Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   TJ General Discussion Forum (http://www.wranglerforum.com/f282/)
-   -   Angry eyes? (http://www.wranglerforum.com/f282/angry-eyes-217452.html)

King_Aragon 02-06-2013 10:00 AM

Angry eyes?
 
Where can I get a set of these "hip" new must haves?

King_Aragon 02-06-2013 10:01 AM

Freakin autocorrect I meant Angry Eyes! Ah I hate iPods lol

Mr3 02-06-2013 10:02 AM

Black tape or paint.

Imped 02-06-2013 10:08 AM

Please don't do that. It's right up there on the 'dumb fad' list with underbody neons and donks on spinners.

cctriesch 02-06-2013 10:10 AM

Quote:

Originally Posted by Imped (Post 3328772)
Please don't do that. It's right up there on the 'dumb fad' list with underbody neons and donks on spinners.

I agree with this guy.. But to each their own. :facepalm:

Cons_Table 02-06-2013 10:15 AM

Quote:

Originally Posted by King_Aragon (Post 3328743)
Freakin autocorrect I meant Angry Eyes! Ah I hate iPods lol

Fixed :thumb:

Gunner 02-06-2013 10:38 AM

I got these instead. My squadron in Nam.

AlexS 02-06-2013 10:43 AM

These?

http://www.autotribute.com/wp-conten.../Carlashes.jpg

:rofl:

Dextreme 02-06-2013 10:56 AM

Looks totally noobish IMO.

https://www.google.com/search?hl=en&...=1366&bih=1006

JRIEDY85 02-06-2013 10:59 AM

Not a fan of angry eyes... But go for it if you like them.

flyfish29 02-06-2013 10:59 AM

Quote:

Originally Posted by cctriesch

i agree with this guy.. But to each their own. :facepalm:

+1

Patrick H 02-06-2013 11:08 AM

They look great with tube bumpers and pocket flates.

_KONG_ 02-06-2013 11:09 AM

Its the best way to tell people you are in high school

UnlimitedRubicon 02-06-2013 12:07 PM

Hang some truck nutz off the rear bumper as well.

Rayko 02-06-2013 01:11 PM

Angry Eyes and the Eyelashs will deffinately set your Jeep apart from all the others.

King_Aragon 02-06-2013 04:02 PM

Quote:

Originally Posted by Gunner
I got these instead. My squadron in Nam.

Nice! Thanks for your service!

King_Aragon 02-06-2013 04:04 PM

Well after the replies and laughing at the replies I am not doing this mod lol. Ill just stick with smoked turn signals I like that look better! Thanks though guys!

Patrick H 02-06-2013 04:08 PM

Quote:

smoked turn signals
:facepalm:

Maybe you should do the angry eyes. At least they're safe.

Dude, it's your Jeep. If you want angry eyes, go for it. ;)

sparky 02-06-2013 04:21 PM

Quote:

Originally Posted by Imped (Post 3328772)
Please don't do that. It's right up there on the 'dumb fad' list with underbody neons and donks on spinners.

and smoked tail lights / turn signals.

TJspeed 02-06-2013 04:25 PM

Quote:

Originally Posted by King_Aragon (Post 3330187)
Well after the replies and laughing at the replies I am not doing this mod lol. Ill just stick with smoked turn signals I like that look better! Thanks though guys!

Just remove them off the Jeep. Has the same effect. Why would anyone wanna to make something that's for safty harder to see. I see all these cars and trucks with tinted signal lights and you can hardly see them and for what? Because it "looks cool"? It's not gonna look so cool when you get hit.

zeprider25 02-06-2013 05:04 PM

I have the angry eyes. I like them all that matters to me.

Westbrook 02-06-2013 06:34 PM

There is an XJ in my club that has them and I think it looks awesome on it, not sure about it on a TJ though. But to each his own, have fun!

Rrampley 02-06-2013 06:39 PM

I want the eye lashes and my man says no! I may do it anyway...

King_Aragon 02-07-2013 12:15 AM

Quote:

Originally Posted by TJspeed

Just remove them off the Jeep. Has the same effect. Why would anyone wanna to make something that's for safty harder to see. I see all these cars and trucks with tinted signal lights and you can hardly see them and for what? Because it "looks cool"? It's not gonna look so cool when you get hit.

Damn well that saves me time and money for mods then :) I've only seen the smoked once they were ok. Thanks though guys!

King_Aragon 02-07-2013 12:16 AM

Quote:

Originally Posted by Rrampley
I want the eye lashes and my man says no! I may do it anyway...

Lmao! :')

King_Aragon 02-07-2013 12:17 AM

Quote:

Originally Posted by zeprider25
I have the angry eyes. I like them all that matters to me.

How did you make your angry eyes? They look nice on your rig!

King_Aragon 02-07-2013 12:19 AM

Quote:

Originally Posted by Patrick H
:facepalm:

Maybe you should do the angry eyes. At least they're safe.

Dude, it's your Jeep. If you want angry eyes, go for it. ;)

Lol :facepalm: indeed! I forgot! I'm in Texas and they'll deny my inspection if they see those! Come to think of it that Jeep I saw was not from Texas! Hmm thanks ;) I just wanted my Jeep to look mean :(

Imped 02-07-2013 07:08 AM

Quote:

Originally Posted by King_Aragon (Post 3332581)
I just wanted my Jeep to look mean :(

If you want it to 'look mean' there are much more effective ways to do that. Even if your Jeep 'looked mean' without them, the angry eyes would just make me laugh at it.

King_Aragon 02-07-2013 08:15 AM

Quote:

Originally Posted by Imped

If you want it to 'look mean' there are much more effective ways to do that. Even if your Jeep 'looked mean' without them, the angry eyes would just make me laugh at it.

I see your point. What other mods are out there? I'm getting a stinger pretty soon, it should make my Jeep look a little more capable

SAABseanSCANIA 02-07-2013 08:19 AM

Quote:

Originally Posted by King_Aragon (Post 3328738)
Where can I get a set of these "hip" new must haves?

you don't call him....... he calls YOU.

http://i251.photobucket.com/albums/g...c0589/tool.jpg


All times are GMT -5. The time now is 01:20 AM.