my jeep gets me dates - Page 82 - Jeep Wrangler Forum
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic

Join Wrangler Forum Today


Reply
 
Thread Tools

Please support our sponsors and let them know you heard about them on WranglerForum.com
Old 08-04-2011, 05:53 PM   #2431
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
i kno u mist me

redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:54 PM   #2432
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Like a tooth ache

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:54 PM   #2433
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,191
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Like a tooth ache
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:54 PM   #2434
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Like a tooth ache
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
buggy im braking up with you for that.








yeahh whos got the last
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:55 PM   #2435
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,191
Quote:
Originally Posted by camelpop View Post
I know! Almost time to boogy on outta here!
And how do you know I'm on Facebook and up all night? Stalker!
Because it says what time you post on my pics...
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:55 PM   #2436
Jeeper
 
Bugsbb's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Denver
Posts: 21,191
Quote:
Originally Posted by redjeeper View Post
buggy im braking up with you for that.
You were hittin on her right in front of me...sniff...typical guy.
__________________
Bugsbb is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:56 PM   #2437
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
You were hittin on her right in front of me...sniff...typical guy.
woah... you were hitting on her.... and when did i hit on her?
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:57 PM   #2438
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Whoa. What did I miss. Lol. I gotta start paying attention.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:58 PM   #2439
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
buggy showing her jealous side
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:58 PM   #2440
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Quote:
Originally Posted by Bugsbb
Because it says what time you post on my pics...
Oh yeah, queen of... Hahaha!
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:59 PM   #2441
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
yeah camel u gotta watch out shes a creeeperrrrr.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 05:59 PM   #2442
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
Whoa. What did I miss. Lol. I gotta start paying attention.
Hahaha, don't bother, its not possible.
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:00 PM   #2443
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by camelpop View Post
Hahaha, don't bother, its not possible.
yeh really. its impossible.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:03 PM   #2444
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Well then. I should have stayed on Facebook instead of checking here lol.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:05 PM   #2445
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Well then. I should have stayed on Facebook instead of checking here lol.
yeh but im not on your fb...yet soo thats why your here =)
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:05 PM   #2446
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
Well then. I should have stayed on Facebook instead of checking here lol.
It's not any safer on FB. It's actually crazier! It's cool! Bah ha ha!
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:06 PM   #2447
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
edleast here we don't do the " so i had a waffle for breakfast ohemgee time to get my day rdy" or "soo what to do today" status shit lol.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:07 PM   #2448
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Hahahahaa. Valid point.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:08 PM   #2449
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
see i make awesome points. sometimes valid ones?
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:09 PM   #2450
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Quote:
Originally Posted by redjeeper
see i make awesome points. sometimes valid ones?
Lol I suppose.
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:10 PM   #2451
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Then again even a blind squirrel gets a nut once in awhile...
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:11 PM   #2452
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Our Facebook pages will scar her innocent mental image of us all! For her sake, she best stay away!
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:11 PM   #2453
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Then again even a blind squirrel gets a nut once in awhile...

ooh you trying to be crafty and witty failed.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:12 PM   #2454
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Quote:
Originally Posted by camelpop
Our Facebook pages will scar her innocent mental image of us all! For her sake, she best stay away!
Hahahaha I doubt it. Quite possibly the other way around though. Lol
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:12 PM   #2455
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Quote:
Originally Posted by redjeeper
edleast here we don't do the " so i had a waffle for breakfast ohemgee time to get my day rdy" or "soo what to do today" status shit lol.
I know! We like French toast! Lol
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:13 PM   #2456
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Hahahaha I doubt it. Quite possibly the other way around though. Lol
no chance.
Quote:
Originally Posted by camelpop View Post
I know! We like French toast! Lol
french toast = boss.
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:13 PM   #2457
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Quote:
Originally Posted by camelpop

I know! We like French toast! Lol
Lol!!
__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:14 PM   #2458
Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: kanarraville
Posts: 649
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87
Then again even a blind squirrel gets a nut once in awhile...
Birds of a feather, miss.
camelpop is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:15 PM   #2459
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: somewhere....
Posts: 11,188
status update: oh em gee just had some pancakes for breakfast at 730 at night going to my friends house to umm eat more pancakes and stuff txt meee ttyl:

^ you feel like your on facebook now? lols
redjeeper is offline   Quote Quick Reply
Old 08-04-2011, 06:18 PM   #2460
Jeeper
 
greenjeepgurl87's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Gone, and I ain't back yet
Posts: 39,063
Quote:
Originally Posted by camelpop

Birds of a feather, miss.
lol

__________________
Keepin' on Jeepin' on!
greenjeepgurl87 is offline   Quote Quick Reply
Reply

Tags
awesome , ba yj ftw , bugsbb , hummer , i love chrome , inwinity , jk > yj , jku's are the best! , morning fun posting

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 07-11 Jeep JK Wranglers, Free Shipping Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 27 03-08-2013 01:03 PM
Why I love my JK and thoughts on the Jeep community.... Mr. Sinister JK General Discussion Forum 48 12-15-2011 10:20 PM
Rugged Ridge XHD Front Modular Bumper Systems 2007-2011 Jeep JK Wranglers Baseline 4x4 Outfitters Vendor Spotlight! Great Deals for Members. 6 09-01-2011 08:25 PM
Biggest Jeep Freek Contest!!!! txoutdoorx4 Classifieds Archive 6 02-21-2011 10:48 AM
History of the Jeep. George T. General Jeep Discussion 8 02-04-2009 01:03 AM



» Network Links
»Jeep Parts
» Featured Product

All times are GMT -5. The time now is 07:49 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC