Jeep Wrangler Forum banner

Beste spiegelverplaatsingsbeugels?

47K views 29 replies 18 participants last post by  daveinosaka  
#1 ·
Ik heb overal gezocht en zoveel recensies gelezen. Er zijn gewoon veel te veel verplaatsingsbeugels om uit te kiezen, en zoveel die blijkbaar complete rommel zijn. Ik wil hier niet meer dan $50 aan uitgeven.
Wat raden jullie aan?
Ik wil niet dat de passagiersspiegel onbruikbaar is met de deuren erop, en ik wil niet dat de deuren in de spiegels kunnen slaan als je ze helemaal opent. Het moet er halfleuk uitzien... maar functionaliteit boven vorm.

Kortom, wat is de meest functionele beugel? :confused:

Bedankt jongens!
Patrick

#2 ·
Dit zijn degenen die ik gebruik, ik doe ze in de zomer op en haal ze in de winter eraf, snel en gemakkelijk. Twee dingen: je deuren zullen ze raken als je je riemen niet om hebt en ten tweede, met de passagiersdeur aan verlies je een beetje zicht van de spiegel, maar ik ben er vrij snel aan gewend geraakt. Gewoon mijn 2 cent

#4 ·
bump. heeft iemand anders nog "ik ben er dol op" verhalen over een bepaalde spiegelbeugel? of iemand met een horrorverhaal? Ik ben net betaald, dus ik denk er serieus over om binnenkort wat beugels te bestellen.
dank u!

#5 ·
Ik heb een set in mijn kelder staan. Ik haatte ze. Ik haatte het om mijn spiegels heen en weer te bewegen van de deur naar de beugels. Ze plaatsten de spiegels te ver naar voren en als je ze op je deuren laat zitten, kunnen ze deze raken en kun je de passagierskant niet gebruiken met de deuren en de bovenstukken erop. Ik koos voor een scharnierpen-stijl die ik snel kon aanbrengen wanneer dat nodig was, maar onlangs koos ik voor een ATV-spiegel die op de rolbeugel was gemonteerd. Zoals dit
Image

Als je de verplaatsingsspiegels wilt, laat het me dan weten en ik kan ze je toesturen. Niemand in mijn club wil ze ook.

#6 ·
BLK00TJ said:
Ik heb een set in mijn kelder staan. Ik haatte ze. Ik haatte het om mijn spiegels heen en weer te bewegen van de deur naar de beugels. Ze zetten de spiegels te ver naar voren en als je ze op je deuren laat zitten, kunnen ze ze raken en kun je de passagierskant niet gebruiken met de deuren en de bovenstukken erop. Ik koos voor een scharnierpen-stijl die ik snel kon aanbrengen wanneer dat nodig was, maar onlangs koos ik voor een ATV-spiegel die op de rolbeugel was gemonteerd. Zoals dit

Als je de verplaatsingsspiegels wilt, laat het me dan weten en ik kan ze je sturen. Niemand in mijn club wil ze ook.
Wat voor soort heb je? Ik ben geïnteresseerd. Haha. Ik weet dat het misschien meer gedoe is, maar ik vind de look van de originele spiegels erg mooi, dus ik denk dat het de moeite waard is om het te proberen. Bovendien ben ik het hele jaar door in Daytona voor school, dus de deuren zullen vaker af dan aan zijn.

#7 ·
Wat voor soort heb je? Ik ben geïnteresseerd. Haha. Ik weet dat het misschien meer gedoe is, maar ik hou echt van de look van de standaard spiegels, dus ik denk dat het de moeite waard is om het te proberen. Plus ik zal het hele jaar door in Daytona op school zitten, dus de deuren zullen vaker af dan aan zijn.
Ik weet niet zeker welk merk het is. Deze lijken erop. Rampage Products 8691 - Rampage Products Mirror Relocation Brackets for 97-02 Jeep® Wrangler TJ - Quadratec

#29 ·
Heb je ooit de Harley-exemplaren overwogen die in de deurscharnieren glijden? Ik heb meer uitgegeven en een set van volledige grootte hier vandaan gehaald: Home, JustAddMud Offroad Accessories
Hoe bevallen de spiegels van JustAddMud je? Ik ben op zoek naar een kwaliteitsproduct, maar wil niet met bouten rommelen elke keer dat ik mijn deuren eraf haal, aangezien ze vaak aan en uit zullen gaan. Deze lijken een goede oplossing. Het is een afweging tussen deze en de beugels van DieTechOffRoad.

#10 ·
Ja, ik heb een spiegel die heel goed werkt voor het scharnier aan de bestuurderskant. Ik wil echter de originele spiegels. Ik ga de beugels van BLKooTJ proberen. Bedankt echter.

#12 ·
Ik heb de Kentrol-beugels van de vorige eigenaar. Het is geen dagelijkse auto, dus ze zijn oké, maar het constant resetten van de passagierskant is een beetje irritant. Ik zie mezelf uiteindelijk gaan voor een tweede set spiegels en de die-tech beugels, want mijn vrouw houdt van volle deuren, dus ik doe ze de hele zomer constant aan en uit.

#14 ·
Ik heb deze CIPA 44800/01 - Dual Mirror Set in Black voor 97-06 Jeep® Wrangler TJ & Unlimited met Soft Doors - Quadratec gekregen en ik vind ze erg fijn. Ze zitten helemaal niet in de weg en de spiegels zijn gemakkelijk op te bergen en zijn zo opgezet. Het enige probleem was om de torx-bouten van de zijkant van de voorruit te krijgen, maar dat is meer een Jeep-probleem dan een productprobleem :nonono: het enige probleem dat ik heb gehad, is dat ze een beetje zijn gaan roesten, maar omdat ik minder dan 10 meter van de dichtstbijzijnde waterbron verwijderd ben, roest alles een beetje

#16 ·
Rubidude said:
Ik heb deze CIPA 44800/01 - Dual Mirror Set in Black voor 97-06 Jeep® Wrangler TJ & Unlimited met Soft Doors - Quadratec en ik vind ze erg fijn, ze zitten helemaal niet in de weg en de spiegels zijn gemakkelijk op te bergen en zijn heel gemakkelijk te plaatsen. Het enige probleem was om de torx-bouten van de zijkant van de voorruit te halen, maar dat is meer een Jeep-probleem dan een productprobleem :nonono: het enige probleem dat ik heb gehad, is dat ze een beetje zijn gaan roesten, maar omdat ik minder dan 10 meter van de dichtstbijzijnde waterbron verwijderd ben, roest alles een beetje
Ik heb deze ook. Ik laat ze van de lente tot de herfst zitten als ik volledige soft doors of geen deuren heb. Ik haat hoe ze eruit zien. Het zijn enorme, volumineuze spiegels en de passagierskant is nutteloos. De beugels zijn goedkoop en ik moest ze opbouwen met ringen, anders zou de arm niet vastdraaien. Iemand liep in de winkel tegen de spiegel aan de bestuurderskant en boog de arm en knikte hem. Bovendien trillen ze als een gek. Gewoon mijn 2 cent

#17 ·
Ik heb deze ook. Ik houd ze van de lente tot de herfst aan als ik met volledige soft doors of zonder deuren rijd. Ik haat hoe ze eruit zien. Het zijn enorme, volumineuze spiegels en de passagierskant is nutteloos. De beugels zijn goedkoop en ik moest ze opbouwen met ringen anders zou de arm niet vastdraaien. Iemand liep in de spiegel aan de bestuurderskant in de winkel en boog de arm en knikte hem. Plus ze schudden als een gek. Gewoon mijn 2 cent
Dat ziet eruit als wat ik ook heb, aangezien ik alleen volledige soft doors heb. Ik ging naar advanced auto en kocht een paar ~6" ronde convexe spiegels die een verstelbare beugel aan de achterkant hadden. Ziet er een stuk beter uit en heeft dat vreselijke schudprobleem verholpen. Ik vind ze nu veel leuker.

#18 ·
griffin84184 said:
Dat lijkt op wat ik ook heb, aangezien ik alleen volledige zachte deuren heb. Ik ging naar advanced auto en kocht een paar ~6" ronde convexe spiegels die een verstelbare beugel aan de achterkant hadden. Ziet er een stuk beter uit en heeft dat vreselijke schudprobleem verholpen. Ik vind ze nu veel leuker
Heb je een foto van de ronde? Deze vierkante zijn afschuwelijk. Ik schaam me bijna om ermee rond te rijden

#21 ·
Ik kocht de 03+ spiegels toen ik de Jeep kocht. Belachelijk. Ze staken veel te ver uit en pakten elke tak die ik passeerde. Ze maakten ook de passagiersspiegel waardeloos met de deuren erop. Ik heb ze verwijderd en een andere set spiegels gekocht voor mijn halve deuren.

#27 ·
Ik gebruik volledige deuren als het koud is en deze op mooie dagen. Ik doe het liever meteen goed en kan goedkope alternatieven niet uitstaan. Deze beugels kosten je ongeveer $50 en je gebruikt de fabrieksspiegels. Geen trillingen op de weg en je zicht op de spiegels wordt niet belemmerd omdat de beugels ze plaatsen waar de deuren ze normaal zouden hebben. Ter info: ik bestelde toen de webpagina 'niet op voorraad' aangaf en ik had ze binnen een week.