Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   General Jeep Discussion (http://www.wranglerforum.com/f19/)
-   -   Ok fess up who here built this? (http://www.wranglerforum.com/f19/ok-fess-up-who-here-built-this-131311.html)

BadMojo 01-04-2012 10:53 PM

Ok fess up who here built this?
 
Jeep : Wrangler Jeep : Wrangler | eBay



:whistling:

greenjeepgurl87 01-04-2012 10:55 PM

Oh dear

banks316 01-04-2012 10:59 PM

I just threw up in my mouth

kbwwolf 01-04-2012 11:01 PM

Quote:

Originally Posted by BadMojo (Post 1889268)


Me. Had a feeling y'all might out me. Oh well. :redface:

You don't think it's hot?

greenjeepgurl87 01-04-2012 11:01 PM

Quote:

Originally Posted by kbwwolf

Me. Had a feeling y'all might out me. Oh well. :redface:

:rofl: :hide:

kbwwolf 01-04-2012 11:02 PM

Quote:

Originally Posted by greenjeepgurl87 (Post 1889297)
:rofl: :hide:

You're laughing. I'm serious. :D

BadMojo 01-04-2012 11:04 PM

There's a reason this thing only has 39k on the clock...it's only been driven in deepest darkest night.

billytheyj 01-04-2012 11:06 PM

Quote:

Originally Posted by BadMojo
There's a reason this thing only has 39k on the clock...it's only been driven in deepest darkest night.

I figured it would have more on the clock. Ya know always having to take that extra trip AROUND speed bumps and large hills!

kbwwolf 01-04-2012 11:07 PM

Quote:

Originally Posted by BadMojo (Post 1889306)
There's a reason this thing only has 39k on the clock...it's only been driven in deepest darkest night.

Grocery store and back, once a week. I swear. Not sure why y'all feel the need to attack my Jeep in such a manner. Took a lot of time and $$ to build.

I'm an artist.

If you don't get it, you don't get it. I pity you all. :D

Barmanvarn 01-04-2012 11:10 PM

Quote:

Originally Posted by kbwwolf

Grocery store and back, once a week. I swear. Not sure why y'all feel the need to attack my Jeep in such a manner. Took a lot of time and $$ to build.

I'm an artist.

If you don't get it, you don't get it. I pity you all. :D

Needs halos.

billytheyj 01-04-2012 11:19 PM

And bullet holes.... jk its still a jeep I give it respect for that!

kbwwolf 01-04-2012 11:25 PM

Quote:

Originally Posted by billytheyj (Post 1889310)
I figured it would have more on the clock. Ya know always having to take that extra trip AROUND speed bumps and large hills!

I'll have you know...

That puppy has seen the Rubicon Trail. It's conquered Moab...in fact, Moab was a joke. Afterwards, the exhaust made a fart noise that sounded to me very much like the phrase, "Bring it."

Not really sure about that part. Coulda been my dog. :D

Back on track here, my shit's been over the mountains of PA, VA, and NC. It blasted through the Continental Divide. I mean, there are still birds looking for feathers after me and my sweet rig tore through that speed bump.

Sand? Snow? Please. Roll em up behind my rig like cheap carpet.

In fact, I'm RAISING the price. So thanks for the post suckers! Y'all missed out, big time!

LilYeller 01-04-2012 11:27 PM

That looks like the only capable off road hummer to me lmao

greenjeepgurl87 01-04-2012 11:28 PM

Quote:

Originally Posted by billytheyj
And bullet holes.... jk its still a jeep I give it respect for that!

Is it REALLY though?

PTWarrior66 01-04-2012 11:30 PM

that looks odd

jkaufman_95 01-04-2012 11:31 PM

I've actually seen one in person. They look even worse in person, the one I saw was yellow

billytheyj 01-04-2012 11:44 PM

Quote:

Originally Posted by greenjeepgurl87

Is it REALLY though?

Is my reply really a joke?

Or

Is it really still a Jeep?

tcate23-WRANGLER 01-04-2012 11:46 PM

this is the 2nd or 3rd thread about the same looking hummer, funny how we find crazy shit like this :rofl:

tcate23-WRANGLER 01-04-2012 11:47 PM

Quote:

Originally Posted by kbwwolf (Post 1889393)
I'll have you know...

That puppy has seen the Rubicon Trail. It's conquered Moab...in fact, Moab was a joke. Afterwards, the exhaust made a fart noise that sounded to me very much like the phrase, "Bring it."

Not really sure about that part. Coulda been my dog. :D

Back on track here, my shit's been over the mountains of PA, VA, and NC. It blasted through the Continental Divide. I mean, there are still birds looking for feathers after me and my sweet rig tore through that speed bump.

Sand? Snow? Please. Roll em up behind my rig like cheap carpet.

In fact, I'm RAISING the price. So thanks for the post suckers! Y'all missed out, big time!

build thread or it didnt happen... :Thanx:

bbbean 01-04-2012 11:48 PM

Quote:

Originally Posted by BadMojo (Post 1889268)

Just because you can do a thing doesn't mean you should do a thing.

kbwwolf 01-04-2012 11:51 PM

Quote:

Originally Posted by tcate23-WRANGLER (Post 1889487)
build thread or it didnt happen... :Thanx:

Lol...what, me with some Lego's and Crayons?

tcate23-WRANGLER 01-04-2012 11:56 PM

Quote:

Originally Posted by kbwwolf (Post 1889505)
Lol...what, me with some Lego's and Crayons?

hey i built some great things out of lego's a long time ago, and i wouldnt consider this a great thing hah but i would like to see what kind of mods you do to your jeep with those tools :rofl:

BadMojo 01-04-2012 11:56 PM

What surprised me most about this thing is that it isn't sporting 22's and low profile tires...I thought that was the first mod for any Hummer.

kbwwolf 01-05-2012 12:48 AM

Quote:

Originally Posted by tcate23-WRANGLER (Post 1889520)
hey i built some great things out of lego's a long time ago, and i wouldnt consider this a great thing hah but i would like to see what kind of mods you do to your jeep with those tools :rofl:

Used a pica pole, too. :D

Attachment 87514

Attachment 87515

Attachment 87516

Yellow_Fox 01-05-2012 12:51 AM

Thats the second one ive seen and it still looks horrible haha

Lithium Lotus 01-05-2012 01:13 AM

A company called Landrunner does the conversions. Why would you pay someone to convert your Jeep to look like a golf cart to look like a Hummer is beyond me.

LANDRUNNER: Conversions for your Jeep Wrangler

The Toolman 01-05-2012 03:18 AM

Quote:

Originally Posted by BadMojo (Post 1889521)
What surprised me most about this thing is that it isn't sporting 22's and low profile tires...I thought that was the first mod for any Hummer.


No Sheit! :rofl:

wrangler_TJ 01-05-2012 08:37 AM

this is for those hummer owners who want a off road capable vehicle but are too chicken sheit to actually buy a JEEP

billytheyj 01-05-2012 08:46 AM

Quote:

Originally Posted by wrangler_TJ
this is for those hummer owners who want a off road capable vehicle but are too chicken sheit to actually buy a JEEP

No no no...... they must have found out about our hummer hunting thread and this....... this is just a feeble attempt at a disguise. Like sheep in wolfs clothing or wait is that right?

EdCrbnSoul 01-05-2012 08:47 AM

Quote:

The interior is also in great condition. There are no smells within this Jeep.
Except Polo cologne, cheap whiskey and the roofies in the center console.


All times are GMT -5. The time now is 02:35 PM.