Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 12:36 PM
Cellygee
Quote:
Originally Posted by whetstone View Post
There are some nice people among them, but for the most part they're a pretty demanding, self-entitled bunch. Some days I think I'd rather be shot than have to listen to one more comment about how much better New York does things than FL does
NYers self entitled? No Way! I don't believe it for a second lol ok I admit I'm a former NYer that's now an 'adopted daughter of the south'
Today 12:33 PM
Cellygee
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post

Ive been at my job for 11 yrs so pretty much just a routine. We have seasons. Pretty soon holidays will be here and I'll be lucky to check in once. Wat type of job u do?
I am the payroll manager for a company that owns quick service restaurants (IE Schlotzsky's Deli, Cinnabon, Moes Southwest Grill, Carvel, Auntie Anne's and McAlister's Deli.)
Today 12:31 PM
whetstone
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
Snowbirds already?! Wow I won't see any winter texans till at least January and they'll book for 2 months. Texas is Freakin hot but that's better than cold. Work starts gettin busy for me next month for the holiday/shopping season. International shoppers wat joy...jerks. at least the winter texans have gotten nicer..
Oct-Nov are when they start showing up, most are here before thanksgiving, with a few stragglers coming in just before Christmas. They seem to stay until around the end of March. There are some nice people among them, but for the most part they're a pretty demanding, self-entitled bunch. Some days I think I'd rather be shot than have to listen to one more comment about how much better New York does things than FL does
Today 12:08 PM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by whetstone View Post
I'm good! Busy as heck at work right now, all the snowbirds are moving down for the winter. But, that's a good thing, I need the money
How's Texas?
Snowbirds already?! Wow I won't see any winter texans till at least January and they'll book for 2 months. Texas is Freakin hot but that's better than cold. Work starts gettin busy for me next month for the holiday/shopping season. International shoppers wat joy...jerks. at least the winter texans have gotten nicer..
Today 12:01 PM
whetstone I'm good! Busy as heck at work right now, all the snowbirds are moving down for the winter. But, that's a good thing, I need the money
How's Texas?
Today 11:58 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by whetstone View Post
What's up Ms P?
Sup how the heck are ya?!
Today 11:57 AM
whetstone
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
J
What's up Ms P?
Today 11:56 AM
black ops 2 lol
Today 11:56 AM
Priscila_06TJ J
Today 11:55 AM
whetstone
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
waiting in line at store this morning i noticed a very attractive woman staring at me. At first i was intrigued but after few minutes i had to ask her if everything was ok? She said yes and then i asked why she was staring at me? Without blinking an eye she said "every now and then i see a man that reminds me why i became a lesbian"
Attachment 1586753
Today 11:52 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Just being me
Aww Ops
Today 11:51 AM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
Lol wtf lol wat did u do
Just being me
Today 11:51 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by Cellygee View Post
I sometimes wish I had some down time. I am currently working on a process manual for my soon to start new employee. Nothing like taking over a process that is seriously broken and having to document it.
Ive been at my job for 11 yrs so pretty much just a routine. We have seasons. Pretty soon holidays will be here and I'll be lucky to check in once. Wat type of job u do?
Today 11:49 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Waiting in line at store this morning I noticed a very attractive woman staring at me. At first I was intrigued but after few minutes I had to ask her if everything was ok? She said yes and then I asked why she was staring at me? Without blinking an eye she said "every now and then I see a man that reminds me why I became a lesbian"
Lol wtf lol wat did u do
Today 11:46 AM
black ops 2 Waiting in line at store this morning I noticed a very attractive woman staring at me. At first I was intrigued but after few minutes I had to ask her if everything was ok? She said yes and then I asked why she was staring at me? Without blinking an eye she said "every now and then I see a man that reminds me why I became a lesbian"
Today 11:44 AM
Cellygee I sometimes wish I had some down time. I am currently working on a process manual for my soon to start new employee. Nothing like taking over a process that is seriously broken and having to document it.
Today 11:24 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
Yeah! Where the peeps??
Well maybe there is life outside the forum ....or they actually have to work at their jobs. I have WAY too much downtime.
Today 11:20 AM
97WranglerOhio Yeah! Where the peeps??
Today 11:19 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
Yeah where is Hope? And Kerri? And probably other people. hmmmm
And Kimi!
Today 11:18 AM
97WranglerOhio Yeah where is Hope? And Kerri? And probably other people. hmmmm
Today 11:12 AM
Priscila_06TJ Since Hopes been MIA I'll post a picture on her behalf...
Today 11:10 AM
SouthernBelle0621 Morning/afternoon
Today 11:08 AM
Priscila_06TJ Mornin
Today 11:01 AM
Spartan65USMC Good Morning everyone, Sorry I'm Late
Count Down to Friday
Today 10:45 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
Morning all. Early lunch today so I can check in before I run to another meeting. Hope you're all having a great day. Ops has dibs on conjugal visits? My day just went downhill fast.
Aww well I don't plan to go to jail, so I think you're safe hope your day is going well.


Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
Ok so maybe they might do more than that. Might get real weird in the monitor room.
Lol it probably does!
Today 10:43 AM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by Cellygee View Post
Morning all. :-)
Quote:
Originally Posted by Cellygee View Post
Haha you crack me up! I just have good genes.

So, is it Friday yet?

Morning! We like tight jeans... I mean good jeans.
Today 10:42 AM
97WranglerOhio Ok so maybe they might do more than that. Might get real weird in the monitor room.
Today 10:40 AM
JGreen06TJ Morning all. Early lunch today so I can check in before I run to another meeting. Hope you're all having a great day.

Ops has dibs on conjugal visits? My day just went downhill fast.
Today 10:36 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
They probably do haha. Just to make sure no one is smuggling things into prisoners. That's all
Oh sure, that's all
Today 10:30 AM
97WranglerOhio They probably do haha. Just to make sure no one is smuggling things into prisoners. That's all
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 12:38 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC