Gates maakt geen waterpompen, ze verpakken ze gewoon opnieuw en verkopen ze als hun eigen en ik weet niet over AC Delco, ik stel me voor dat ze hetzelfde doen. GMB heeft een goedkope prijs, maar de beoordelingen zijn altijd goed, dus ik zou me niet laten afschrikken door de lage prijs, ze lijken een goed product te maken, ik heb er nog nooit een gehad die faalde en Flow Kooler heeft er zijn naam op gezet. De mijne gaat nog steeds 15 jaar nadat ik hem heb geïnstalleerd, dus ze moeten wel iets goed doen. Ik moet binnenkort de waterpomp van mijn vaders Dodge Ram vervangen en ik ga voor GMB.
Ik had de waterpomp een keer kapot op mijn 89 Comanche met een 2.5. Ik ging naar de lokale onderdelenwinkel en kocht welke pomp ze op voorraad hadden, ik weet niet eens meer welk merk het was, wat het ook was, het was waanzinnig goedkoop. Ik bracht hem mee naar huis en ging hem erop zetten en de gaten waren allemaal verkeerd geboord en hij was te ver naar één kant gekanteld en de inlaat raakte het blok en de boutgaten van de stuurbekrachtiging waren merkbaar afwijkend. Ik bracht hem terug en ze gaven me een andere en ik zette hem erop en alles was goed voor ongeveer 2 weken.
Toen kwam ik op een dag thuis en terwijl de motor afkoelde, was ik in de garage met iets bezig toen ik water hoorde spetteren en ik keek omhoog en het kwam uit mijn MJ. Ik heb nog nooit in mijn leven een waterpompaafdichting zo ellendig zien falen, hij had niet eens gelekt voordat hij overal op de grond begon te spuiten. Beide pompen zagen er slecht gemaakt uit, alleen al door naar de gieting en het machinale werk te kijken, kon je zien dat het rommel was. Daarna heb ik er een GMB op gezet en nooit meer een probleem gehad.