Jeep Wrangler Forum banner

Zasady dla nowego właściciela Jeepa

6.1K views 31 replies 13 participants last post by  Jeep Junkie  
#1 ·
Jestem nowicjuszem. Nigdy w życiu nie dotknąłem Jeepa, a teraz wylądowałem z Rubiconem. Proszę o pomoc!
Proszę o kilka wskazówek 🙏

#9 ·
Nie mogłem się oprzeć, wyszedłem na zewnątrz i teraz nauczyłem się, jak ustawić dźwignię zmiany biegów na 4hi i 4lo 😁

View attachment 4546656
4low jest dla sytuacji, gdy nigdy nie przekraczasz 50 mph. Naprawdę bardziej do pełzania w okolicach 5-15 mph. Spraw, aby rzeczy trwały, mniej obrotów na minutę tym lepiej. Głośny pedał działa, gdy musisz się dostać tam, gdzie musisz, ale istnieją konsekwencje działań.

• Love
Reactions: Jeep Junkie
#17 ·
Brak soli na drogach jest lepszy, ale i tak dostaniesz sól morską, zgaduję i cała sól jest do bani.

Zapomniałem o czymś, myślę. Blokady są tylko w 4low (zaprogramowane z jeepa?) Żaden problem. Powinieneś włączać blokady tylko w 4low.

• Love
Reactions: Jeep Junkie
#18 ·
Brak soli na drogach jest lepsze, ale i tak dostaniesz sól morską, jak sądzę, a cała sól jest do bani.

Zapomniałem o czymś, myślę. Blokady są tylko w 4low (zaprogramowane z jeepa?) Żaden problem. Powinieneś włączać blokady tylko w 4low.
Dobrze w Wranglerze jest to, że wszystko jest tak widoczne, że sam mógłbym wziąć spray i ręcznik i wszystko wyczyścić. Co za dziwny pojazd ten Wrangler

#19 ·
Nie jestem pewien, czy jesteś skłonny do modyfikacji, ale jeśli chcesz uzyskać taki czas z twojego sprzętu, podszedłbym do tego z ostrożnością.

Mój pierwszy jeep był 04 TJ Rubicon i nie zacząłem modyfikować przez kilka lat. Kiedy już zacząłem, stało się to uzależniające. Skończyło się na 9" podnośniku i jeździe na 35" i wielu innych zmianach. Skończyło się na częstej wymianie przegubów kulowych i końcówek drążków kierowniczych, a także na wielu innych problemach, które sam sobie sprawiłem.