Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 08:49 AM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Kevin wade View Post
95 bucks per night but you get bathroom with shower, kitchen but no fridge and electricity via generator. Some cabins have AC. We will be going back. Want get some jeeps together and trek to the old village. 17 miles and a water crossing.
I'd defiantly like to join that. Headed to hatteras and ocracoke then end of the month. The ferry I took to Portsmouth last time only took 2-4 vehicles per time. Not sure how many really run back and forth. I think it was $75 round trip just for the ferry at that time.
Today 08:44 AM
Kevin wade
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
I hear ya... Sounds like you had a good time... How much were the round cabin rentals? I've always brought a tent... The cabins would make for a more relaxing time. When you camp so much gear has to go.
95 bucks per night but you get bathroom with shower, kitchen but no fridge and electricity via generator. Some cabins have AC. We will be going back. Want get some jeeps together and trek to the old village. 17 miles and a water crossing.
Today 08:39 AM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Kevin wade View Post
Had planned to go back to Minnesota but wife's work won't allow two weeks right now. Playin lots of checkers and hangin out in the pool.
I hear ya... Sounds like you had a good time... How much were the round cabin rentals? I've always brought a tent... The cabins would make for a more relaxing time. When you camp so much gear has to go.
Today 08:33 AM
Kevin wade
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
With that kinda vacay I wouldn't know what to do with my life! It would be a taste of retirement I guess.
Had planned to go back to Minnesota but wife's work won't allow two weeks right now. Playin lots of checkers and hangin out in the pool.
Today 08:32 AM
G54
Quote:
Originally Posted by Kevin wade View Post
Sounds great! But I'm salaried so it costs me money to drive in. Comp day is the best I can do.
They just had something on the news about how salaried workers end up giving the company about 4-5 hours a week above the 40 their salary agreement calls for. Screw that. That would be about $165 a week in OT for me.
Today 08:29 AM
ObxJeep31 With that kinda vacay I wouldn't know what to do with my life! It would be a taste of retirement I guess.
Today 08:26 AM
Kevin wade
Quote:
Originally Posted by G54 View Post
Cant say no to triple time
Sounds great! But I'm salaried so it costs me money to drive in. Comp day is the best I can do.
Today 08:24 AM
Kevin wade
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
with 16 days of vacation, I think I would've been far far away by now and then 'they' would have to handle it all by themselves
Just got back from Portsmouth Island. Took a few hours to remove sand, salt and dog hair from jeep. Not sure what's up for this week... After today.
Today 08:23 AM
G54 Cant say no to triple time
Today 08:22 AM
97WranglerOhio
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
with 16 days of vacation, I think I would've been far far away by now and then 'they' would have to handle it all by themselves
Agreed. I would be states away doing some camping. This mornings coffee would have been made over the fire and not in the keurig.
Today 08:20 AM
1monday with 16 days of vacation, I think I would've been far far away by now and then 'they' would have to handle it all by themselves
Today 08:18 AM
1monday Goooooood mornin Kevin!!! Always room for one more!
Today 08:16 AM
Kevin wade Got room for one more? I'm in the middle of 16 days of vacation but got called in to work. Is this why it's called Labor Day? Must have coffee first.
Today 08:07 AM
G54
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post

...must obey i gotta pee' monster...
yeah its not like he's gonna go away
Today 08:02 AM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
G'Mornin gang...why am I up this early? ... why are any of us up this early?
This site's addictive and we can't get it out of our system. Must...Have...More...Daters.

Morning all. Headed into work for a few hours. Will check back later to see what you've all been up to.
Today 08:01 AM
97WranglerOhio Coffee rules my morning. Nothing comes before he is satisfied most days.
Today 07:59 AM
1monday
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Ain't nothing but a thing... I'm used to it like you mentioned... Sad part is the wife is a photographer and we shot a wedding last night until 11pm got home at 1230 and woke up at 415 so I'm coffee drunk and still dragging lol... I always got a smile on these shoulders
might as well smile...does absolutely no good to fret and frown.
Today 07:57 AM
1monday
Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
Morning Kerri. I'm up because it's past 8:30 and my caffeine addiction demands coffee. I can't go against it's wishes lol

Daters
yeah, I forgot about you eastern time folks.
...must obey the coffee monster and the 'i gotta pee' monster...well I don't guess you HAVE to but it's a good idea to for all those involved.
Today 07:57 AM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
oh...darlin I'm sorry...I have worked labor day and all the small holidays my whole life so I feel your pain. I hope you at least make it a good day
Ain't nothing but a thing... I'm used to it like you mentioned... Sad part is the wife is a photographer and we shot a wedding last night until 11pm got home at 1230 and woke up at 415 so I'm coffee drunk and still dragging lol... I always got a smile on these shoulders
Today 07:54 AM
1monday
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Good morning. I don't know bout y'all but I have to labor on Labor Day...
oh...darlin I'm sorry...I have worked labor day and all the small holidays my whole life so I feel your pain. I hope you at least make it a good day
Today 07:54 AM
97WranglerOhio Morning Kerri. I'm up because it's past 8:30 and my caffeine addiction demands coffee. I can't go against it's wishes lol

Daters
Today 07:52 AM
SouthernBelle0621 Mornin I was wondering the same thing myself at 6 this morning lol
Today 07:51 AM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
G'Mornin gang...why am I up this early? ... why are any of us up this early?
Good morning. I don't know bout y'all but I have to labor on Labor Day...
Today 07:50 AM
1monday G'Mornin gang...why am I up this early? ... why are any of us up this early?
Today 07:39 AM
SouthernBelle0621 Haha it's all good, it's not a terrible burn. Only bad thing is in a few days my chest, shoulders and nose will be covered in freckles oh well, it was a good time anyway
Today 07:33 AM
97WranglerOhio
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Don't put clothes on. Problem solved
Wise words right here.
Today 07:17 AM
black ops 2 Lol, sorry to hear you got burnt. That is very painful.
Today 06:56 AM
SouthernBelle0621 I don't think my job would be ok with that lol. If i could wear what I'm wearing now I could survive, but unfortunately it's back to heels and pearls tomorrow
Today 06:50 AM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Now that I've sobered up, I'm pretty sure I regret losing track of how long I was actually in the sun. I'll be hatin life when I have to put on regular clothes And I think every day should be checkers day... Or chess day, whichever
Don't put clothes on. Problem solved
Today 05:23 AM
SouthernBelle0621 Now that I've sobered up, I'm pretty sure I regret losing track of how long I was actually in the sun. I'll be hatin life when I have to put on regular clothes And I think every day should be checkers day... Or chess day, whichever
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 08:52 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC