Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 04:29 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
Ya I have been dealin with that too. Must be the anxiety of the tryptophan they are going to consume tomorrow thats making them lose thier effin minds....
I dunno what it is but people are driving me insane today. My day has just gone downhill this afternoon. Come on 5:30....
Today 04:04 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Well Heyyyy I got busy at work for a little while. Crazy people!
Ya I have been dealin with that too. Must be the anxiety of the tryptophan they are going to consume tomorrow thats making them lose thier effin minds....
Today 03:41 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
Hi pretty girl it eas gettin quiet in here thought Id spice things up a bit.lolol
Well Heyyyy I got busy at work for a little while. Crazy people!
Today 03:32 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
There is no sale good enough to convince me to shop on Black Friday with all the idiots, that's for sure.
Hi pretty girl it eas gettin quiet in here thought Id spice things up a bit.lolol
Today 03:30 PM
jeepergurl67 I stay far away from the shinanigans on Black Friday! I would pay top dollar to not have to be around all the crazed shoppers.
Today 03:29 PM
SouthernBelle0621 There is no sale good enough to convince me to shop on Black Friday with all the idiots, that's for sure.
Today 03:21 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
Jus sayin
Amen!
Today 03:20 PM
jeepergurl67 Jus sayin
Today 02:56 PM
whetstone
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
Lolol
Haha! St Michaels Day sale, 100% off city-wide
Today 02:54 PM
jeepergurl67 Lolol
Today 02:51 PM
whetstone
Quote:
Originally Posted by exrub View Post
Gonna be heading out into the crappy weather soon. Probabaly a long commute home. HAPPY THANKSGIVING, y'all!
Be careful. Snow seems to destroy what little common sense people might have had...
Today 02:35 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by exrub View Post
Gonna be heading out into the crappy weather soon. Probabaly a long commute home.

HAPPY THANKSGIVING, y'all!
Happy Thanksgiving John!!!!
Today 02:26 PM
exrub Gonna be heading out into the crappy weather soon. Probabaly a long commute home.

HAPPY THANKSGIVING, y'all!
Today 02:20 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
LMAO!! Only the girls on this thread would find that hot but I love it! Especially since I'm always in boots and camo hat. Pistol except in communist MD lol
Today 02:06 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Sounds like a plan I'm waiting on you....
Today 02:06 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by exrub View Post
Shoot. and give the bill to Ops.
Today 01:45 PM
exrub
Quote:
Originally Posted by exrub View Post
Garcon, a bottle of your finest whiskey for the lovely young lady please.
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Sounds like a plan I'm waiting on you....
Shoot. and give the bill to Ops.
Today 01:40 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
We should test this theory ;-)
Sounds like a plan I'm waiting on you....
Today 01:39 PM
exrub
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Whiskey makes you frisky or so they say
Garcon, a bottle of your finest whiskey for the lovely young lady please.
Today 01:39 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Whiskey makes you frisky or so they say
We should test this theory ;-)
Today 01:34 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Me too!! It is my absolute favorite. And adding a little whiskey to it only makes it better lol
Whiskey makes you frisky or so they say
Today 01:33 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
That looks sooooo good!!! I love pecan pie....
Me too!! It is my absolute favorite. And adding a little whiskey to it only makes it better lol
Today 01:31 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
You reminded me I didn't post a baked pic. I gotta be honest though, this has a slim chance of making it to tomorrow lol
That looks sooooo good!!! I love pecan pie....
Today 01:30 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Haha!!! You have to pass inspection first being the pecan pie and whipped cream and we'll negotiate
You reminded me I didn't post a baked pic. I gotta be honest though, this has a slim chance of making it to tomorrow lol
Today 01:28 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by whetstone View Post
Careful. I got arrested last time I wore that outfit. Apparently Toys-R-Us has something against boots...

Kind of like its artistic to be half nude and licking a hammer but when I did it in Home Depot I was apparently drunk and asked to leave.
Today 01:27 PM
exrub
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
It's cold and snowing here, can I keep other clothes on until I get there at least??
Yes, please do. You may get pulled over in MD.
Today 01:27 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
It's cold and snowing here, can I keep other clothes on until I get there at least??
Yes sir I can allow that
Today 01:26 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Haha!!! You have to pass inspection first being the pecan pie and whipped cream and we'll negotiate
It's cold and snowing here, can I keep other clothes on until I get there at least??
Today 01:25 PM
whetstone
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
On it...
Careful. I got arrested last time I wore that outfit. Apparently Toys-R-Us has something against boots...
Today 01:24 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
<frantically waving hands>
Haha!!! You have to pass inspection first being the pecan pie and whipped cream and we'll negotiate
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 04:52 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC