Je zou ze niet nodig moeten hebben met een 2013. Je zou draden ingebouwd moeten hebben. Kijk eens. Mijn 2013 JKU heeft ze ingebouwd en ik had alleen de bouten nodig om rubi rails te plaatsen. Mijn Jeep kwam met de zijtreden en ik heb gewoon de hardware van de treden gebruikt om mijn rubi rails te monteren, omdat ze op dezelfde gaten worden gemonteerd. Ik geloof dat 2013 het eerste jaar was dat de draden werden ingebouwd.
Zoals Big Fran zei, heb je ze misschien niet nodig voor je 2013, omdat de draden in het frame ingebouwd kunnen zijn. Als dat het geval is, heb je alleen de bouten nodig.
Als dat niet het geval is, kan het zijn dat je wat verwarring veroorzaakt met je terminologie. Toen ik gebruikte zijtreden op mijn 2009 installeerde, hadden ze U-moeren nodig, geen Nutserts. Het is mogelijk dat Jeep de montagemethode op een gegeven moment heeft veranderd in Nutserts, maar ik herinner me niet dat ik dat heb gehoord.
In beide gevallen zou je geen probleem moeten hebben om beide te krijgen bij een goede hardware-/autoshop. Of, in het slechtste geval, bij de dealer.
U-moer - glijdt in een opening om een bout in te kunnen schroeven. Geen speciale krimptang vereist.
Nutsert - wordt in een gat gestoken en gekrompen, vergelijkbaar met een gipsplaatanker. Voorzien van schroefdraad om een bout te accepteren. Vereist een speciale krimptang.