Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Yesterday 07:54 PM
chasethelion haha told my friend she should take me for a spin in hers, still looking for my first one
Yesterday 05:23 PM
Jagraves
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
'Twas a good day.
Those are great pictures!
Yesterday 04:39 PM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Thank you! It was a nice day. Even let the wild child drive.lol
Starting her off right. Glad you had a good day. I'm still trying to decide what to do with mine this summer.
Yesterday 01:10 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
Thank you! It was a nice day. Even let the wild child drive.lol ..hahaha! Why are you painting them? You're just going to scratch them up. heehee
Well this is true...but a little POR15 to stop the rust from spreading any further doesn't hurt. Plus it'll look good for a day or two maybe lol

I really wanna leave work soon and get back at it. The beast being on jack stands in the heart of summer is just wrong!
Yesterday 12:35 PM
Bugsbb
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
Beautiful.
Thank you! It was a nice day. Even let the wild child drive.lol

Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
LMAO!! Easy there...it was productive. Got a lot of painting done on the front end so almost ready to put back together. New axle shafts will be in tomorrow and then will be time to reassemble.
..hahaha!
Why are you painting them? You're just going to scratch them up. heehee
Yesterday 11:29 AM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
I took my wild one's up there for lunch. How was your weekend, Betty Crocker?
LMAO!! Easy there...it was productive. Got a lot of painting done on the front end so almost ready to put back together. New axle shafts will be in tomorrow and then will be time to reassemble.
Yesterday 11:25 AM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by Bugsbb View Post
'Twas a good day.

Beautiful.
Yesterday 10:01 AM
Bugsbb I took my wild one's up there for lunch.

How was your weekend, Betty Crocker?
Yesterday 09:57 AM
black ops 2 That's gorgeous!! I would call that a good day out
Yesterday 09:51 AM
Bugsbb 'Twas a good day.
Yesterday 09:46 AM
black ops 2 Shhhhhhh.....

Yes I can cook. When you like to eat good food like I do and lived alone most of your life you better learn to cook lol
Yesterday 09:12 AM
Bugsbb
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
Let's have another round Em!! Rach can bring the
Sounds like a party! lol

Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Ugh on 3 more hours of driving!

Priscilla happy shopping!

Em bottoms up!

And me...doing some serious multitasking. Lol Baking cupcakes, frying crab cakes, painting jeep parts to reinstall, and oh yeah...day drinking!
You're baking??
Yesterday 08:53 AM
Jagraves Ugh! Back to work after three weeks vacation.
07-20-2014 08:45 PM
greenjeepgurl87
Quote:
Originally Posted by Jagraves View Post

I'm home and the beer is open.
Yay beer*
07-20-2014 06:48 PM
Jagraves
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
Well that doesn't help
I'm home and the beer is open.
07-20-2014 03:28 PM
greenjeepgurl87
Quote:
Originally Posted by Jagraves View Post

Day drinking does seem to be the solution however I've got three more hours of driving. Sucks!
Well that doesn't help
07-20-2014 03:21 PM
black ops 2 Lol! Valid point! Luckily I'm sweating most out fast as I can drink it
07-20-2014 03:19 PM
G54
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post

Ugh on 3 more hours of driving!

Priscilla happy shopping!

Em bottoms up!

And me...doing some serious multitasking. Lol Baking cupcakes, frying crab cakes, painting jeep parts to reinstall, and oh yeah...day drinking!
Well make sure you dont drink too much or you might fry the cupcakes, paint the crabcakes, and bake the jeep parts
07-20-2014 03:11 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by Jagraves View Post
Day drinking does seem to be the solution however I've got three more hours of driving. Sucks!
Ugh on 3 more hours of driving!

Priscilla happy shopping!

Em bottoms up!

And me...doing some serious multitasking. Lol Baking cupcakes, frying crab cakes, painting jeep parts to reinstall, and oh yeah...day drinking!
07-20-2014 02:09 PM
Jagraves
Quote:
Originally Posted by greenjeepgurl87 View Post
I'm down It's always the solution!
Day drinking does seem to be the solution however I've got three more hours of driving. Sucks!
07-20-2014 02:09 PM
Priscila_06TJ going to the outlet mall.......Shopping can fix most problems too. oh and it's a beautiful day in South Texas so I get to drive my jeep. Have a great day everyone!
07-20-2014 12:59 PM
greenjeepgurl87
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
Let's have another round Em!! Rach can bring the
I'm down
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
I'm not exactly sure what the problem is but day drinking is going to be the solution.
It's always the solution!
07-20-2014 12:50 PM
Priscila_06TJ Ops!
07-20-2014 12:48 PM
black ops 2 I'm not exactly sure what the problem is but day drinking is going to be the solution.
07-20-2014 12:39 PM
Priscila_06TJ Let's have another round Em!! Rach can bring the
07-20-2014 12:37 PM
greenjeepgurl87
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post

LOL!!!!!!!!!!!!!!!! goodmorning you!

Goodmorning daters
...I napped. Lol
07-20-2014 12:08 PM
G54 I wasn't too bad when it was just beer, but then I got on my Cuervo kick and oh boy
07-20-2014 11:50 AM
Priscila_06TJ
Quote:
Originally Posted by JGreen06TJ View Post
I don't miss drinking. Is that wrong?

I did a lot of binge drinking in my 20's. When I got married at 30 she had 2 kids and I just pretty much stopped then and haven't picked it back up. I'll have a beer a couple times a year but almost never have the 2nd.

Didn't there use to be a song "You aint much fun since I quit drinking"?
Lol love that song. My twenties were the same, I dnt remember ever being sober. We had a cranberry juice machine at work so I would take vodka and drink on the job.

Quote:
Originally Posted by Jagraves View Post
Ahh! The good old days....not!!!
Being sick was the worst. You know you have said "I'm never drinking again in my life" only to feel better and over do it again.
07-20-2014 11:37 AM
Jagraves
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
I dnt miss wondering wat the happened last night and how did I get home. Or being
Ahh! The good old days....not!!!
07-20-2014 11:35 AM
JGreen06TJ
Quote:
Originally Posted by Priscila_06TJ View Post
I dnt miss wondering wat the happened last night and how did I get home. Or being
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 02:54 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC