Jeep Wrangler Forum - Search Results
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > Search Forums

Join Wrangler Forum Today


Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.32 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: USMC 0369
Forum: Off-Topic 04-06-2013, 11:03 PM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Sweet! Good luck!!

Sweet! Good luck!!
Forum: Off-Topic 04-06-2013, 08:55 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
I'm old, never heard of it. I assume its a band...

I'm old, never heard of it. I assume its a band or something.
Forum: Off-Topic 04-05-2013, 08:59 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Hmmm.... It could be quite the challenge.

Hmmm.... It could be quite the challenge.
Forum: Off-Topic 04-04-2013, 08:56 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
LOL, have you seen this done? I would love to...

LOL, have you seen this done? I would love to see this set-up! But no way my smoker gets coil-overs before my rig does.
Forum: Off-Topic 04-03-2013, 04:24 PM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
I've been toying with the idea of building a...

I've been toying with the idea of building a hitch mounted smoker for large trail events. 2 things are stopping me.

1. I have no place to store it.

2. I'll get stuck at the smoker & not get to...
Forum: Off-Topic 04-03-2013, 11:17 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
LOL, that would be me too. Gas isn't as cheap as...

LOL, that would be me too. Gas isn't as cheap as I thought it would be.
Forum: Off-Topic 04-03-2013, 09:22 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
It's my first gas grill. I went simple and got...

It's my first gas grill. I went simple and got the Weber Q200. It has only one burner, and I'm still learning with it. I live in an apt, so space was a consideration also.
When I buy my home, I...
Forum: Off-Topic 04-03-2013, 07:49 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Six, the females will be back, just give em time....

Six, the females will be back, just give em time.

Fellas, I just switched from lump charcoal to a gas grill. I like the shorter wait time, but miss the 'art' of cooking with 'real fire'.

I...
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 11:34 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Lots of the base was off a long weekend also......

Lots of the base was off a long weekend also... Easter isn't a federal holiday, and I'm pretty sure there aren't days off for other religions...just saying fair is fair. I didn't get any days off so...
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 09:36 AM
Replies: 231,236
Views: 1,831,020
Posted By USMC 0369
Ask her what's for dinner... I dare ya. ...

Ask her what's for dinner... I dare ya.

Hey, it's a great day for ya...congrats all joking aside.
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 08:54 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Morning sir, how are you?

Morning sir, how are you?
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 08:41 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
I add 1 Tbsp of brown sugar. Raisins & I don't...

I add 1 Tbsp of brown sugar. Raisins & I don't get along... I've been thinking of maybe putting some apple slices in there. But I just dont have the patience to slice them up & all that nonsense.
...
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 08:11 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
fitness - Just a note for the world... I am...

fitness - Just a note for the world... I am SOOOOOOO sick of oatmeal.
Forum: Off-Topic 04-02-2013, 08:10 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
A sig is like finding a mint Babe Ruth rookie...

A sig is like finding a mint Babe Ruth rookie card around here. You can find one, but you're gonna pay a premium for it also.
Forum: Off-Topic 04-01-2013, 03:47 PM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
I have thought about it. I can get a [mil] AR...

I have thought about it. I can get a [mil] AR lower pretty cheap... With some simple swap outs of buttstock & trigger spring it should mate up to the upper I want. .308 ammo is one of the few types...
Forum: Off-Topic 04-01-2013, 10:18 AM
Replies: 231,236
Views: 1,831,020
Posted By USMC 0369
Can't find anything on it @ CNN.com... If...

Can't find anything on it @ CNN.com...

If someone finds it, please post a link.
Forum: Off-Topic 04-01-2013, 09:37 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Cute! (her, not you.) Why ya gotta make me...

Cute! (her, not you.)

Why ya gotta make me turn my computer sideways???

I must accidentally clicked it. Difficult to type with the computer lying on it's side. ;)
Forum: Off-Topic 04-01-2013, 09:10 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
How did that little thumbs down symbol get up...

How did that little thumbs down symbol get up there on my last post? I didn't do that....
Forum: Off-Topic 04-01-2013, 07:59 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Thumbs down Cool, cool. I'm looking for something in a...

Cool, cool.

I'm looking for something in a .308 actually. But I guess because I want it to have a pistol grip and a rail system... well that's just too much to ask here in Cali. :(

Found a...
Forum: Off-Topic 03-29-2013, 09:09 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
Can ANYONE find a rifle these days for under...

Can ANYONE find a rifle these days for under $1,500?? Judas... Well I am in California also...
Forum: Off-Topic 03-28-2013, 11:51 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
I'm not really sure yet. But I do know I'm not...

I'm not really sure yet. But I do know I'm not getting any days off.
Forum: Off-Topic 03-28-2013, 11:32 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
:rofl::rofl::rofl: oh I needed that...

:rofl::rofl::rofl: oh I needed that...
Forum: Off-Topic 03-28-2013, 11:20 AM
Replies: 5,240
Views: 57,558
Posted By USMC 0369
hey man, how's it going?

hey man, how's it going?
Forum: Off-Topic 03-28-2013, 10:18 AM
Replies: 59
Views: 1,169
Posted By USMC 0369
Agree one thousand percent!

Agree one thousand percent!
Forum: Off-Topic 03-28-2013, 09:00 AM
Replies: 59
Views: 1,169
Posted By USMC 0369
The assault on the Constitution is relentless in...

The assault on the Constitution is relentless in this administration. When a president publicly says he would circumvent Congress if he could...and nothing is done to him. That's an indicator we...
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:46 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC