Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   JK General Discussion Forum (http://www.wranglerforum.com/f274/)
-   -   JK Brothers... (http://www.wranglerforum.com/f274/jk-brothers-251071.html)

TASARCTIC12 06-22-2013 05:41 PM

JK Brothers...
 
2 Attachment(s)
Arctic 12 and Commando 13...Top Down and Ready to Roll

kbwwolf 06-22-2013 06:17 PM

Yeah, okay, I'm with you, bro, Jeep love and all that...

But those orange seats. I mean, damn. :nonono:

DrLecter90210 06-22-2013 06:19 PM

I'm actually digging those orange seats. What are they?

TASARCTIC12 06-22-2013 06:23 PM

Wet Okle and they match the interior trim is why I got them...

DrLecter90210 06-22-2013 07:09 PM

I've got a silver jeep and I like that combo. Thanks.

AdrianVall 06-22-2013 09:41 PM

BEAUTIFUL. Very nice. Love them both!

Lane24 06-22-2013 10:58 PM

Pretty Badass Team !!!! The orange is very cool .

Mindlesschunk 06-22-2013 10:59 PM

Quote:

Originally Posted by TASARCTIC12 (Post 3889252)
Arctic 12 and Commando 13...Top Down and Ready to Roll

Haterssssss
Love the orange seats dude, looks freakin sweeeet

Beastmaster 06-22-2013 11:01 PM

Lookin' Good :thumb:

kEat 06-23-2013 04:39 AM

Dude the orange seats with Winter Chill is a badass combo. That looks absolutely sick. I'm jealous, nothing looks good with yellow except black. Yellow doesn't even look good with yellow!

kjeeper10 06-23-2013 04:59 AM

I agree.... Odd but completely badass.

wassup8687 06-23-2013 05:40 AM

You're rocking the look. :thumb:

Rico1111 06-23-2013 06:52 AM

Yup me likey! They look great. Both jeeps are very nice.

kbwwolf 06-23-2013 12:45 PM

Hmm.

Looks like you've got 4 giant Peeps riding in your Jeep. On a positive note, nobody will try to steal it. :)

kjeeper10 06-23-2013 01:04 PM

Quote:

Originally Posted by kbwwolf (Post 3891121)
Hmm.

Looks like you've got 4 giant Peeps riding in your Jeep. On a positive note, nobody will try to steal it. :)

Rofl

If anything toned down a bit. I do think the colors work together. Oddly .... But they do :)

kbwwolf 06-23-2013 01:12 PM

Quote:

Originally Posted by kjeeper10 (Post 3891160)
Rofl

If anything toned down a bit. I do think the colors work together. Oddly .... But they do :)

I'm just crackin on him...there is a certain J-Lo appeal to it, I suppose. Just don't rob any banks.

kjeeper10 06-23-2013 01:19 PM

:rofl: :rofl:

TASARCTIC12 06-27-2013 06:56 PM

got my orange spider web shade today to cover up the peeps..Don't want them to melt.........

TASARCTIC12 07-03-2013 08:28 AM

2 Attachment(s)
SPIDERWEB Shade to cover the PEEPS installed...

Barmanvarn 07-03-2013 08:41 AM

Quote:

Originally Posted by TASARCTIC12 (Post 3923480)
SPIDERWEB Shade to cover the PEEPS installed...

That actually ties it all together quite nicely. :thumb:

Ignore that "wolf" guy. That's what most of us do. LOL

tabber02 07-03-2013 08:44 AM

looks pretty bad arse... bold color choice and it looks pretty good! :D

kEat 07-03-2013 02:53 PM

Quote:

Originally Posted by TASARCTIC12 (Post 3923480)
SPIDERWEB Shade to cover the PEEPS installed...

I can't get over how sexy that orange and blue is. You now have one of my favorite Jeeps.

Greg_2012_JKU 07-03-2013 03:06 PM

Great looking JK's!! And that orange looks bad ass!! Great call on that color choice! What wheels are on the Commando Green JK, are they the Ultra Gauntlets?

scottmphoto 07-03-2013 03:07 PM

I think the commando green would look awesome with the orange too...

n3tfury 07-03-2013 04:07 PM

I don't MIND the orange, but it doesn't look "bad ass".

WillDawg 07-03-2013 04:26 PM

I'm liking it.

YJmaddness 07-03-2013 04:40 PM

Awesome rides man. Now you need 4 people in orange skin suits to freak people out while driving

TASARCTIC12 07-03-2013 04:51 PM

Yes Ultra Guantlets...

Quote:

Originally Posted by Greg_2012_JKU (Post 3924558)
Great looking JK's!! And that orange looks bad ass!! Great call on that color choice! What wheels are on the Commando Green JK, are they the Ultra Gauntlets?


TASARCTIC12 07-03-2013 04:52 PM

Thanks...

I am about to lift and add some 33-35's...

Quote:

Originally Posted by kEat (Post 3924537)
I can't get over how sexy that orange and blue is. You now have one of my favorite Jeeps.


redbilly 07-03-2013 05:37 PM

I am not sure why, but I really dig the orange seats in your Jeep. They would never work for me since mine is red, but wow, that really pops!

If you had just said, I installed orange seats in my Jeep, my first though would be, awful. Seeing it is pretty awesome!


All times are GMT -5. The time now is 08:56 AM.