Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Pictures Forum > How shiny is your Jeep?

Join Wrangler Forum Today


Thread: How shiny is your Jeep? Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
02-19-2013 07:42 AM
GunnerWood Attachment 211754
09-11-2012 08:13 AM
jeepman matt .
09-08-2012 07:16 AM
LilYeller 303 and Battleshield wax (made here in Florida for defense against the FL sun, has teflon and resin in it so its a sealer and a wax) Keeps Darkstar nice and shiney. IDK if mud will even stick to it lol.

09-07-2012 03:27 PM
seagleman my jeep was never shiney.
09-07-2012 03:25 PM
Tbone17
My Baby is Blue

My 2010 JKU after a wash and wax!
09-06-2012 08:02 PM
1997jeeptj
Quote:
Originally Posted by iluvshoes

I LOVE LOVE LOVE the color of your Jeep! OMG! I don't think I have seen that color before. Like a dark deep teal. me likey!
Haha, thanks! She's my second girlfriend so I treat her nice! lol
09-06-2012 10:10 AM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by Maritimer View Post
The only thing I use is Nu finish. I put three coats on in a year and found this stuff to be second to none!
I thought you weren't supposed to use that stuff on new cars. I guess I was wrong. Your Jeep looks sexy!
09-06-2012 10:09 AM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by 1997jeeptj View Post
Detailed!
I LOVE LOVE LOVE the color of your Jeep! OMG! I don't think I have seen that color before. Like a dark deep teal. me likey!
09-06-2012 03:32 AM
Wesboy
Quote:
Originally Posted by Shauna View Post
Before & After:
That is shiny - looks like the doors are missing.
09-05-2012 11:39 PM
1997jeeptj Detailed!
09-04-2012 07:38 PM
Maritimer
Quote:
Originally Posted by iluvshoes View Post
I need to do this. I want to purchase a clay bar and use it before a wax job. Just have to find the darn things....lol
The only thing I use is Nu finish. I put three coats on in a year and found this stuff to be second to none!
09-04-2012 06:01 PM
dklassen Pretty damn shiny... for now.
09-04-2012 04:26 PM
mac56 Auto Zone has them
09-04-2012 03:02 PM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by Maritimer View Post
Just gave my girl her last polish before winter.

I need to do this. I want to purchase a clay bar and use it before a wax job. Just have to find the darn things....lol
09-04-2012 02:30 PM
Shauna Before & After:
09-03-2012 08:03 PM
Maritimer Just gave my girl her last polish before winter.

08-30-2012 09:13 PM
blackrubi003 Thank you..
08-30-2012 08:27 PM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by blackrubi003
mine is shiney
I love your hood!
08-30-2012 05:18 PM
blackrubi003 mine is shiney
07-29-2012 01:03 AM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by Slikkkk
Lol that'll be me tomorrow I know the feeling
Tomorrow I will clean the BF's Jeep, since he wont. I'm too OCD to not clean his since I'm in it half the time.
07-29-2012 12:59 AM
Slikkkk Lol that'll be me tomorrow I know the feeling
07-29-2012 12:58 AM
Slikkkk But she sure likes to get dirty
07-29-2012 12:58 AM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by Slikkkk
Love to keep her shinning
Me too! Spent 4.5 hours cleaning him today after the beach yesterday.
07-29-2012 12:55 AM
Slikkkk Love to keep her shinning
07-27-2012 09:52 PM
i love jeeps Clean... Dirty
07-22-2012 08:28 PM
Mike_3303
Quote:
Originally Posted by Tonycrd View Post
Please tell me you're not wearing crocs.
07-22-2012 08:20 PM
iluvshoes
Quote:
Originally Posted by Carl73 View Post

Alyssa a few years ago.
OMG so cute!
07-22-2012 07:45 PM
Carl73
Alyssa a few years ago.
07-22-2012 07:25 PM
LJMJ Mine starts out shiny!...
07-22-2012 06:35 PM
MarkNog
Quote:
Originally Posted by Shadowkraze View Post
My Jeep hasn't been that clean since 03/1997.. hell, its not even one color anymore
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 05:47 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC