Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   Virginia Jeep Forum (http://www.wranglerforum.com/f74/)
-   -   Anyone in roanoke? (http://www.wranglerforum.com/f74/anyone-in-roanoke-220903.html)

Tjmike04 02-20-2013 05:00 PM

Anyone in roanoke?
 
Hey yall. Im new to this forum stuff and im sorta new to this area. Does anyone know of any good off road spots or anyone would wants to buddy up and do some offroadin together?

Saharicon426 02-20-2013 05:47 PM

Im in roanoke but theres a couple of us going to shoe creek next weekend.

Tjmike04 02-20-2013 06:32 PM

Is that up near richmond kinda?

Saharicon426 02-20-2013 06:44 PM

No its about maybe 1.5 hours from roanoke in nelson co.

Tjmike04 02-20-2013 06:48 PM

Oh alright. Is it good? I live out on hardy road and i have 250 acres but it gets old ridin the same property over and over.

Saharicon426 02-20-2013 07:06 PM

Its fun. Your right near me. I live off of hardy rd. Im on the franklin co side.

Tjmike04 02-20-2013 07:10 PM

Oh yea me to! I live about 5 miles from 122.

Saharicon426 02-20-2013 07:19 PM

Im on truman hill

Tjmike04 02-20-2013 07:23 PM

Thats off of eton right? Ur like 10 mins from me maybe less

Saharicon426 02-20-2013 07:30 PM

Where you ride at

Tjmike04 02-20-2013 07:32 PM

Im right off wysong mill by oylers chapel church.

Ridge Runner 99 02-20-2013 09:08 PM

im in salem

Tjdude08 02-20-2013 09:09 PM

Ha. Small world. Maybe that's the jeep I saw the other day.

You should come with us next weekend

Tjmike04 02-20-2013 09:13 PM

If im down working id love to.

Tjmike04 02-20-2013 09:14 PM

If im not working lol sorry

Tjdude08 02-20-2013 09:33 PM

Well if you are we usually go every now and then. We'll hit you up. Glad to see someone else with a tj. Im not the only one now ha

Tjmike04 02-20-2013 09:35 PM

Haha yea man deffinately let me know! Im always down to have some fun

Saharicon426 02-21-2013 05:37 AM

Hahaha Brian is all happy now theres another tj. Poor guy feels over powered by the awesomeness of the badaz jku's around him hahahahahahahaha jk

Tjdude08 02-21-2013 05:41 AM

Quote:

Originally Posted by Saharicon426 (Post 3399057)
Hahaha Brian is all happy now theres another tj. Poor guy feels over powered by the awesomeness of the badaz jku's around him hahahahahahahaha jk

Lol. You 2 are just compensating for something else lmao. Us little guys can go so many more places and do just what you can Hahahaha

Tjmike04 02-21-2013 06:27 AM

A jeeps a jeep man. I like all jeeps. But i do have to say the tjs are my favorite

Saharicon426 02-21-2013 07:17 AM

I like all jeeps.

Tjdude08 02-21-2013 07:42 AM

Lmao. Yea Idc about it either. Anything with jeep on it is alright in my book.

Tjmike04 02-21-2013 08:13 AM

Haha exactly. How old are yall if u dont mind me asking?

Saharicon426 02-21-2013 08:53 AM

Im 22

Tjmike04 02-21-2013 08:55 AM

Oh alright man

Saharicon426 02-21-2013 09:02 AM

You got a pretty good place to ride?

Tjmike04 02-21-2013 09:04 AM

Ya on my property. I ride four wheelers and dirtbikes on it and hunt and go muddin and have big bonfires and atuff

Tjdude08 02-21-2013 09:39 AM

Quote:

Originally Posted by tjmike04 (Post 3399290)
haha exactly. How old are yall if u dont mind me asking?

23

Tjmike04 02-21-2013 10:37 AM

Alright nice

Tjdude08 02-21-2013 12:33 PM

Wbu


All times are GMT -5. The time now is 10:49 AM.