Jeep Wrangler Forum banner

Hoe de gordelwaarschuwing uit te schakelen

2 reading
324K views 71 replies 44 participants last post by  Wandell  
#1 ·
mod 3: GORDELWAARSCHUWING UITZETTEN - ik draag meestal mijn veiligheidsgordel, want ik heb in mijn leven al te veel ongelukken gehad. MAAR die piep die maar doorgaat, zelfs bij voor- of achteruitrijden, is gewoon irritant. Dus:

(prijs: gratis)

Hier zijn de stappen om de piep uit te schakelen (opgepikt van een ander forum, zou ook in de handleiding moeten staan):

1. zet het contact op de UIT-stand en doe uw veiligheidsgordel om terwijl u op de bestuurdersstoel zit.

2. zet de contactsleutel op de ACCESSOIRE/RUN-stand (motor hoeft niet te draaien) en wacht tot het waarschuwingslampje van de veiligheidsgordel uitgaat.

3. maak uw veiligheidsgordel binnen 10 seconden minstens drie keer los en vast, eindigend met de veiligheidsgordel vast. Start dan de jeep. (ik weet niet of starten nodig is, maar ik heb het wel gedaan)

4. zet de contactsleutel op de UIT-stand. Er klinkt een enkele piep om aan te geven dat u de programmering succesvol hebt voltooid.

De volgende keer dat u de jeep start, hoort u de initiële gordelwaarschuwingen, maar de continue pieptoonherinnering is uitgeschakeld. Het lampje in het dashboard blijft echter branden.

#52 ·
:whistling: Heel simpel - "Clickit or ticketit"

Er is geen reden om het alarm van de veiligheidsgordel uit te schakelen!

:dance:🤣 JIMBO
We gebruiken onze Jeep voornamelijk op de ranch om vee en hekken te controleren. Veiligheidsgordels zijn een pijn als je er zo vaak in en uit gaat als wij. (Ja, we dragen ze nog steeds op de snelweg) Wil gewoon de bel niet horen in de wei

#8 ·
Sledgehammer. Pikhouweel. Shotgun (slugs aanbevolen... buckshot ook nevenschade). In geval van nood, stalen neuslaars. :D

WAARSCHUWING: Deze dwaas kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de dwaze acties van de OP. De genoemde dwaas (OP) neemt de volledige verantwoordelijkheid voor dwaze acties zonder veiligheidsgordel. Elke poging om deze dwaas te koppelen aan rechtszaken met aansprakelijkheid zal worden beantwoord met overweldigende tegenrechtszaken tegen de oorspronkelijke dwaas (OP), tot het punt dat de genoemde dwaas (OP) waarschijnlijk de rest van zijn/haar leven de was moet doen in een goedkoop hotel.

Afgezien daarvan, zeg ik, ga ervoor. :thumb:

#9 ·
Ik heb mijn gordelding in de eerste week dat ik hem had uitgeschakeld. Ik kan niet tegen die dingen. Ik draag meestal mijn veiligheidsgordel. Maar die dag dat ik hem niet draag, zou ik de ding niet hoeven te horen. Ik ben het ermee eens dat het een goed idee is om hem te dragen, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat als ik hem niet wil dragen, mijn oren niet gestraft moeten worden. :)

#10 ·
Ik heb mijn gordeldinges de eerste week dat ik hem had uitgeschakeld. Ik kan niet tegen die dingen. Ik draag meestal mijn gordel. Maar op de dag dat ik hem niet draag, zou ik de dinges niet hoeven te horen. Ik ben het ermee eens dat het een goed idee is om hem te dragen, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat als ik hem niet wil dragen, mijn oren niet gestraft moeten worden. :)
Jij, mijn vriend, lijkt de disclaimer nodig te hebben: :D

WAARSCHUWING: Deze dwaas kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de dwaze acties van de bovenstaande poster. De genoemde dwaas (AP) neemt de volledige verantwoordelijkheid voor dwaze acties zonder gordel. Elke poging om deze dwaas te verbinden aan rechtszaken met betrekking tot aansprakelijkheid zal worden beantwoord met overweldigende tegenrechtszaken tegen de oorspronkelijke dwaas (AP), tot het punt dat de genoemde dwaas (AP) waarschijnlijk de rest van zijn/haar leven de was moet doen in een goedkoop hotel en/of hamburgers moet bakken om de huur te betalen.

#12 ·
:whistling: Zoiets van -- Maak je geen zorgen, MIJN PISTOOL IS NOOIT GELADEN!

Ik heb een hut in het bos. Het is 1/8 mijl van de poort. Ik wil de riem niet dragen voor die korte afstand op een onverharde weg die ik alleen berijd. Het enige gevaar is dat er regelmatig herten oversteken. Geen probleem echter. Ik ga nooit harder dan 5 mph. Maakt te veel stof.
:dance::rofl:

:dance::rofl: JIMBO

#14 ·
kbwwolf said:
Jij, mijn vriend, lijkt de disclaimer nodig te hebben: :D

WAARSCHUWING: Deze dwaas kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de dwaze acties van de Bovenstaande Poster. Genoemde dwaas (AP) neemt de volledige verantwoordelijkheid voor dwaze acties zonder gordel. Elke poging om deze dwaas te betrekken bij rechtszaken met betrekking tot aansprakelijkheid, zal worden beantwoord met overweldigende tegenrechtszaken tegen de oorspronkelijke dwaas (AP), tot het punt dat genoemde dwaas (AP) waarschijnlijk de rest van zijn/haar leven de was moet doen in een goedkoop hotel en/of hamburgers moet bakken om de huur te betalen.
+1

:rofl:

#17 ·
:D Man, daar kan ik het mee eens zijn, maar

Als ik een hert aanrijd met 5 mph, zal ik gewoon met de gevolgen moeten leven........
Wat als je scherp uitwijkt en een boom raakt, of over de kop slaat !!!

Maar dat zal nooit gebeuren - toch?

Weet je deze nog?

Image

Ik gebruik nog steeds mijn standaard veiligheidsgordels, maar als we off-road gaan en in de buurt komen van moeilijke gebieden - DAN GAAN ZE AAN -

Ik ben niet erg pietluttig over de meeste veiligheid, maar omdat ik bij verschillende kantelingen betrokken ben geweest, weet ik wat er kan gebeuren - dus soms raakt mijn vrouw een beetje van streek als ik de gordels vastmaak -:crash:

Smokemifyougotem

:dance::rofl: JIMBO

#20 ·
Jullie zijn allemaal dom.
Doe gewoon je veiligheidsgordel om.

En voor de goede orde, de stekker van de veiligheidsgordelzoemer zit onder de voorste twee stoelen. Trek hem eruit en verbind de twee pinnen met elkaar. Omzeilt het waarschuwingssysteem voor de veiligheidsgordel volledig, maar laat de gesp wel beschikbaar voor gebruik.

#21 ·
TreeClimber1 said:
Jullie zijn dom.
Doe gewoon je veiligheidsgordel om.

En voor de goede orde, de zoemerstekker van de veiligheidsgordel zit onder de voorste twee stoelen. Trek hem eruit en verbind de twee pinnen met elkaar. Omzeilt het waarschuwingssysteem van de veiligheidsgordel volledig, maar laat de gesp wel beschikbaar voor gebruik.
En... hoe weet je dat? :rolleyes:

#23 ·

Attachments

• Like
Reactions: Viaqua
#32 ·
passagiersgordel?

Schakelt dit tegelijkertijd de passagiersgordel uit? Ik wil niet per se de bestuurder uitschakelen, alleen de passagier. Mijn boxer houdt ervan om voorin te zitten, maar het alarm is zo irritant, en ik heb ooit de veiligheidsgordel vastgemaakt en de gordel achter de hoofdsteun gelegd, hij gleed uit en blokkeerde en zat vast. Dus daar ben ik niet weer in geïnteresseerd. Ik vraag me gewoon af of er een andere methode is voor de passagiersstoel, of dat dit beide uitschakelt?

Attachments

#39 ·
Schakelt dit tegelijkertijd de passagiersgordel uit? Ik wil niet per se de bestuurder uitschakelen, alleen de passagier. Mijn boxer zit graag op de passagiersstoel, maar het alarm is zo irritant, en ik heb ooit de veiligheidsgordel vastgemaakt en de gordel achter de hoofdsteun gelegd, hij gleed uit en blokkeerde en zat vast. Dus daar ben ik niet meer in geïnteresseerd. Ik vraag me gewoon af of er een andere methode is voor de passagiersstoel, of dat dit beide uitschakelt?
Dit is ook mijn probleem. En mijn pup weegt maar 15 pond. In mijn 2008 activeerde hij geen alarmen, maar in mijn nieuwe 2015 activeert hij het gordelalarm als hij precies goed zit. Ik heb een veiligheidsgordelriem gekocht om in te pluggen, zodat deze niet meer afgaat, maar ik ben bang dat bij een ongeluk de airbags hem zullen doden omdat de Jeep denkt dat er iemand op de stoel zit. Ik denk gewoon dat hij veiliger zou zijn zonder dat de airbags afgaan. Ja, ik weet dat hij hoe dan ook in de problemen zou komen, maar het geeft me gewoon een beter gevoel dat hij niet geraakt wordt door de kracht van de airbags. Ik draag altijd mijn gordel en laat al mijn passagiers hetzelfde doen en heb geen echte behoefte om de zoemer uit te schakelen, behalve als de hond op de passagiersstoel zit.