Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   Off-Topic (http://www.wranglerforum.com/f6/)
-   -   Cut my finger off working on the Jeep last night (pics inside) (http://www.wranglerforum.com/f6/cut-my-finger-off-working-on-the-jeep-last-night-pics-inside-13824.html)

02Prove 12-07-2007 07:57 AM

Cut my finger off working on the Jeep last night (pics inside)
 
Y'all are some sick puppies... You really wanted to see my finger cut off?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
IIITTT'SSS FFFRRRIIIDDDAAAYYY!!!

Jase 12-07-2007 08:00 AM

It's not nice to lie.








Happy Friday.. I'm sure this weekend will suck just like the rest of them until a week or two after the new year. I REALLY hate getting out around the holidays.. but I do have to shop : (

cavediverjc 12-07-2007 08:06 AM

Yeah, you're right....it IS Friday.


NOW GO OUTSIDE AND CUT YOUR DAMN FINGER OFF AND SHOW US THE FRIGGIN' PICS!!!!!

cherokee980 12-07-2007 08:10 AM

I wanted to see blood, bones, carnage!!! HA HA!!!

kg4kpg 12-07-2007 08:50 AM

And since you lied, we want a toe also.

tiny terror 12-07-2007 09:17 AM

So disappointed... I'm going back to bed.

tazmann910 12-07-2007 09:41 AM

And this is the reason why I have you as one of my top 10 people I would like to have a conversation with...:rofl::rofl: "Demented and sad, but social"

Dare2BSquare 12-07-2007 10:25 AM

Hope it wasn't your middle finger. You wouldn't be able to communicate!!!

02Prove 12-07-2007 10:37 AM

Quote:

Originally Posted by Dare2BSquare (Post 168236)
Hope it wasn't your middle finger. You wouldn't be able to communicate!!!

I use all of 'em.. I'd be hosed no matter which finger I lost.

Pointer finger to dig in the nose (pinky for the hard to reach places), middle finger to tell drivers how much I love them, ring finger to keep my shackle...er my wedding band on.

...and the loss of a thumb would render my love life nonexistent.

Bluesman 12-07-2007 11:00 AM

I picked a big scab off my knee and showed it to my wife last night. She said I was a Dork.

Dare2BSquare 12-07-2007 11:09 AM

Quote:

Originally Posted by Bluesman (Post 168242)
I picked a big scab off my knee and showed it to my wife last night. She said I was a Dork.

My guess is that that's not the only thing that brought her to that conclusion. :rofl:

debruins 12-07-2007 12:21 PM

YAY its friday!!!!!!!!!!!!

and btw i took like 15 minutes to decide if i wanted to look here, b/c i saw my dad cut his finger off when i was 14 and i get the chills and stuff when i see it happen in movies and things

RIPBiker13 12-07-2007 12:22 PM

02 that won't make you famous man! Cut your finger off and taking pics will do it though. So go do it...

Dare2BSquare 12-07-2007 12:26 PM

Quote:

Originally Posted by 02Prove (Post 168239)
...and the loss of a thumb would render my love life nonexistent.

:eek::eek::eek:

02Prove 12-07-2007 12:57 PM

Quote:

Originally Posted by RIPBiker13 (Post 168269)
02 that won't make you famous man! Cut your finger off and taking pics will do it though. So go do it...

You first!!! I'll do it right after I PROMISE!!! :flipoff:

tiny terror 12-07-2007 02:32 PM

Quote:

Originally Posted by 02Prove (Post 168283)
You first!!! I'll do it right after I PROMISE!!! :flipoff:


Yeah, my brother fell for the "I'll do it right after" when his wife decided they should get each other's names tattooed on them..... needless to say, she's long gone with pristine non inked skin and he's having big black letters lasered off his back.

TeeJay 12-07-2007 02:34 PM

Wouldn't be the first finger I've seen severed.

kg4kpg 12-07-2007 02:46 PM

Well, here's one since he wont do his. Courtesy of google.

http://www.donshobbyshop.ca/siteadmi...es/8589_th.jpg

A thumb too.
http://www.donshobbyshop.ca/siteadmi...es/8590_th.jpg

And a foot for good measure.
http://www.donshobbyshop.ca/siteadmi...s/11643_th.jpg

Bluesman 12-07-2007 02:51 PM

Quote:

Originally Posted by Dare2BSquare (Post 168245)
My guess is that that's not the only thing that brought her to that conclusion. :rofl:

LMAO - You would be right! :D

cherokee980 12-07-2007 02:52 PM

Quote:

Originally Posted by kg4kpg (Post 168323)



MMMM...you could make a pot of soup with all those parts!!

02Prove 12-07-2007 02:54 PM

Quote:

Originally Posted by tiny terror (Post 168314)
Yeah, my brother fell for the "I'll do it right after" when his wife decided they should get each other's names tattooed on them..... needless to say, she's long gone with pristine non inked skin and he's having big black letters lasered off his back.

He should leave it and right under it get OWNED tatted... I can't believe someone would even do that but they do... all the damn time.

TeeJay 12-07-2007 03:11 PM

Quote:

Originally Posted by 02Prove (Post 168332)
He should leave it and right under it get OWNED tatted... I can't believe someone would even do that but they do... all the damn time.

I have a friend who got a big "VOID" stamp in red over an ex girlfriends name she had tatoo'd on her ankle.

(yes, that's a story about two girls)

cavediverjc 12-07-2007 07:12 PM

Quote:

Originally Posted by TeeJay (Post 168343)
I have a friend who got a big "VOID" stamp in red over an ex girlfriends name she had tatoo'd on her ankle.

(yes, that's a story about two girls)


Two girls...................................


That's

AWESOME!!!!

Scotty355 12-07-2007 08:34 PM

Quote:

Originally Posted by 02Prove (Post 168179)
Y'all are some sick puppies... You really wanted to see my finger cut off?

I'm waitin for ya to shoot your eye out ...:D
http://i122.photobucket.com/albums/o...1/RedRyder.jpg

RIPBiker13 12-07-2007 09:26 PM

Scotty that's AWESOME! Another reason Jeeps are so great! :punk: beer...

woody_k 12-08-2007 05:07 PM

The phrase "sick puppies" now has 2 meanings.

The younger crowd "sick" is good, nice, awesome, great etc.

Puppies...well that is a name given by men to a womens...uh....chest..etc.

So basically you are telling us we all have nice tits!

matthew segal 11-25-2011 03:09 PM

glad to see y'all are normal
 
i just joined this forum and im happy to see that there are normal people here. nice thread, sick puppies are what i call normal.

Barrie 11-25-2011 03:42 PM

Like Necro posting do we?

GoldenSahara00 11-25-2011 03:44 PM

Quote:

Originally Posted by cavediverjc
yeah, you're right....it is friday.

Now go outside and cut your damn finger off and show us the friggin' pics!!!!!

x2

G54 11-25-2011 03:46 PM

For a second there I thought Tiny was back. :rolleyes:

Then I could call her fat and get my arse kicked again.


All times are GMT -5. The time now is 05:32 PM.