Jeep Wrangler Forum - Reply to Topic
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > General Discussion Forums > Off-Topic > Made Some Peanut Butter Cups...

Join Wrangler Forum Today


Thread: Made Some Peanut Butter Cups... Reply to Thread
Title:
  
Message:
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now

In order to be able to post messages on the Jeep Wrangler Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
09-22-2009 03:43 PM
Bess725
Quote:
Originally Posted by KBR97 View Post
thanks for the tip..


Im not skeered
well then be prepared to wear your adult diapers mr. rich. lol
09-22-2009 03:42 PM
KBR97
Quote:
Originally Posted by Bess725 View Post
unless u put them in my beer lol.
thanks for the tip..


Quote:
and if u do that i will find a huge spider and put it in your tent
Im not skeered
09-22-2009 10:00 AM
Bess725
Quote:
Originally Posted by jgano23 View Post
oh, crap, i keep forgetting you are allergic to peanuts!! i guess i am just trying to kill you. you know that is what you get for chucking PB&J sammiches at sam billaro.
Hhahaha.. o man. i did chuck pb & j at him.. heehee he deserved it~! i did everyone a favor lol
09-22-2009 08:46 AM
morphious wow i dont know how u missed this thread its been going for awhile
09-22-2009 07:55 AM
Levinoss
Quote:
Originally Posted by jgano23 View Post
on the flip side, i have also eaten things that have smelled great, but tasted aweful.
I made a pan of buttermilk cornbread one time that turned out PERFECT and smelled great. Only problem was I put too much baking soda in it and it tasted like the arm and the hammer.
09-22-2009 07:39 AM
jgano23
Quote:
Originally Posted by Levinoss View Post
How did I manage to miss this thread?

Never judge food by it's appearance or smell. Some of the best things I have ate have smelt and looked kinda gross...
on the flip side, i have also eaten things that have smelled great, but tasted aweful.
09-22-2009 07:25 AM
Levinoss How did I manage to miss this thread?

Never judge food by it's appearance or smell. Some of the best things I have ate have smelt and looked kinda gross...
09-22-2009 07:03 AM
jgano23 oh, crap, i keep forgetting you are allergic to peanuts!! i guess i am just trying to kill you. you know that is what you get for chucking PB&J sammiches at sam billaro.
09-21-2009 10:56 PM
Bess725
Quote:
Originally Posted by KBR97 View Post
I gonna bring a huge bag of peanuts to rausch creek and throw them at you. Its gonna be fun...
hahaha well its more so if i ingest them and since no 1 will b getting into my tent then that physically impossible.. unless u put them in my beer lol. and if u do that i will find a huge spider and put it in your tent
09-21-2009 10:48 PM
KBR97 I gonna bring a huge bag of peanuts to rausch creek and throw them at you. Its gonna be fun...
09-21-2009 10:20 PM
Bess725
Quote:
Originally Posted by jgano23 View Post
i am going to have one right now
U just made those so that I couldnt have any of them. so cruel. some friend u are lol. then again. if i have 1, I have my epipen lol
09-21-2009 08:01 PM
jgano23 i am going to have one right now
09-21-2009 05:03 PM
N39-W120 The belly don't care what they look like....
09-21-2009 04:58 PM
morphious thats just wrong on levels that i dont want to go into but what the heck so tiny do u like peanut butter cups perchance
09-21-2009 04:46 PM
ccain Dang... I'd love to have some of those but I may as well just rub 'em on my thighs. Cuz, that's where they're gonna end up anyway!
09-21-2009 04:30 PM
amy Mmmm, chocolate and peanut butter, two of my favorite foods. They look yummy!
09-21-2009 11:45 AM
KBR97
Quote:
Originally Posted by morphious View Post
are u sure ur looking at the peanut butter cups or are u doing something i don't want to know about
you probably dont wanna know...
09-21-2009 11:18 AM
jgano23
Quote:
Originally Posted by KBR97 View Post
they look kinda...moist....yet supple
, oh man i gotta say that to bess if she has one.
09-21-2009 11:16 AM
morphious are u sure ur looking at the peanut butter cups or are u doing something i don't want to know about
09-21-2009 11:10 AM
KBR97 they look kinda...moist....yet supple
09-21-2009 10:57 AM
mrcarcrazy damn you, I'm hungry
09-21-2009 10:27 AM
jgano23 that's a great site. thanks tiny.
09-21-2009 09:47 AM
tiny terror
Quote:
Originally Posted by jgano23 View Post
when i looked up the recipe, it said that the chocolate can be tempered, but did not explain how. is tempering easy? i am a terrible cook, so the easier the better.
All you really need is a candy thermometer. It's just a process of heating and cooling. Sort of like tempering eggs when you have to add them to melted the butter.

I liked this set of instructions when I looked online...

Tempering Chocolate - Kitchen Notes - Cooking For Engineers

Seed method, the marble slab method is messy and takes too much room. It's all about getting a fine crystal structure.
09-21-2009 07:22 AM
jgano23
Quote:
Originally Posted by tiny terror View Post
Hey J, if you temper the chocolate it'll end up glossy. And mini muffin cups work nice for candy. I think they look great though, homemade candy is always the best. Last year at Christmas Cain didn't get to experience my insane baking and candy making.... this year I plan on sugar shock for us and all the neighbors.
when i looked up the recipe, it said that the chocolate can be tempered, but did not explain how. is tempering easy? i am a terrible cook, so the easier the better.
09-21-2009 04:54 AM
joemd60 Hey JG I hope you saved me some!
09-21-2009 12:04 AM
tiny terror Hey J, if you temper the chocolate it'll end up glossy. And mini muffin cups work nice for candy. I think they look great though, homemade candy is always the best. Last year at Christmas Cain didn't get to experience my insane baking and candy making.... this year I plan on sugar shock for us and all the neighbors.
09-20-2009 11:32 PM
csamn2007 You are my new favorite person on WF! Looks delicious, in my experience the worse it looks the better it tastes. Least with my fathers food.

Another great homemade snack like that is chocolate covered cherries. One of my exes made them for my OMG they were good. But thats if you like chocolate coved cherries.
09-20-2009 09:56 PM
jgano23 just sayin'
09-20-2009 09:55 PM
stevens243 Hold on a sec, gotta clear my throat...

(AAAAAHeeem) <ptouie>

There,

DUH!
09-20-2009 09:44 PM
jgano23
Quote:
Originally Posted by stevens243 View Post
Am I in PB cup range if I'm in Moorestown?
you're definitely closer than in san diego.
This thread has more than 30 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 03:52 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC