Jeep Wrangler Forum

Jeep Wrangler Forum (http://www.wranglerforum.com/)
-   On The Trail (http://www.wranglerforum.com/f23/)
-   -   Rausch Creek (http://www.wranglerforum.com/f23/rausch-creek-30466.html)

pyro 05-11-2009 03:51 PM

Rausch Creek
 
Anyone interested in a trip to Rausch Creek this weekend? Im leaving Friday some time maybe even Thursday night. Plan on commin home after wheelin Sunday.

KBR97 05-11-2009 07:30 PM

if i had my lift i would totally be there with ya, I'd love to go.
I come to the conclusion that with these new bigger flares, I have even less flexing room, basically none.
I cant wait for this damn check to come!!!

pyro 05-11-2009 07:39 PM

if u wanna go and there is no mechanical issues, then go and have fun! if its stock, and it runs its good enough then its good enough to go.

njkeagle 05-11-2009 07:51 PM

My club the Keystone Krawlers have a monthly run at RC this coming Saturday. You will be fine being stock since we help everyone great people and the good spotters. You techincally need to be a member to run with the club but you get one free run. PM if you want to talk details

KBR97 05-11-2009 07:55 PM

i know its good enough to go. I went in april with the other guys. Jeep did great. That was with the stock sized flares and the 32's. Now these bigger flares on they sit lower, lot closer to the tire.
I rubbed a tire pulling into the gas station the other day, lol.

Sb5551 05-12-2009 12:21 PM

Damn, man whens the lift getting done. I wish I could go, but Im moving this weekend down to Manayunk.

Pyro, your gonna have to show me the airport.

dmolisee 05-12-2009 06:15 PM

whats up for this sat and rausch creek.i would like info on going.pm me

KBR97 05-12-2009 07:19 PM

Quote:

Originally Posted by Sb5551 (Post 371252)
Damn, man whens the lift getting done. I wish I could go, but Im moving this weekend down to Manayunk.

Pyro, your gonna have to show me the airport.

I waiting for this friggin tax refund check to come into my account, did mine last minute so its gonna be a little late. ggrrrrr

pyro 05-12-2009 08:42 PM

We are leaving Philly around 7-9 pm Friday night. Wheelin Saturday and Sunday. Possibly 1 day at Paragon since its rite up the road. who knows. we are stayin at a hotel. No camping this time for us.

KBR97 05-12-2009 08:45 PM

what exactly is this Paragon you speak of..?

njkeagle 05-12-2009 08:58 PM

Isn't paragon closed??

pyro 05-12-2009 09:03 PM

Is it? I was just on the website and it didnt say it was.

pyro 05-12-2009 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by KBR97 (Post 371482)
what exactly is this Paragon you speak of..?

Google it its 40 miles from Rausch Creek. You should come this weekend. Maybe we will hit both:D

KBR97 05-12-2009 09:18 PM

seems like a nice place. Im gonna email them and ask if there open.

Sb5551 05-12-2009 10:49 PM

From what I heard they were closed because they lost there lease on the land they were using. I think they since found new land in the same area.

njkeagle 05-14-2009 12:58 AM

According t the site it says that they are still looking for land. Unless there is a new site.

KBR97 05-14-2009 02:34 PM

they havent emailed me back yet, and like njk said, the site says something about them looking for land.....IDK

Sb5551 05-15-2009 01:18 PM

Probably, I've been known to be wrong before.

jgano23 05-15-2009 01:59 PM

paragon is closed. it has been closed for over to 2 years now.

Quote:

It seems that the corporate money makers and lawyers have struck again. Paragon Adventure Park near Hazleton, PA is closing. Their final weekend, February 3 & 4, 2007 marks the end of an off-road park known throughout the US. Paragon and it's owners are being evicted from the property they were leasing from PCA Corp to make way for a cargo airport. According to an article in the Times Leader, a local newspaper, PCA Corp claims Paragon breached it's 25 year lease. PCA Corp is intending on selling 4800 acres of the land currently used by Paragon to Gladstone Partners LP to build a cargo airport. In an article in the Standard Speaker it states that PCA approached Paragon and offered to buy the land but when Paragon declined they were told the lease was being terminated because of “breaches and violations,” according to court papers.



jgano23 05-15-2009 02:01 PM

Quote:

Originally Posted by KBR97 (Post 372259)
they havent emailed me back yet, and like njk said, the site says something about them looking for land.....IDK

they were open for a short time in Zion Grove, Pa, but as of right now they are looking for land east of indiana. i'm thinking you're not going hit up paragon unless you go west, very west.

KBR97 05-15-2009 04:27 PM

Quote:

Originally Posted by jgano23 (Post 372749)
they were open for a short time in Zion Grove, Pa, but as of right now they are looking for land east of indiana. i'm thinking you're not going hit up paragon unless you go west, very west.

I wanna plana nice road trip out to the Badlands in Indiana.
Anyone down for a roadtrip next year??:punk:

jgano23 05-15-2009 04:29 PM

next year...hell ya!!

KBR97 05-15-2009 04:31 PM

Yeah, maybe next spring or something. After I get a little more wet behind my ears at Rausch Creek.
We can probably set something up with other forum members in that area when the time comes closer.

jgano23 05-15-2009 04:40 PM

yep, like jd and dave. i'm pretty sure they would be willing to show us around.

pyro 05-15-2009 05:56 PM

Im down to travel. Might do some travelin In July. Not sure where yet, but Im off for 2 weeks so y not?

KBR97 05-16-2009 04:51 PM

Quote:

Originally Posted by jgano23 (Post 372810)
yep, like jd and dave. i'm pretty sure they would be willing to show us around.

exactly my thoughts.


All times are GMT -5. The time now is 09:52 AM.