Jeep Wrangler Forum - Search Results
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > Search Forums

Join Wrangler Forum Today


Showing results 1 to 25 of 173
Search took 0.30 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Brandenburg
Forum: JK General Discussion Forum 06-21-2013, 07:16 AM
Replies: 9
Views: 1,854
Posted By Brandenburg
Thanks. I think I will try just tying down to...

Thanks. I think I will try just tying down to the roll bar. It's my best option. I just want something simple :)
Forum: JK General Discussion Forum 06-21-2013, 07:15 AM
Replies: 9
Views: 1,854
Posted By Brandenburg
Nice photos, btw. I would go with the trailer...

Nice photos, btw. I would go with the trailer option, but I'm in a loft with a garage so I don't really have the space for a trailer. I was really hoping for some kind of roof mount.
Forum: JK General Discussion Forum 06-20-2013, 12:21 AM
Replies: 9
Views: 1,854
Posted By Brandenburg
Two kayaks for soft top unlimited?

Fortunately, at the moment, I only have one kayak and I can easily toss it through my back window -- it's easy :)
http://i.imgur.com/GyDZXgQ.jpg

Anyway...I'm getting a second kayak soon and would...
Forum: Pictures Forum 05-20-2013, 03:26 AM
Replies: 50
Views: 3,710
Posted By Brandenburg
http://i.imgur.com/m4bKb1jh.jpg I found this...

http://i.imgur.com/m4bKb1jh.jpg

I found this place about a year ago...and use it frequently for vehicle shots :)
Forum: Pictures Forum 08-01-2012, 11:42 PM
Replies: 2,650
Views: 326,424
Posted By Brandenburg
haha...took me a moment to realize what I was...

haha...took me a moment to realize what I was seeing. It looked, for a moment, that it had no doors and that I was looking straight through it :) (maybe I've been up too late). Anyway...very sharp...
Forum: Pictures Forum 08-01-2012, 11:18 PM
Replies: 2,650
Views: 326,424
Posted By Brandenburg
It's tough to keep the equipment clean in a...

It's tough to keep the equipment clean in a topless Jeep, though haha. I have too much fun in mud.
Forum: Pictures Forum 08-01-2012, 11:01 PM
Replies: 2,650
Views: 326,424
Posted By Brandenburg
Thanks :) It was a Canon 24-105 with 5d-MKII

Thanks :) It was a Canon 24-105 with 5d-MKII
Forum: Pictures Forum 08-01-2012, 10:56 PM
Replies: 2,650
Views: 326,424
Posted By Brandenburg
http://i.imgur.com/xdIj4.jpg Took this...

http://i.imgur.com/xdIj4.jpg

Took this yesterday...like it?
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 01:12 PM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Informative thread. Thanks. A few...

Informative thread. Thanks.


A few moments ago, I completely disengaged mine (which shows an icon and not the letters ESP). A dashlight lit up and called is ESC (maybe they changed the name?)
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 10:16 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Thanks! You all gave me the answers I was...

Thanks! You all gave me the answers I was needing. I had forgotten that I did have the traction control button (not one I use much...especially since we had a near-snow free winter). I'm gonna go...
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:50 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
I am confusing hill descent...you're right. I...

I am confusing hill descent...you're right.
I stand corrected -- at least partially. I just went out and snapped to shots of my buttons

http://i.imgur.com/SkPfT.jpg

Looks like mine isn't...
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:43 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
I think I remember seeing this option used in the...

I think I remember seeing this option used in the Jeep training vids that came on the dvd. In the video, the hubby and wife were traveling down a steep, rocky hill....that's when I realized I didn't...
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:39 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Yep. As I have manual shift, I don't seem to...

Yep. As I have manual shift, I don't seem to have that option. I think I now remember seeing that it's only an automatic transmission option.
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:28 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Yes on both accounts. I was just testing and it...

Yes on both accounts. I was just testing and it was kinda spontaneous which was why I was by myself. Certainly this might be a good reason to consider a winch in the future.
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:26 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Funny Capnrich22...we did the same google :)

Funny Capnrich22...we did the same google :)
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:25 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Yeah, I'm looking here and I definitely don't...

Yeah, I'm looking here and I definitely don't have this button

http://image.jpmagazine.com/f/18056325/154_0905_04_z+wrangler_control_system+esp_button.jpg

Is that on automatic models?
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:23 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Thanks for that! Your advice is similar to a few...

Thanks for that! Your advice is similar to a few things I was reading on other forums (I began doing my homework the moment I got back home safely). I just know all of you here have much more...
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:21 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Hard to explain as I didn't provide every...

Hard to explain as I didn't provide every possible detail, but this location under this particular circumstance, I'm very aware that it was fine that I be there. Too long to explain everything about...
Forum: JK General Discussion Forum 07-19-2012, 09:02 AM
Replies: 34
Views: 3,557
Posted By Brandenburg
Rubicon + soupy mud + hill =?

I'm somewhat of a Jeep noob and don't know anyone else with a Jeep, so I'm flying blind and teaching myself adventure after adventure. Yesterday, I almost got myself into trouble and was hoping I...
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 11:13 PM
Replies: 16
Views: 9,406
Posted By Brandenburg
Maybe I'll draw a bit of heat from others here,...

Maybe I'll draw a bit of heat from others here, but I take my 2012 softtop through the wash all the time...and there's never been even a hint of a problem (so far).

I'm not the type to baby my...
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 11:08 PM
Replies: 19
Views: 1,603
Posted By Brandenburg
Thanks...I'll look for those. Maybe making my...

Thanks...I'll look for those. Maybe making my own would be a good idea. Again, they don't need to be heavy duty at all. It just needs to "appear" to be a boundary and my dog will obey :)
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 10:48 PM
Replies: 19
Views: 1,603
Posted By Brandenburg
I'm kinda new as well (6 month owner). However,...

I'm kinda new as well (6 month owner). However, I want a net to better secure my dog so I'm not nervous at him barking at every Harley we pass. Additionally, as a photographer, I often stop at...
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 10:44 PM
Replies: 19
Views: 1,603
Posted By Brandenburg
You can kill a pig, chicken, cow, etc., and eat...

You can kill a pig, chicken, cow, etc., and eat it......but it's terrible to leave your shepherd without a seatbelt lol
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 10:40 PM
Replies: 19
Views: 1,603
Posted By Brandenburg
omg....one of the greatest pleasures in a dog's...

omg....one of the greatest pleasures in a dog's life is to have it's head out the window catching air :)

I can understand how some may suggest it's dangerous, but but but....dogs and open windows...
Forum: JK General Discussion Forum 06-28-2012, 10:34 PM
Replies: 19
Views: 1,603
Posted By Brandenburg
I don't think he'd be thrilled with a seatbelt...

I don't think he'd be thrilled with a seatbelt and in many cases, such as out in the boonies on a gravel road, it's just not all that necessary (although if I'm ever in a bad accident, I may wish...
Showing results 1 to 25 of 173

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:30 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC