Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   Off-Topic (http://www.wranglerforum.com/f6/)
-   -   Petition for rename (http://www.wranglerforum.com/f6/petition-for-rename-12009.html)

TeeJay 10-02-2007 01:02 AM

Petition for rename
 
I suggest that we rename it 'death jiggle'. It still conveys death, but it's a little easier to laugh at. Any takers?

jjseel 10-02-2007 02:00 AM

Nope. Had the Wobble in my Commanche @ 80 mph. It was, with out a doubt,Death Wobble. It wasn't cute. It wasn't funny. All I could think of was my trailer riding my butt.

AzTJ 10-02-2007 01:34 PM

there is a big difference between a wiggle and a wobble. :D

TeeJay 10-02-2007 09:35 PM

I suppose the caveat to my argument is that the three of us here have all experienced it, yet we remain alive to post about it, and still (for whatever reason) weren't scared enough to sell our Jeeps and buy Minis.

jjseel 10-02-2007 09:43 PM

I 'spect you're correct. Anyway, "Death Jiggle" is already taken...happens to "dancers" that are on the edge of "too old"!

AzTJ 10-02-2007 09:44 PM

Scared, yes. Want to sell the Jeep, HELL NO!

Dare2BSquare 10-02-2007 09:54 PM

"teeth rattling shaking thang"

jjseel 10-03-2007 02:50 AM

Quote:

Originally Posted by Dare2BSquare (Post 144740)
"teeth rattling shaking thang"

Sorry, owned by another "dancer" ;)


Yup, dated her, too.

JeepersdoitDeeper 10-03-2007 12:49 PM

Quote:

Originally Posted by TeeJay (Post 144243)
I suggest that we rename it 'death jiggle'. It still conveys death, but it's a little easier to laugh at. Any takers?

See my Signature....

HkdOnJP 10-03-2007 01:50 PM

how bout " oh my god wtf was that i think just pissed my pants."

myanarchy 10-03-2007 02:04 PM

Its the fix your shit shake.

02Prove 10-03-2007 02:06 PM

Quote:

Originally Posted by myanarchy (Post 145035)
Its the fix your shit shake.

Is that like a malt and does it come with cool whip?

HkdOnJP 10-03-2007 11:31 PM

dont like cool whip but i do like reddi whip

And for the records i did fix my shit

Jase 10-03-2007 11:34 PM

Quote:

Originally Posted by jjseel (Post 144881)
Sorry, owned by another "dancer" ;)


Yup, dated her, too.

Yeah, I'm not sure about "dated" but I AM sure I've known her ;)

jjseel 10-04-2007 03:24 AM

:flipoff: I didn't want to get Biblical on yeh! :flipoff:


All times are GMT -5. The time now is 09:54 PM.