Ik weet niet zeker hoeveel mensen op de hoogte zijn van deze methode om bij de hulpaccu te komen. U hoeft niet de hele hoofdaccu, zekeringkast, elektrische hub te demonteren of de band te verwijderen en de spatbord en voering eruit te trekken. Ik heb deze twee drukknopen verwijderd
en de wielkastvoering omgevouwen zodat deze vastzat op de bovenkant van de band....toen ik op de grond lag naast de passagiersband...recht omhoog kijkend in de motorruimte heeft u toegang tot het hulpaccucompartiment.
U hebt een 10 mm dop nodig om de drie bouten te verwijderen die de doos op zijn plaats houden. En een kleine 10 mm sleutel om de batterij los te koppelen....Ik heb de mijne in ongeveer 15 minuten eruit gehaald....zo lang omdat ik een kleinere sleutel voor de batterij moest uitschuiven en vinden...Ik heb de draden en de afdekking terug in de doos gestoken en weer vastgemaakt....geen hulpaccu meer. Ik had al de negatieve draad van de hoofdaccu losgekoppeld en zekering #42 eruit getrokken. U zou er op deze manier een opnieuw kunnen installeren als u dat wilt. Best slim en hoefde alleen maar twee pinnen op de wielkast te verwijderen.