Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > my jeep gets me dates

Join Wrangler Forum Today


Thread: my jeep gets me dates Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 05:57 AM
SouthernBelle0621 I think I surprise people lol. However, your pornstache gives you away
Today 05:55 AM
Fun sized Quite true...you never know. Sometimes you can make a pretty good guess though. Everything that happens behind closed doors first happened in someone's mind.
Today 05:50 AM
SouthernBelle0621 You just can't behave, can you?? and yes, I guess they were interesting revelations. You never know what goes on behind closed doors or in some cases, in someone's mind lmao
Today 05:47 AM
Fun sized Well some interesting revelations then. Maybe it's good I wasn't around. The thread would probably be closed by now.
Today 05:42 AM
SouthernBelle0621 Haha thanks and you didn't miss much, the conversation didn't go all that far.
Today 05:38 AM
Fun sized And you'll feel better after coffee. Had 1 1/2 already myself
Today 05:37 AM
Fun sized 2 things: 1. Loving this new avatar. 2. Whoa! The conversation I missed last night.
Today 05:34 AM
SouthernBelle0621 Hi Brian (I refuse to say good morning lol)
Today 05:29 AM
Fun sized Good morning daters.
Yesterday 11:03 PM
1monday
Quote:
Originally Posted by Pittsburghwrangler View Post
yep they've got about 49 shades of gray going on in here.
ahh...I might be the LAST woman on the planet that hasn't read it...I'd rather not be depressed after reading it because my sex life is ...less then perfect.
Yesterday 10:53 PM
Pittsburghwrangler
Quote:
Originally Posted by 1monday View Post
WTH...I popped in to see what y'all are talking about...and it's RESTRAINTS??? NICE!!!
yep they've got about 49 shades of gray going on in here.
Yesterday 09:58 PM
1monday WTH...I popped in to see what y'all are talking about...and it's RESTRAINTS??? NICE!!!
Yesterday 09:12 PM
Kimi725
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post

The restraining kind
Restraints are FANTASTIC

Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post

For beginners....
X2
Yesterday 09:03 PM
ObxJeep31 Sup maverick, Charlie and Gus?
Yesterday 08:44 PM
black ops 2 :d
Yesterday 08:37 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
Just saying....that's where it begins but loads more fun after that
I like your way of thinking
Yesterday 08:35 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Then maybe you should elaborate on that sir
Just saying....that's where it begins but loads more fun after that
Yesterday 07:45 PM
SouthernBelle0621 Yay Hope is back! I need backup in this conversation lol.
Yesterday 07:43 PM
G54
Quote:
Originally Posted by jeepergurl67 View Post
Whoa whoa wait a minute... we went from spanking to restraining with leather and lace? Yes please elaborate on the comment re: handcuffs being for beginners hmmmmm?
Yeah where the hell you been? Try to keep up lol
Yesterday 07:39 PM
jeepergurl67 Whoa whoa wait a minute... we went from spanking to restraining with leather and lace? Yes please elaborate on the comment re: handcuffs being for beginners hmmmmm?
Yesterday 07:31 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by black ops 2 View Post
For beginners....
Then maybe you should elaborate on that sir
Yesterday 07:28 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Handcuffs are fun....
For beginners....
Yesterday 07:17 PM
SouthernBelle0621 Handcuffs are fun....
Yesterday 07:10 PM
G54 I have handcuffs on my duty belt. Just sayin.
Yesterday 07:06 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
Haha I'm always down for that discussion
Yesterday 07:04 PM
SouthernBelle0621 Haha I'm always down for that discussion
Yesterday 07:00 PM
black ops 2
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post
And there went my leather and lace conversation where's Hope when you need her??
My bad...carry on.... Let's discuss these restraints more
Yesterday 06:51 PM
G54
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post

Knot-ie... I think? If I'm reading that right lol.
I purposely made it confusing
Yesterday 06:50 PM
Pittsburghwrangler
Quote:
Originally Posted by SouthernBelle0621 View Post

Knot-ie... I think? If I'm reading that right lol.
The naughty knotie. sounds like a stage name.
Yesterday 06:43 PM
SouthernBelle0621
Quote:
Originally Posted by G54 View Post
R u the knot-er or the knot-ie?
Knot-ie... I think? If I'm reading that right lol.
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 06:08 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC