Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 05:54 PM
97WranglerOhio
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
You still might need to duck I'm still not your friend. Don't ask me to play in the playground at recess.
Pleaaaase be my friend!! Please please please!
Today 05:53 PM
G54
Today 05:50 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
What are you pouring ?
Dammit. Shut up lol
Today 05:49 PM
1monday they are doing a good job of making you smile, hard to pout while smiling
Today 05:49 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by 97WranglerOhio View Post
Better not be throwing sharp things at me!
You still might need to duck I'm still not your friend. Don't ask me to play in the playground at recess.
Today 05:49 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
First of all i didn't say I was gonna fling a fit, so no worries about sharp objects Y'all are making my pouring ineffective
What are you pouring ?
Today 05:49 PM
Jeep.chick This is too funny...
Today 05:47 PM
SouthernBelle0621 First of all i didn't say I was gonna fling a fit, so no worries about sharp objects

Y'all are making my pouring ineffective
Today 05:40 PM
G54
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
Nice selfie Gus
Ha, its very temporary
Today 05:39 PM
97WranglerOhio Better not be throwing sharp things at me!
Today 05:39 PM
G54
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post

a pout and a foot stomp...too cute to be taken seriously. You may need to throw something sharp
Today 05:39 PM
Fun sized Nice selfie Gus
Today 05:37 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
But he started it!!!!!!! Dylan ain't my friend no more I'll just go pout. Lmao
I bet you're adorable when you pout.

Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Thanks, that's my baby Miss Cassie Belle.
nice..how old?

Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
It's not supposed to be cute! Don't make me stomp my foot now
a pout and a foot stomp...too cute to be taken seriously. You may need to throw something sharp
Today 05:36 PM
97WranglerOhio Pouting and foot stomping. How freaking adorable
Today 05:36 PM
Kevin wade You can't help it. You're just cute.
Today 05:29 PM
G54 Yeah tantrums arent cute in my experiences. Usually followed by throwing something sharp at me.
Today 05:25 PM
SouthernBelle0621 It's not supposed to be cute! Don't make me stomp my foot now
Today 05:23 PM
Kevin wade Pouting is cute. Awwwww.
Today 05:21 PM
G54 Pouting can be cute too
Today 05:20 PM
SouthernBelle0621 No comment. I'm supposed to be pouting anyway lol
Today 05:20 PM
G54
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post

Suck up
Yup
Today 05:14 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by G54 View Post
Awwwwwww.. She is a cutie.. ...puppy too
Suck up
Today 05:12 PM
G54 Awwwwwww..

She is a cutie..

...puppy too
Today 05:05 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
Nice puppy.
Thanks, that's my baby Miss Cassie Belle.
Today 05:00 PM
JGreen06TJ Nice puppy.
Today 04:58 PM
SouthernBelle0621 But he started it!!!!!!! Dylan ain't my friend no more

I'll just go pout. Lmao
Today 04:55 PM
Kevin wade C'mon kids. Let's all just get along.
Today 04:51 PM
SouthernBelle0621 Mmhmm...
Today 04:49 PM
97WranglerOhio
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Damn. I think I just got put in my place
I definitely meant that in a playful way. It needed a sorry girlie
Today 04:42 PM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Damn. I think I just got put in my place
I think you're reading too much into the tone. I'm just not sure why he isn't halfway there already....
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 05:54 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC