Jeep Wrangler Forum banner

2020 JL Frequente batterijleegloop van de sleutelhanger

9.7K views 16 replies 10 participants last post by  Gigabot  
#1 ·
Ik heb een 2020 JL en ik heb echt vervelende problemen met de sleutelhanger... ze gaan allebei uit met een frequentie van 2-3x/maand!!! Ik heb geen probleem om erin te komen en hem te starten als hij leeg is, in feite heb ik de routine geperfectioneerd om de tijd dat het alarm afgaat te minimaliseren. Maar ik ben het zat en wil dit probleem oplossen.
Vorige week heb ik hem voor de 2e keer in 3 maanden naar de dealer gebracht, ze hebben hem 2 dagen gehouden en konden geen probleem vinden. Ze hebben de batterij vervangen. Hij zei dat het zou kunnen zijn dat de batterijen die ik heb gekocht bij verschillende winkels zoals Ace Hardware en Amazon en Walmart, mogelijk niet vaak genoeg door de batterijen gaan, dus ik zou mogelijk lege batterijen kunnen kopen. Zo vaak als ik ze heb moeten kopen, denk ik niet dat dat het probleem is.
Ik heb hem een week geleden vandaag teruggekregen en de verdomde waarschuwing voor een bijna lege batterij kwam VANAVOND WEER. Ze gingen 1 week mee!

#3 ·
Ik heb een 2020 JL en ik heb echt vervelende problemen met de sleutelhanger... ze gaan allebei uit met een frequentie van 2-3x/maand!!! Ik heb geen probleem om erin te komen en hem te starten als hij leeg is, in feite heb ik de routine geperfectioneerd om de tijd dat het alarm afgaat te minimaliseren. Maar ik ben het zat en wil dit probleem oplossen.
Vorige week heb ik hem voor de 2e keer in 3 maanden naar de dealer gebracht, ze hebben hem 2 dagen gehouden en konden geen probleem vinden. Ze hebben de batterij vervangen. Hij zei dat het zou kunnen zijn dat de batterijen die ik heb gekocht bij verschillende winkels zoals Ace Hardware en Amazon en Walmart, mogelijk niet vaak genoeg door de batterijen gaan, dus ik zou mogelijk lege batterijen kunnen kopen. Zo vaak als ik ze heb moeten kopen, denk ik niet dat dat het probleem is.
Ik heb hem een week geleden vandaag teruggekregen en de verdomde waarschuwing voor een bijna lege batterij kwam VANAVOND WEER tevoorschijn. Ze gingen 1 week mee!

Ik weet dat als je de sleutel te dicht bij het voertuig bewaart, deze sneller leeg kan raken omdat ze constant met elkaar signaleren. Ik was benieuwd of iemand het bereik/de afstand van de sleutel kende. De mijne is vrij ver en kan op afstand starten. Als dat het geval is, moet ik mijn sleutels bij de buren bewaren. Gedachten?
Controleer de spanning van de batterijen als ze zogenaamd leeg zijn en kijk of ze daadwerkelijk in spanning zijn gedaald in vergelijking met nieuwe. Scan ook op codes, want er kan iets in de ECM worden geregistreerd. Is de waarschuwing voor een bijna lege batterij voor de sleutelhanger of de autoaccu?

#6 ·
Controleer de spanning van de batterijen wanneer ze zogenaamd leeg zijn en kijk of ze daadwerkelijk in spanning zijn gedaald in vergelijking met nieuwe batterijen. Scan ook op codes, want er kan iets in de ECM zijn geregistreerd. Is de waarschuwing voor een bijna lege batterij voor de sleutelhanger of de autoaccu?
Sleutelhanger

#4 ·
Mijn 2018 JL-sleutelhangers hebben nog steeds de originele batterijen. Zoals al vermeld, moet er iets in de sleutelhanger(s) de batterijen leegmaken. Gebeurt het bij beide sleutelhangers? Heeft u geprobeerd de batterij van de ene sleutelhanger tegelijk te vervangen om te zien of het bij beide gebeurt? Succes.

#8 ·
Mijn 2018 JL-sleutelhangers hebben nog steeds de originele batterijen erin.

Zoals al vermeld, moet er iets in de sleutelhanger(s) de batterijen leegmaken.

Gebeurt het bij beide sleutelhangers? Heeft u geprobeerd de batterij per sleutelhanger te vervangen om te zien of het bij beide gebeurt?

Succes.
Ja, ik heb het met één sleutel tegelijk geprobeerd. 😞

#5 ·
Zoveel oorzaken om naar te kijken. Als de opgeslagen sleutelhangers zich in de buurt van het geparkeerde voertuig bevinden, zal het voertuig constant zoeken en de batterij van de sleutelhanger verbruiken die terug reageert. Andere opmerkingen die ik heb gelezen, zeggen dat opslag in de buurt van een magnetische bron dit veroorzaakt. Ik zou proberen de sleutelhangers ergens anders op te bergen en te kijken of dat het probleem oplost voordat ik vervangingen koop.

#10 ·
Controleer de spanning van de batterijen wanneer ze zogenaamd leeg zijn en kijk of de spanning daadwerkelijk is gedaald in vergelijking met nieuwe
Dacht hetzelfde. Vertrouw de technologie. Jeep vertelt je dat de batterij van de sleutelhanger bijna leeg is. Haal de batterij eruit en zet er een voltmeter op en kijk of deze onder de 3V zit, en zo ja, hoeveel? Ik weet niet zeker welk merk of waar je je batterijen hebt gekocht, maar het is niet ongebruikelijk om slechte voorraad te krijgen.

• Helpful
Reactions: Chugiakguy
#11 ·
Als u controleert of de batterijen leeglopen zoals hierboven aanbevolen, probeer dan vervolgens de sleutelhangers in een van die RFID-veiligheidszakjes te stoppen. Dat zou alle communicatie tussen het voertuig en de sleutelhanger moeten stoppen.

#12 ·
Vorige week heb ik hem vorige week voor de 2e keer in 3 maanden naar de dealer gebracht, ze hebben hem 2 dagen gehouden en konden geen probleem vinden. Ze hebben de batterij vervangen. Hij zei dat het zou kunnen zijn dat de batterijen die ik heb gekocht bij verschillende winkels zoals Ace Hardware en Amazon en Walmart, mogelijk niet vaak genoeg door de batterijen gaan, dus ik zou mogelijk lege batterijen kunnen kopen. Zo vaak als ik ze heb moeten kopen, denk ik niet dat dat het probleem is.
Ik kreeg hem een week geleden vandaag terug en de verdomde waarschuwing voor een bijna lege batterij kwam VANAVOND WEER. Ze gingen 1 week mee!

Ik weet dat als je de sleutel te dicht bij het voertuig bewaart, deze sneller leeg kan raken omdat ze constant signalen naar elkaar sturen. Ik was benieuwd of iemand het bereik/de afstand van de sleutel kent. De mijne is behoorlijk ver en kan op afstand starten. Als dat het geval is, moet ik mijn sleutels bij de buren bewaren. Gedachten?
Heb je de problemen ooit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem met mijn sleutelhanger. Zelfde jaar, zelfde model jeep

#15 ·
Hoeveel mensen willen niet zeggen dat de FOB een beetje met hen heeft gezwommen? Het helpt anderen te bepalen wat het probleem zou kunnen zijn. Ik heb twee FOB's - mijn kind heeft er een mee laten zwemmen. Ik heb hem gedroogd - een nieuwe batterij geplaatst (Energizer - Koop geen slechte batterijen - dat helpt de post ook niet) - Boem! terug naar het leven... voor ongeveer een week. Dood. Gloednieuwe batterij en een week later is hij weer leeg. Andere FOB is nog steeds prima. Dus ik kan concluderen dat het het water was en waarschijnlijk nu een kortsluiting ergens in de FOB.

#16 ·
Hoeveel mensen willen niet zeggen dat de FOB een beetje met hen heeft gezwommen? Het helpt anderen te bepalen wat het probleem zou kunnen zijn. Ik heb twee FOB's - mijn kind heeft er een mee laten zwemmen. Ik heb hem gedroogd - een nieuwe batterij geplaatst (Energizer - Koop geen slechte batterijen - dat helpt de post ook niet) - Boem! terug naar het leven... voor ongeveer een week. Dood. Gloednieuwe batterij en een week later is hij weer leeg. Andere FOB is nog steeds prima. Dus ik kan concluderen dat het het water was en waarschijnlijk nu een kortsluiting ergens in de FOB.
Welkom bij ons gezinsvriendelijke forum!

#17 ·
ok - de Wrangler FOB geopend en de behuizing van de printplaat verwijderd. Ik kan zien dat er witte waterschade rond een deel van de printplaat zit, maar niet veel. Maar één pin is doorgecorrodeerd en is weg op de chip (linkerkant op de foto hieronder), wat waarschijnlijk de oorzaak is van de leegloop. Ik zal de FOB bewaren, want hij werkt nog steeds als ik hem nodig heb met een nieuwe batterij.
Image