Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 03:00 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
The cougar doesn't mean you're old...you earned that for hittin on 14 yr old Dylan And you don't have to change your avatar...the blonde cougar you have there now is a cutie.
I do not recall hitting on our 14y/o Dylan. Lol actually I dont recall hittin on anyone I did like your pirate talk tho Brian jus sayin

Thank you for the compliment on my Avatar I will change anytime you want...
Today 02:52 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
HA HA HA HA Oh my GAWD!!! You guys are makin me feel like I need to get my grave dug and ready for my arruval very soin! I am not that freakin old! I would how ever be happy the change my Avatar if you would rather see the Cougar....
The cougar doesn't mean you're old...you earned that for hittin on 14 yr old Dylan And you don't have to change your avatar...the blonde cougar you have there now is a cutie.
Today 02:50 PM
SouthernBelle0621 Dylan's gonna be disappointed if it turns out that you're not really a cougar....
Today 02:48 PM
CoreyZ Oh Hope... You know we arent sayin that! We <3 you!
Today 02:46 PM
jeepergurl67
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
Reminds me of the hood on Ricky Bobby's car....

A date with Hope?
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
Corey!
HA HA HA HA Oh my GAWD!!! You guys are makin me feel like I need to get my grave dug and ready for my arruval very soin! I am not that freakin old! I would how ever be happy the change my Avatar if you would rather see the Cougar....
Today 02:39 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
Reminds me of the hood on Ricky Bobby's car.... A date with Hope?
Corey!
Today 01:57 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
Reminds me of the hood on Ricky Bobby's car.... A date with Hope?
Lol that is awesome!
Today 01:51 PM
CoreyZ Reminds me of the hood on Ricky Bobby's car....

A date with Hope?
Today 12:44 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
You asked for it
The cougar returns!!!!
Today 12:37 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Lol I agree that the cougar should be Hopes next one although the current one is very pretty, and probably why she has a stalker lmao
You asked for it
Today 12:07 PM
jeepergurl67 Hi Corey, John and Brit lol.

And John I would not take a sweet compliment as flirting Thanks again for the boost
Today 11:39 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by wrath0r View Post
I apologize, I didn't mean to imply it was a bad thing. They're all you, they just seem like very different personalities, ages, moods... etc.
I told you, it's my multiple personalities lol
Today 11:34 AM
wrath0r
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
Kimi's looks like shes in the jungle and about to rape Tarzan...
Today 11:33 AM
wrath0r
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Well damn. I promise they're all me
I apologize, I didn't mean to imply it was a bad thing. They're all you, they just seem like very different personalities, ages, moods... etc.
Today 11:24 AM
CoreyZ Kimi's looks like shes in the jungle and about to rape Tarzan...
Today 11:11 AM
Kimi725
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post

You don't see any avatars??
Nope. I don't know what any of you look like. LoL. Well...mostly.

Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
I like Kimi's new picture, but also thought the old one was funny with the hat with the ear flaps. That always made me smile.

Kerri looks very similar with similar backgrounds in most of her pics. I do think she's had one with straight hair vs. curly.

Hope has a lot of profile pics but they're not always her pretty smiling face. Still waiting for the pouncing cougar to show up as a profile pic.
Today 11:09 AM
SouthernBelle0621 Lol I agree that the cougar should be Hopes next one although the current one is very pretty, and probably why she has a stalker lmao
Today 11:05 AM
JGreen06TJ I like Kimi's new picture, but also thought the old one was funny with the hat with the ear flaps. That always made me smile.

Kerri looks very similar with similar backgrounds in most of her pics. I do think she's had one with straight hair vs. curly.

Hope has a lot of profile pics but they're not always her pretty smiling face. Still waiting for the pouncing cougar to show up as a profile pic.
Today 11:02 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
I think there was one in a cowboy hat? Ops and I are still waiting for the pic in a ball cap with ponytail hanging out the back.
There was one of those, y'all just apparently missed it but yes there was a cowboy hat one too
Today 11:00 AM
JGreen06TJ I think there was one in a cowboy hat? Ops and I are still waiting for the pic in a ball cap with ponytail hanging out the back.
Today 11:00 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
And your living room furniture looks nice...
Lol ummm...
Today 10:55 AM
CoreyZ
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Wow, somebody pays attention
And your living room furniture looks nice...
Today 10:54 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
Current one makes you look a little older, puppy one makes you look a little younger, shooting one makes you look like a perfect match for most of us.
Wow, somebody pays attention
Today 10:53 AM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
I still wanna know how all my avi's supposedly look different?? Does anybody else think that?!
Current one makes you look a little older, puppy one makes you look a little younger, shooting one makes you look like a perfect match for most of us.
Today 10:34 AM
CoreyZ Mornin Hope!
Today 10:18 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by CoreyZ View Post
SB... I kinda agree... to a small degree
Well damn. I promise they're all me
Today 10:17 AM
jeepergurl67 Good Morning Daters!!!
Today 10:15 AM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by Kimi725 View Post
I dont see them
You don't see any avatars??
Today 10:15 AM
CoreyZ SB... I kinda agree... to a small degree
Today 10:14 AM
Kimi725 I dont see them
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 03:04 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC