Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Jeep Discussions > General Jeep Discussion > What's your Jeep's name?

Join Wrangler Forum Today


Thread: What's your Jeep's name? Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
12-23-2014 06:51 PM
bmelton My TJ Sahara's name is "Gypsy". Mostly because I wanted something that conveyed the nomadism and wanderous nature of a Jeep, but also because, before I could think of a name for her, I just kept calling her "Jeepsy".

I'm not very clever.
12-21-2014 07:11 PM
Kevins19 I think, much to my dismay, mine is going to be called "Quack". My GF"s daughter kept calling it Quack and my GF started too because she thought it was funny. Finally, I asked why she was calling it that and she pointed down to the floor in the back. I said, "oh, that says Quadratec, lol!", I have the Quadratec floor mats.
12-21-2014 03:48 PM
ArcsnSparks Was going to name mine " Dammit " as in "dammit now whats broke " or " dammit where is that noise coming from ". But my wife won't let me. Leaning towards " Murphy " ( whatever can break, will and at the worst possible time ).
12-21-2014 03:40 PM
Dooz85 My nickname my brother gave me and I have always been known as is Doozer and I have been thinking if naming my 2011 jku Doozicon . I haven't decided for sure yet though
12-20-2014 11:01 PM
Yoga-Mud-Sand Still toying around with it.

She is silver and will be a combination of a tribute to my grandfather's post WWII naval service, my service and my love for the history of the Battle Of Guam (I was stationed there and was hooked on it's history).

So far the possible names included: Top, tank, glider and chief. All military related but not sure if any really fit. But I'm patient.....
12-05-2014 09:57 PM
TheWorstKind Mine is not "born" yet, but the name is set: Ike
12-04-2014 09:10 PM
Wrench Bender I've been driving well over 30 years and hit my first deer. I guess it's name is Buck.
12-04-2014 04:56 PM
Becca37
Quote:
Originally Posted by MARTINEZ23 View Post
Reaper
Good name!

('Course I'm biased, that's my motorcycle's name, well Red Reaper.)
12-04-2014 10:37 AM
MARTINEZ23 Reaper
12-03-2014 11:47 PM
RapidDissent Mine's is The Grey. Got the wolf tire cover, loved the movie, she's Anvil, badda-boom badda-bing..

12-03-2014 12:50 PM
TJ Lyons Right now I just call her Goat, until it eventually earns a name.
Considering Tin Lizzie. I love my little gray box, especially with her top off. She reminds me a lot of a Model T my Grandad had. More so when she was stock and I knocked off the front bumper. Primer Gray, no doors and just a piece of black cloth stretched across the top. Not luxurious, few creature comforts, round lights that go dim when I hit a bump (short in a fog), she rattles, gears grind, slowly chugs and bounces right along, Makes getting where I am going fun. I could put an IOOOGA horn on her. Miss the sounds of that old motor, especially when it backfired.
Or Scratch and Sniff, because of the personalized pin striping and the stagnant mud she is always covered in. She smells a little fishy inside, too, especially when it gets hot.
I wanted to do it in a western theme, but she keeps leading me away from that. Maybe the next one.
12-03-2014 12:11 PM
Becca37 Creeper

as in "jeepers creepers"

and, I suspect that we'll be creeping over obstacles as we learn each other and trails. :P
12-03-2014 09:51 AM
rogueleader Named it Buckskin, or Buck, for short. It's a color combo of one of my favorite horse colors.



12-03-2014 02:01 AM
Wrangler_53 I named my Father's 2014 Anvil JK "Brute" it reminds me of the Brute trash cans in color. Just kinda stuck.

PS: it doesn't look like trash though. I love the Anvil!
11-30-2014 09:10 PM
slo87 My 88 yj is named "the bitch" cause it's a carter carbed non idling oil leaking bitch that won't get right no matter what I do to it to try and fix it. The bitch is possibly the absolute worst tagged vehicle I've ever seen as far as reliability and Eco friendly and if Alabama was an inspection state I'd possibly be shot on site for it even existing.
11-30-2014 01:02 PM
AirForceOne Goldie for now.

Probably "PUNK M-Fer" when I start working on it.
11-30-2014 12:13 PM
monster84 Tank! It took me 4 years to finally name her, but after I got rear ended pretty hard and she took it like a champ, it just came to me. I wish it hadn't taken an accident to do it though.
11-26-2014 09:22 PM
RockinJeep06 Mine is khaki what should mine be!?
09-14-2014 08:49 AM
Jeep_1987 Lol Thanks for the input yall
09-14-2014 07:19 AM
Copperhead I'm not quite finished with the build, but my Jeep has been named.

09-13-2014 10:12 AM
flowerfistandbestialwail
Quote:
Originally Posted by Jeep_1987 View Post
I dunno what to name her but I've thought of oreo or panda lol
i know Both very soft names. Help?
Snow Leopard? Still not CRAZY TUFF, but at least it's a predator
09-13-2014 10:11 AM
Jenn1121 My husband came up with J-Roc!
09-13-2014 08:32 AM
Kimi725
Quote:
Originally Posted by Jeep_1987 View Post
I dunno what to name her but I've thought of oreo or panda lol
i know Both very soft names. Help?
Give it some time. It'll come to you.
09-13-2014 12:27 AM
USAF089
Quote:
Originally Posted by Jeep_1987 View Post
I dunno what to name her but I've thought of oreo or panda lol
i know Both very soft names. Help?
How about double stack? Lol (j/k)
09-12-2014 07:00 PM
Jeep_1987
white jku altitude

I dunno what to name her but I've thought of oreo or panda lol
i know Both very soft names. Help?
09-12-2014 12:51 PM
USAF089
Quote:
Originally Posted by toddster8 View Post
Dunno... I just gave my boats names because you have to call them out on the radio. Except I waited too long to name my Hobie Cat, and now it thinks that its name is "Oh Shit!"
Lol. I reckon I'll think of something! I thought about Hercules, because that's the plane I fly on, but it may be a little corny. Especially because of the movies that came out lol.
09-11-2014 03:04 PM
toddster8 Dunno... I just gave my boats names because you have to call them out on the radio. Except I waited too long to name my Hobie Cat, and now it thinks that its name is "Oh Shit!"
09-11-2014 02:53 PM
USAF089
Quote:
Originally Posted by toddster8 View Post
...Except there was a once (and future?) model called the Jeepster.
Yeah.... I found that out =/ So, I may end up changing it's name! Any suggestions?? Its a patriotic blue TV.
09-11-2014 02:05 PM
toddster8 ...Except there was a once (and future?) model called the Jeepster.

09-11-2014 01:35 PM
USAF089 I guess now mine is Jeepster... Kinda cross between Jeep and monster? I don't know, my wife named it lol.
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 07:38 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC