Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > Late Night Day Walkers - Enter at Your Own Risk

Join Wrangler Forum Today


Thread: Late Night Day Walkers - Enter at Your Own Risk Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Today 08:46 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by sahara2011 View Post
Lol...oh u done? Time to relax yet?
goin outside to shower as soon as I get up the energy to move

Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Here to y'all! It ain't water...
'shine on!!
Today 08:42 PM
sahara2011
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post

Here to y'all!

It ain't water...
Vinegar?????
Today 08:40 PM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by sahara2011 View Post
Lol...oh u done? Time to relax yet?
Here to y'all!



Attachment 1437577

It ain't water...
Today 08:38 PM
sahara2011
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post

Worked my ass off today and my old bones is a-hurtin.
Lol...oh u done? Time to relax yet?
Today 08:35 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by sahara2011 View Post
Brian ..wats up bud?
Worked my ass off today and my old bones is a-hurtin.
Today 08:21 PM
sahara2011
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
Same deal here
howdy lady
Brian ..wats up bud?
Today 08:16 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Thats kinda like what I get for a holiday worked, get time and a half for the shift plus 8 hours for the stat.
Same deal here
Quote:
Originally Posted by sahara2011 View Post
Evening....ppl of the south!!!
howdy lady
Today 08:08 PM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Same here! 2 days 2 nights 12 hour shifts. I love 12's, dont think I could ever go back to 8's. Where do you work?
Evonik chemical company. We rotate after two weeks to night/days. 8's mon - fri would mess me all up. I wouldn't be able to do that either. Where do you work?
Today 08:06 PM
sahara2011
Quote:
Originally Posted by Jeep.chick View Post

Shhh. It's true.
And it's my birthday :-)


Attachment 1437473

...lady
Today 08:01 PM
sahara2011 Evening....ppl of the south!!!
Today 08:01 PM
Shifty219 Same here! 2 days 2 nights 12 hour shifts. I love 12's, dont think I could ever go back to 8's.
Where do you work?
Today 07:53 PM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Gotta love taxes eh, Ive given the Canadian government almost $16,000 in income tax so far this year .... Thats kinda like what I get for a holiday worked, get time and a half for the shift plus 8 hours for the stat.
I'm with ya. One of these days in gonna stick I to the man! I work 12 hr shifts one week 48hr one week 36. But any extra days automatic time & 1/2
Today 07:46 PM
Shifty219
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
I get double time for holiday worked. But Uncle Sam eats it up. Kinda like getting x& 1/2
Gotta love taxes eh, Ive given the Canadian government almost $16,000 in income tax so far this year ....

Thats kinda like what I get for a holiday worked, get time and a half for the shift plus 8 hours for the stat.
Today 07:18 PM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Amen Brother!!! Nice, you get overtime for working the holiday?
I get double time for holiday worked. But Uncle Sam eats it up. Kinda like getting x& 1/2
Today 07:15 PM
Shifty219
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
Work when I'm at work??? WTF am I paying union dues for if I did that?
Amen Brother!!!

Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Man I hear that ordering parts! Finally got me a 3 day weekend but have to work Monday wish it was 4 days lol.

Nice strobes Dustin btw!
Nice, you get overtime for working the holiday?
Today 06:53 PM
ObxJeep31 Man I hear that ordering parts! Finally got me a 3 day weekend but have to work Monday wish it was 4 days lol.

Nice strobes Dustin btw!
Today 06:32 PM
silver rubi
Quote:
Originally Posted by Jeep.chick View Post
Shhh. It's true.
And it's my birthday :-)
HAPPY BIRTHDAY!!!
Quote:
Originally Posted by Jeep.chick View Post
How are you?

Hey, hear from Paul much?
Unfortunately no. you? I've been trying to get hold of him but he hasn't called me back.
Quote:
Originally Posted by jp2611 View Post
and another Happy Birthday from a fellow Leo..............been a great year for the most part!!
Welcome to latenighters. You've been warned. Who are you and what do you do?
Today 06:30 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Hey Jesse, Im Craig. Not much here, just talking to a rep at rebel for some new parts Nice! Id hope you work harder on the days off... wouldnt want you to actually work at work
Work when I'm at work??? WTF am I paying union dues for if I did that?
Today 06:11 PM
Shifty219
Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Sup Brian, shifty (not sure of first name) jesse here.
Hey Jesse, Im Craig. Not much here, just talking to a rep at rebel for some new parts

Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
til 3pm Sunday. Then I'm off mon too


Hey jesse. Sanded and bed-lined my hardtop today. Why is it I always seem to work harder on my days off?
Nice! Id hope you work harder on the days off... wouldnt want you to actually work at work
Today 05:53 PM
Fun sized
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Hey bud! Off for the weekend?
til 3pm Sunday. Then I'm off mon too

Quote:
Originally Posted by ObxJeep31 View Post
Sup Brian, shifty (not sure of first name) jesse here.
Hey jesse. Sanded and bed-lined my hardtop today. Why is it I always seem to work harder on my days off?
Today 05:40 PM
ObxJeep31 Sup Brian, shifty (not sure of first name) jesse here.
Today 05:35 PM
Shifty219
Quote:
Originally Posted by Fun sized View Post
Evenin folks
Hey bud! Off for the weekend?
Today 05:33 PM
Fun sized Evenin folks
Today 05:23 PM
Shifty219 As much as im dreading the end of the year (winter) is fast approaching, I cant wait for the next couple of weeks to pass by so I can get my new Jeep.
Today 05:03 PM
ObxJeep31
Quote:
Originally Posted by Jeep.chick View Post
Shhh. It's true. And it's my birthday :-)
And happy bday CLT!
Today 05:02 PM
ObxJeep31 I really like what you did (not the accident part good job!
Today 04:37 PM
budke
Quote:
Originally Posted by Shifty219 View Post
Right on, so the tree just helped with some of the removal process lol
Actually made it harder! Lol.
Made it a pain to access some of the bolts in the front
Today 04:30 PM
Shifty219 Right on, so the tree just helped with some of the removal process lol
Today 04:16 PM
budke Dont know why last two pics showed up sideways
Today 04:16 PM
budke No worries! The parts I ordered a week prior showed up the very next day! Was replacing the fenders anyways! Just had to buy a new radiator..


Attachment 1436841



Attachment 1436849



Attachment 1436857
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 08:46 PM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC