Jeep Wrangler Forum banner

HOE: Waarschuwing voor de compressor van de energiecentrale?

3K views 6 replies 4 participants last post by  JPi4.0  
#1 ·
Ik heb een Warn-krachtcentrale lier/compressor combo en ik heb de compressor gebruikt om buizen en kleine dingen zoals dat te vullen, maar gisteren nadat ik de banden had laten leeglopen voor een trail, kon ik geen lucht in mijn banden pompen met de compressor.

Doe ik iets verkeerd? Het enige wat ik kon bedenken was dat ik de verkeerde nozzle gebruikte, maar het is degene die bij de lier werd geleverd. Heb ik een andere nodig?

Ik zou alle hulp op prijs stellen, want het is een pijn om te moeten betalen om te tanken bij een benzinestation als ik een compressor aan de voorkant van mijn auto heb die adverteert dat hij 4 banden in minder dan 8 minuten kan vullen.

#2 ·
Ik heb een Warn Powerplant lier/compressor combo en ik heb de compressor gebruikt om buizen en kleine dingen zoals dat te vullen, maar gisteren nadat ik had afgeblazen voor een trail kon ik geen lucht in mijn banden pompen met de compressor.

Doe ik iets verkeerd? Het enige wat ik kon bedenken was dat ik de verkeerde nozzle gebruikte, maar het is degene die bij de lier werd geleverd. Heb ik een andere nodig?

Ik zou alle hulp op prijs stellen, want het is een pijn om te moeten betalen om bij te vullen bij een benzinestation als ik een compressor aan de voorkant van mijn auto heb die adverteert dat hij 4 banden in minder dan 8 minuten kan vullen.
Ik weet niet zeker hoe ik je vraag moet beantwoorden, maar je doet duidelijk iets verkeerd, of je Warn Powerplant functioneert niet goed. De mijne brengt me snel en betrouwbaar van 15 psi naar 30 psi op vier banden in minder dan tien minuten. Ik heb het vaak gedaan. Ik heb er verschillende chucks mee gebruikt en sommige werken beter dan andere, hoewel ze theoretisch allemaal van hetzelfde type zijn. Als de chuck slecht is, hoor je hem lekken in plaats van de band te vullen. Je zou kunnen beschrijven welke aansluitingen en chuck je gebruikt.

#3 ·
De chuck die ik gebruik, ziet er net zo uit als deze foto, waar die zich ook bevindt... Ik bevestig de slang aan de compressor en de chuck aan de slang met behulp van de snelle koppeling aan elke kant (dit alles met behulp van gewaarschuwd materiaal).

En ik heb nog nooit een lek gehoord van enig punt in het systeem. Wanneer ik de chuck op de band zet, maakt hij helemaal geen geluid, bijna alsof hij niet genoeg druk heeft om lucht in te duwen. Maar de compressor schakelt af en toe weer in om de tank te vullen - maar lang niet genoeg.

Voor de goede orde, ik heb één band opgepompt met ongeveer drie psi en dat duurde ongeveer twee minuten.

Attachments

#4 ·
De boorkop die ik gebruik, lijkt precies op deze foto, waar die zich ook bevindt... Ik bevestig de slang aan de compressor en de boorkop aan de slang met behulp van de snelkoppeling aan elke kant (dit alles gebeurt met Warn-apparatuur).

En ik heb nog nooit ergens in het systeem lekkage gehoord. Als ik de boorkop op de band zet, maakt hij helemaal geen geluid, bijna alsof hij niet genoeg druk heeft om lucht in te persen. Maar de compressor slaat af en toe weer aan om de tank te vullen - maar lang niet genoeg.

Voor de goede orde, ik heb één band opgepompt met ongeveer drie psi en het duurde ongeveer twee minuten om dat te doen.
Misschien is uw slang of de boorkop gedeeltelijk verstopt. Kan een fabricagefout zijn

#5 ·
Ik denk dat je de chuck moet vervangen. De Warn PowerPlant is een tankloze compressor, dus hij zou de hele tijd moeten draaien als je een band vult. Anders stopt de compressor met draaien als er geen vraag is en de opgebouwde druk in de luchtleiding zorgt ervoor dat hij vastloopt. Ik moest experimenteren met een paar verschillende chucks voordat ik er een vond die naar tevredenheid werkte.

#6 ·
Ik denk dat je de chuck moet vervangen. De Warn PowerPlant is een tankloze compressor, dus hij zou de hele tijd moeten draaien als je een band vult. Anders stopt de compressor met draaien als er geen vraag is en de opgebouwde druk in de luchtleiding zorgt ervoor dat hij vastloopt. Ik heb moeten experimenteren met een paar verschillende chucks voordat ik er een vond die naar tevredenheid werkte.
Het heeft een kleine ingebouwde tank. Een gallon als ik me goed herinner. Maar al het andere werkt zoals je zei.