De lak van mijn 18 Orange Jeep vervaagt met de dag. Hoe kan ik dit laten repareren, zal Jeep het opnieuw doen?
Ik deel uw mening. Als de Jeeps goed lopen, zijn het leuke voertuigen. Maar het FEIT dat ze zo slecht gemaakt zijn, is voor mij genoeg voor een one-and-done.Wow, ik dacht altijd dat Jeep een goed product was. Ik heb gewacht tot ik 55 was om mijn droom Jeep te kopen, een punkin oranje soft top. Ik heb de death wobble twee keer moeten repareren, waarschijnlijk zal het weer nodig zijn. Gemiddeld een keer per jaar en ik offroad niet eens. De verf is vreselijk vervaagd. Jeep is de grootste fout die ik heb gemaakt sinds mijn eerste huwelijk. Ik zal deze POS inruilen en vanaf nu BRONCO gaan.
ik zou er niet van staan te kijken als het een handelsmerk is zoals TN Vol oranje.Ik kan er helemaal naast zitten, ik weet het echt niet, maar ik neem aan dat er een paar verffabrikanten zijn en als je een Bronco in dezelfde kleur onder dezelfde omstandigheden zou hebben, zou de verf er waarschijnlijk hetzelfde uitzien. Ik denk niet dat Jeep zijn eigen verf produceert, toch?