Jeep Wrangler Forum - Search Results
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > Search Forums

Join Wrangler Forum Today


Showing results 1 to 25 of 250
Search took 1.94 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Shark_13
Forum: TJ Tech Forum 08-24-2014, 12:44 AM
Replies: 10
Views: 245
Posted By Shark_13
Front axle u-joints possibly...

Front axle u-joints possibly...
Forum: TJ General Discussion Forum 08-23-2014, 11:11 AM
Replies: 12
Views: 500
Posted By Shark_13
No kidding holy crap, glad to see you put new...

No kidding holy crap, glad to see you put new tires on!
Forum: TJ Tech Forum 08-23-2014, 10:59 AM
Replies: 51
Views: 884
Posted By Shark_13
Larger tires are likely the issue, If it still...

Larger tires are likely the issue,
If it still has factory gears in the differentials, and larger than stock tires that's what happens
Forum: TJ Tech Forum 08-23-2014, 10:56 AM
Replies: 6
Views: 232
Posted By Shark_13
No, you'll just cause bump steer doing that....

No, you'll just cause bump steer doing that....
Forum: TJ General Discussion Forum 08-22-2014, 10:40 AM
Replies: 35
Views: 2,079
Posted By Shark_13
Scary, glad she is ok! Sure looks like not a...

Scary, glad she is ok!
Sure looks like not a bad idea to beef up the stock cage either way.
Forum: General Jeep Discussion 08-21-2014, 06:38 PM
Replies: 8
Views: 354
Posted By Shark_13
My doors stay off as long as possible, until my...

My doors stay off as long as possible, until my wife wants to go for a drive, then doors on.... She's scared for some reason lol
Forum: TJ Tech Forum 08-21-2014, 06:15 PM
Replies: 18
Views: 471
Posted By Shark_13
Yup this is a great battery, no need for two.

Yup this is a great battery, no need for two.
Forum: TJ Tech Forum 08-21-2014, 06:10 PM
Replies: 4
Views: 179
Posted By Shark_13
1.5 low is probably a pretty good start. Get it...

1.5 low is probably a pretty good start.
Get it out on highway and up to 70mph see if you have any vibes....
Forum: TJ Tech Forum 08-21-2014, 01:55 PM
Replies: 7
Views: 245
Posted By Shark_13
Easy to pull drive shafts, 8mm (I think?) Bolts...

Easy to pull drive shafts, 8mm (I think?) Bolts hold the straps on.... Be careful not to drop the caps of the u-joints.
Once they are removed it's easy to feel any play or grinding in the u-joints...
Forum: TJ Tech Forum 08-21-2014, 01:53 PM
Replies: 11
Views: 444
Posted By Shark_13
Good choice.

Good choice.
Forum: TJ General Discussion Forum 08-18-2014, 05:09 PM
Replies: 7
Views: 363
Posted By Shark_13
Yeah, I would check all u-joints in both drive...

Yeah, I would check all u-joints in both drive shafts, centering balls, u-joints on front axle. Wheel unit bearings while your up there....
Forum: TJ Tech Forum 08-18-2014, 03:01 PM
Replies: 11
Views: 320
Posted By Shark_13
It is possible for the relay to go bad, they...

It is possible for the relay to go bad, they found like they switch but thru don't
Forum: TJ Tech Forum 08-18-2014, 02:26 PM
Replies: 56
Views: 1,626
Posted By Shark_13
That is how mine was setup when I bought it. (Had...

That is how mine was setup when I bought it. (Had sye and dc drive shaft, but no adjustable arms) Still had vibrations with 4" lift.
Each jeep is different though, it might work for you, it might...
Forum: TJ General Discussion Forum 08-18-2014, 12:05 PM
Replies: 8
Views: 294
Posted By Shark_13
None on my 98 either.

None on my 98 either.
Forum: TJ Tech Forum 08-18-2014, 11:57 AM
Replies: 7
Views: 362
Posted By Shark_13
Yep that's what it sounds like.... Wired...

Yep that's what it sounds like.... Wired incorrectly to the power antenna wire instead of the amp remote wire
Forum: TJ Tech Forum 08-18-2014, 11:36 AM
Replies: 56
Views: 1,626
Posted By Shark_13
Sye is needed for that amount of lift generally,...

Sye is needed for that amount of lift generally, and then yes, you need a way to adjust pinion angles... Adjustable CA.

Preferable but more costly than the tcase drop.

I'm curious exactly how...
Forum: TJ Tech Forum 08-18-2014, 09:12 AM
Replies: 32
Views: 1,093
Posted By Shark_13
I agree, picked some up for my dad's boat, 1/2...

I agree, picked some up for my dad's boat, 1/2 price compared to local....
Forum: TJ General Discussion Forum 08-17-2014, 08:34 AM
Replies: 6
Views: 385
Posted By Shark_13
I usually shift between 2500 - 3000 rpm....

I usually shift between 2500 - 3000 rpm....
Forum: TJ General Discussion Forum 08-16-2014, 02:38 PM
Replies: 14
Views: 600
Posted By Shark_13
Yup! Same spot..... If my wife wasn't out of...

Yup! Same spot.....
If my wife wasn't out of town this weekend, I probably would have been in for stitches yesterday lol
Forum: TJ General Discussion Forum 08-16-2014, 09:02 AM
Replies: 10
Views: 345
Posted By Shark_13
I have no idea on the difference between the two,...

I have no idea on the difference between the two, but I have the truck lites installed since last year, working great no issues. One of the best upgrades I've done.
Forum: TJ General Discussion Forum 08-15-2014, 11:32 PM
Replies: 14
Views: 600
Posted By Shark_13
1396722 Higher!!

1396722

Higher!!
Forum: TJ General Discussion Forum 08-15-2014, 11:28 PM
Replies: 14
Views: 600
Posted By Shark_13
No doubt, good ideas! After it stopped...

No doubt, good ideas!
After it stopped bleeding, I finished oil change, and changed connection point to crank, so it lifts over a foot higher.....
Never bang head on it again ;)
Forum: TJ General Discussion Forum 08-15-2014, 08:03 PM
Replies: 29
Views: 801
Posted By Shark_13
Lol awesome

Lol awesome
Forum: TJ General Discussion Forum 08-15-2014, 07:54 PM
Replies: 24
Views: 651
Posted By Shark_13
What if you put dedicated snow tires on the jeep?...

What if you put dedicated snow tires on the jeep?
Make it a fair comparison at least :)

I agree though, they spin fast, short wheel base
Forum: TJ General Discussion Forum 08-15-2014, 07:47 PM
Replies: 14
Views: 600
Posted By Shark_13
F'n F that hurts!

I was being nice to the jeep today, giving her an oil change....
Stood up and hit my head on the bottom corner if my hardtop hanging from the roof of the garage.....
F!!....
Not quite stitches...
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:22 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC