Jeep Wrangler Forum - Search Results
Jeep Wrangler Forum

Go Back   Jeep Wrangler Forum > Search Forums

Join Wrangler Forum Today


Showing results 1 to 25 of 86
Search took 0.33 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: zebyj
Forum: On The Trail 11-05-2013, 09:10 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Not sure if we are wheelin or not. Have to see...

Not sure if we are wheelin or not. Have to see how it goes. LoL
Forum: On The Trail 11-05-2013, 10:49 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Nice! Got it on the fb page as well. Should be...

Nice! Got it on the fb page as well. Should be cool to show up en mass like we normally do.. lol
Forum: On The Trail 11-05-2013, 08:40 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Ok yall, we have been invited to the HDT Truck...

Ok yall, we have been invited to the HDT Truck Club meet out in Fuquay on Nov. 10th at 1:00 pm. Meet is to be at Don Jenkins Carolina Ford 3217 N Main St. Fuquay-Varina, NC 27526. We are going to...
Forum: On The Trail 03-06-2013, 05:36 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Not those vacuum lines.. lol got rid of that set...

Not those vacuum lines.. lol got rid of that set a long time ago.
I managed to brake/lose half the line going from my intake to my fuel pressure regulator... Pulled my line going to my evap can and...
Forum: On The Trail 03-05-2013, 09:34 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Hahaha... Stuck.... LoL.. still gotta fix those...

Hahaha... Stuck.... LoL.. still gotta fix those vacuum lines....
Forum: On The Trail 03-03-2013, 05:00 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Wow... I almost wonder what thats like.......

Wow... I almost wonder what thats like.... Almost...
Forum: On The Trail 03-03-2013, 04:21 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
You can always post them on the raleigh area...

You can always post them on the raleigh area wheelers facebook page...
Forum: On The Trail 03-02-2013, 11:00 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Welcome! The trails are not bad with a group. You...

Welcome! The trails are not bad with a group. You should be fine.
Forum: On The Trail 03-01-2013, 06:30 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
4. Zebyj

4. Zebyj
Forum: On The Trail 03-01-2013, 05:51 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
10:30-11:00 sunday would be good for me... Comin...

10:30-11:00 sunday would be good for me... Comin in from zebulon...
Forum: On The Trail 02-15-2013, 06:00 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Got a post on the raw fb page. Lookin to see who...

Got a post on the raw fb page. Lookin to see who all is going out sunday and what time. LoL
Forum: On The Trail 02-15-2013, 08:23 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
It will be good ta see ya out again. LoL have...

It will be good ta see ya out again. LoL have heard others ask if you ever came out. I wanna see how she looks with the new lift. If ya need a hand i get off work sat at 5:30
Forum: On The Trail 02-12-2013, 06:41 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
What codes for missfire?

What codes for missfire?
Forum: On The Trail 02-12-2013, 11:56 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Welcome! Groups go out just about every weekend....

Welcome! Groups go out just about every weekend. Keep an eye on the board for groups going out. And check raleigh area wheelers page on fb. Outings get posted there as well.
Forum: On The Trail 02-12-2013, 08:03 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Lucky ya got the spare car!! Sucks havin the jeep...

Lucky ya got the spare car!! Sucks havin the jeep down though.
Forum: On The Trail 02-11-2013, 03:21 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Pictures?

Pictures?
Forum: On The Trail 02-10-2013, 08:10 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Fenders look great!

Fenders look great!
Forum: On The Trail 02-10-2013, 08:00 AM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Nope.. they look brand used.... :whistling:

Nope.. they look brand used.... :whistling:
Forum: On The Trail 02-09-2013, 09:06 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Ok so 11:30 at the fuel stop in brier creek?

Ok so 11:30 at the fuel stop in brier creek?
Forum: On The Trail 02-09-2013, 05:28 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Anybody doing local stuff tomorrow?

Anybody doing local stuff tomorrow?
Forum: On The Trail 02-01-2013, 01:03 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Im kinda concerned about why that vehicle is out...

Im kinda concerned about why that vehicle is out there?!?!? Bmw?
Forum: On The Trail 02-01-2013, 12:39 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
I have not seen any... Last time i was at clayton...

I have not seen any... Last time i was at clayton lkq they had a yj.. but it was about stripped... I did gwt a headlight bezzle.. lol
Forum: On The Trail 02-01-2013, 12:00 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Its down off 70. Its used to be city auto salvage.

Its down off 70. Its used to be city auto salvage.
Forum: On The Trail 01-29-2013, 05:52 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Dang. I still only have sundays open.. working 6...

Dang. I still only have sundays open.. working 6 days a week sucks...
Forum: On The Trail 01-27-2013, 05:29 PM
Replies: 10,854
Views: 361,628
Posted By zebyj
Nothing broken... Some bebt parts though.

Nothing broken... Some bebt parts though.
Showing results 1 to 25 of 86

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 07:49 AM.



Jeep®, Wrangler, Liberty, Wagoneer, Cherokee, and Grand Cherokee are copyrighted and trademarked to Chrysler Motors LLC.
Wranglerforum.com is not in any way associated with the Chrysler Motors LLC