Welnu, ik moet vragen wat uw budget is? Ik neem aan dat u de 2wd goedkoop hebt gekocht, toch?
Moet zeggen dat alles hierboven correct is, tenzij u een serieuze build wilt doen. En uiteindelijk, voor wederverkoop, zal het nog steeds een 2wd Vin hebben, dus het maakt niet uit dat u er 4wd van hebt gemaakt. Maar ik heb er nog geen gezien, maar ik durf te wedden dat u ook de transmissie moet veranderen om de transfer case te accepteren, ook uw standaard achterste aandrijfas is nu niet goed omdat u de kortere 4wd achteras nodig hebt. En dan, zoals hierboven gezegd, voor transmissie en transfer case bedrading, montagebeugels, voor dit alles ECM interieurpanelen, moet waarschijnlijk de bak voor de 4wd shifters snijden. U moet ook een tandwielafgestemde vooras-assemblage krijgen. Ik durf te wedden dat uw 2wd 3.21 versnellingen heeft om daarbij te blijven in een 4wd build, wat resulteert in totale ontevredenheid in offroad prestaties. Dus misschien wilt u ook een achteras-assemblage overwegen.
Het is te doen, maar arbeidsintensief. Als u een rock buggy of iets van die aard zou bouwen, dan zou het meer te doen zijn, omdat u hoogstwaarschijnlijk aandrijfassen en al die goede dingen zou vervangen.
Mijn suggestie: verkoop het en koop een 4wd of geniet er gewoon van voor wat het is en blijf op onverharde wegen en snelwegen.