Jeep Wrangler Forum banner

Rock sliders

3.9K views 16 replies 12 participants last post by  Driver831  
#1 ·
Ik ben op zoek naar rock sliders met een buisvormige treeplank erin, vergelijkbaar met de rokmen sliders (Rokmen Mercenary Rock Sliders (SWB)), gewoon om te zien wat andere jeeps in een vergelijkbare stijl gebruiken voordat ik me vastleg. Ik weet dat ik me herinner dat ik hier eerder iets soortgelijks van een verkoper op eBay heb gezien, maar ik kan me de naam niet meer herinneren.

Dus, wat gebruiken jullie... plaats ook foto's :D

Edit: De eBay-verkoper gevonden, het is Brooks Custom Concepts. Iemand die die gebruikt? Zo ja, hoe bevallen ze?

#12 ·
Ik heb de mijne gisteren online gekocht bij Poisen Spyder. Het zijn Currie Rock Ribz die in de uitverkoop waren voor $ 199! Een behoorlijk goede deal als je het mij vraagt. Ik weet niet zeker of ze ze voor de jouwe maken, maar het is misschien de moeite waard om te kijken.

Succes,
Steve

Attachments

#15 ·
Buffalo said:
Ik heb de mijne gisteren online gekocht bij Poisen Spyder. Het zijn Currie Rock Ribz die in de uitverkoop waren voor $199! Een behoorlijke deal als je het mij vraagt. Ik weet niet zeker of ze ze voor de jouwe maken, maar het is misschien de moeite waard om te kijken.

Succes,
Steve
Wow, dat is een goede deal, dat moet ik even bekijken