HAMMER1DOWN

Says You!!!!! You won't know if we just snag it....
Ooooooh I will come back and haunt that b*tch! Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:09 PM   #1936
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by Nottusyeroc
So this thread fits ok I guess its the opposite from it tho my girl is mad at me I'm trying to sleep in the Jeep so what's the best way to sleep in a wrangler lol
Nothing wrong w sleeping in your jeep.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:12 PM   #1937
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Quote:
Originally Posted by Nottusyeroc
So this thread fits ok I guess its the opposite from it tho my girl is mad at me I'm trying to sleep in the Jeep so what's the best way to sleep in a wrangler lol
Well in a Tj I would say with your legs out one side across the back seat and head on a pillow on the fender
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:15 PM   #1938
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
I sleep in mine more often than k should. Lol I curl up in a nice ball on the back seat. And I'm one happy camper.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:17 PM   #1939
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
I sleep in mine more often than k should. Lol I curl up in a nice ball on the back seat. And I'm one happy camper.
Your back seat is bigger than a tj's... Trust me.
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:19 PM   #1940
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by jkaufman_95

Your back seat is bigger than a tj's... Trust me.
Welllllll aware. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:20 PM   #1941
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Welllllll aware. Lol
I uh. Feel dirty for knowing that...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:21 PM   #1942
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Welllllll aware. Lol
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

I uh. Feel dirty for knowing that...
Just sayin' how do you think ik about jk seats?
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:23 PM   #1943
Jeeper
 
Nottusyeroc's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: wall
Posts: 327
I don't have a pillow just a little blanket but ilk try the back seat
Nottusyeroc is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:24 PM   #1944
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by jkaufman_95

Just sayin' how do you think ik about jk seats?
True story.. lol . I sleep in my jeep often, but the reason I know the other jeep...:-\ whoops.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:31 PM   #1945
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

True story.. lol . I sleep in my jeep often, but the reason I know the other jeep...:-\ whoops.
Haha I dont even have a back seat in my jeep. I take the commander with big back seats if I wanna "sleep" in it
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:33 PM   #1946
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by jkaufman_95

Haha I dont even have a back seat in my jeep. I take the commander with big back seats if I wanna "sleep" in it
Oh no. I legitimately sleep in MY wrangler. Other wranglers I can 'sleep' in... or on.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:34 PM   #1947
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87

Oh no. I legitimately sleep in MY wrangler. Other wranglers I can 'sleep' in... or on.
Haha I gotcha
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:36 PM   #1948
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
My girl is clean. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:39 PM   #1949
Dont forget a Jack strap

WF Supporting Member
 
jkaufman_95's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: On the Road,
Posts: 30,846
Mine.. Yeah not so muchh
__________________
Do I look like a cat to you boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree? Am I drinking milk from a saucer? DO YOU SEE ME EATING MICE?
jkaufman_95 is offline   Quote
Old 08-02-2011, 10:44 PM   #1950
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,143
Quote:
Originally Posted by jkaufman_95
Mine.. Yeah not so muchh
Lol. She won't be... eventually...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote
Reply

Tags
awesome , ba yj ftw , bugsbb , hummer , i love chrome , inwinity , jk > yj , jku's are the best! , morning fun posting

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 07-11 Jeep JK Wranglers, Free Shipping Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 27 03-08-2013 01:03 PM
Why I love my JK and thoughts on the Jeep community.... Mr. Sinister JK General Discussion Forum 48 12-15-2011 10:20 PM
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 2007-2011 Jeep JK Wranglers Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 6 09-01-2011 08:25 PM
Biggest Jeep Freek Contest!!!! txoutdoorx4 Classifieds Archive 6 02-21-2011 10:48 AM
History of the Jeep. George T. General Jeep Discussion 8 02-04-2009 01:03 AM



Download our Mobile App

» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 02:11 AM.


User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2015 DragonByte Technologies Ltd.

Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC