Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   California Jeep Forum (http://www.wranglerforum.com/f55/)
-   -   Big Bear OlllllllO Sept 20-22nd (http://www.wranglerforum.com/f55/big-bear-olllllllo-sept-20-22nd-266513.html)

I H8RDS 08-30-2013 08:43 AM

Big Bear OlllllllO Sept 20-22nd
 
:wavey:

HITTIN' UP BIG BEAR :punk:

Date: Sept 20th-22nd
Location/Directions: Holcomb Valley Campground
San Bernardino National Forest - Holcomb Valley Campground

If you'd like to join in, please have tow hooks, sliders, some armor, be lifted, 33's, and at least one locker is helpful as well. We will be running the harder trails; John Bull, Dishpan, Holcomb Creek, and probably get Gold Mountain in there somewhere. Heartbreak is a maybe depending on time. Running all day and will do at least one night run as well :punk:

Nothing is set in stone, but we're thinking up Dishpan to Holcomb Saturday. Still need to figure out a night run and Sunday's run...working on it ;) Most likely will be John Bull and Gold Mountain. Don't know if we'll make Heartbreak too..

Will probably cap this run at 10 rigs..

Who's in? :dance:

1. Lorie- I H8RDS..Ditchdoc Charles riding shotgun
2. Bernie & Vanessa- Werubiblue06
3. SkylarM
4. Heather, Todd and Alex- JeepNDirty
5. Brandon & Savannah- Idriveoverstuff
6. Brett- YJKalamity *Saturday-Sun *-Mon ?
7. Rich, Deb & Dave- rkwfxd


Maybe :whistling:
Dwight and Lynda- Solvang100
zombiehunta666

mikebot 08-30-2013 08:44 AM

Would like to go but don't have the equipment!

I H8RDS 08-30-2013 08:46 AM

:( Option 2... could always ride passenger. See what the trails are like..that way, you can look at what we have and get a feel for how you want to mod out your rig :thumb: You don't want to run these trails stock. You'll spend the same Mod money fixing everything you damage.

werubiblue06 08-30-2013 08:53 AM

I'm in...like it all.

I H8RDS 08-30-2013 08:57 AM

WoooHooo! I'm thinking running up Dishpan this time for sure! :punk:

We'll talk about it this weekend and get the game plan straightened out :D

Will keep the first post updated as soon as a Mod makes it editable!

SkylarM 08-30-2013 11:54 AM

I'm in. I'm going to Big Bear this Sunday too :D

I H8RDS 08-30-2013 12:02 PM

I'll add ya!

JeepNDirty 09-02-2013 12:22 AM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4145529)
I'll add ya!

we're in... todd's hooked! :D

werubiblue06 09-02-2013 12:58 AM

Quote:

Originally Posted by JeepNDirty (Post 4207529)

we're in... todd's hooked! :D

WhooHoo!! I mean--that's great. Lol

RadarRob2012 09-02-2013 01:11 AM

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4208081)

WhooHoo!! I mean--that's great. Lol

You were right the first time B. WooHoo says so much. Lol

Ditchdoc 09-02-2013 01:14 AM

I would like to go but don't have the equipment. I may take my buggy but its a pain to run it in big bear because its not street legal.

I H8RDS 09-02-2013 09:25 AM

Quote:

Originally Posted by JeepNDirty (Post 4207529)
we're in... todd's hooked! :D

:dance: Yay!!

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4208081)
WhooHoo!! I mean--that's great. Lol

Ha ha ..I can see this is now going to be a running joke :rofl:

Quote:

Originally Posted by Ditchdoc (Post 4208289)
I would like to go but don't have the equipment. I may take my buggy but its a pain to run it in big bear because its not street legal.

:( Want to ride shotgun?

werubiblue06 09-02-2013 09:32 AM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4212489)
Ha ha ..I can see this is now going to be a running joke :rofl:


Glad to see you picked up on it. :D

You know we have to keep a sense of humor or else we'll turn into bitter old people. :whistling:

I H8RDS 09-02-2013 09:35 AM

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4212625)
Glad to see you picked up on it. :D

You know we have to keep a sense of humor or else we'll turn into bitter old people. :whistling:

I agree. People can judge, and will judge without really knowing someone. Their loss is how I look at it. We have too much fun!

JeepNDirty 09-02-2013 09:59 AM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4212673)

I agree. People can judge, and will judge without really knowing someone. Their loss is how I look at it. We have too much fun!

WOOHOOOOOO!!! It's the only way to wheel
:-)

I H8RDS 09-02-2013 10:01 AM

Maybe I started a trend? :whistling::rofl:

Ditchdoc 09-02-2013 11:28 AM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4212489)

:dance: Yay!!

Ha ha ..I can see this is now going to be a running joke :rofl:

:( Want to ride shotgun?

Will see. Maybe if I can put the money together I may get your leftover parts on my tj. If not and you got a open seat ill ride shotgun. I will haul up a massive amount of fire wood and bs stories to tell around the fire.

I H8RDS 09-02-2013 11:45 AM

Quote:

Originally Posted by Ditchdoc (Post 4214881)
Will see. Maybe if I can put the money together I may get your leftover parts on my tj. If not and you got a open seat ill ride shotgun. I will haul up a massive amount of fire wood and bs stories to tell around the fire.

That would be awesome..either option. We shall become Fast Friends ;)

rkwfxd 09-02-2013 01:58 PM

Can you put me down as a "Maybe?" I need to check things out at work next week.

I H8RDS 09-02-2013 02:01 PM

Quote:

Originally Posted by rkwfxd (Post 4217849)
Can you put me down as a "Maybe?" I need to check things out at work next week.

I can...but last maybe list turned out to be a no go for you guys...gotta do better than this time around ;)

rkwfxd 09-02-2013 04:38 PM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4217905)
I can...but last maybe list turned out to be a no go for you guys...gotta do better than this time around ;)

I know I know. I will hit up the new boss ASAP next week and let you know.

solvang100 09-02-2013 05:07 PM

Put Lynda and I on the maybe list. Time will tell.

werubiblue06 09-02-2013 05:15 PM

Quote:

Originally Posted by solvang100 (Post 4222233)
Put Lynda and I on the maybe list. Time will tell.

That would be great, it's always nice to have another fun couple our age to joke around with. :thumb:

I H8RDS 09-02-2013 05:17 PM

Quote:

Originally Posted by solvang100 (Post 4222233)
Put Lynda and I on the maybe list. Time will tell.

Will do! :thumb:

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4222489)
That would be great, it's always nice to have another fun couple our age to joke around with. :thumb:

:rofl: Who you foolin'? We're all 20 something !

werubiblue06 09-02-2013 05:27 PM

Quote:

Originally Posted by I H8RDS (Post 4222537)

Will do! :thumb:

:rofl: Who you foolin'? We're all 20 something !

There I go putting my foot in the moth again! What was I thinking. Lol

RadarRob2012 09-02-2013 06:09 PM

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4222489)

That would be great, it's always nice to have another fun couple our age to joke around with. :thumb:

Yeah, us folk in the geriatric crowd need to stick together huh B?

werubiblue06 09-02-2013 06:22 PM

Quote:

Originally Posted by RadarRob2012 (Post 4223857)

Yeah, us folk in the geriatric crowd need to stick together huh B?

That's right, I'll BS you and you BS me and we'll be young and happy BSers together. :D

JeepNDirty 09-02-2013 06:23 PM

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4224281)

That's right, I'll BS you and you BS me and we'll be young and happy BSers together. :D

Will there be mud involved in this?!!! Lol if so Brandon should be invited to! Lol

werubiblue06 09-02-2013 06:39 PM

Quote:

Originally Posted by JeepNDirty (Post 4224353)

Will there be mud involved in this?!!! Lol if so Brandon should be invited to! Lol

Brandon is always invited to my parties--mud or no mud!

Maybe we should work in a mud wrestling show with our high school slinglet. :eek: How is that for entertainment?

JeepNDirty 09-02-2013 06:47 PM

Quote:

Originally Posted by werubiblue06 (Post 4224729)

Brandon is always invited to my parties--mud or no mud!

Maybe we should work in a mud wrestling show with our high school slinglet. :eek: How is that for entertainment?

LOL do we get to pick your outfits?!!! LOL


All times are GMT -5. The time now is 04:14 AM.