Jeep Wrangler Forum banner

Welk product herstelt vervaagde zwarte bekleding?

36K views 36 replies 21 participants last post by  Legobusier  
#1 ·
Mijn Wrangler X uit 2007 heeft bumpers en spatbordverbreders die ooit gitzwart waren, maar nu krijtachtig grijs zijn. Ik heb gehoord dat er een product is dat de kleur herstelt en beschermt. Ik heb ernaar gegoogeld, maar er zijn duizenden producten die beweren het het beste te doen. Iemand een goede aanrader?

Bedankt!

#4 ·
Mijn Wrangler X uit 2007 heeft bumpers en spatbordverbreders die ooit gitzwart waren, maar nu krijtachtig grijs zijn. Ik heb gehoord dat er een product is dat de kleur herstelt en beschermt. Ik heb het gegoogeld, maar er zijn duizenden producten die beweren het het beste te doen. Iemand een goede aanbevelen?

TIA!
Ik zal helpen door te stellen dat dit Armor All-product heel weinig deed, ondanks de online beoordelingen. Hun polish hield het bij mij eigenlijk 3 keer langer vol, voor wat niet de bedoelde toepassing was.

http://www.armorall.com/sites/default/files/TrimandPlasticRestore1.2.png

Dit merk Solution Finish lijkt meer op een kleurstof, maar bereikt het gewenste eindresultaat. Gaat 12 maanden of zo mee, afhankelijk van uw lokale omgeving.

https://www.amazon.com/Solution-Fin...tag=autfetdet01-20&linkCode=w00&linkId=LG2PSJLL6ZP6CKXG&creativeASIN=B006NZRAFE
Uit ervaring

Verzonden vanaf mijn SM-N920P met Tapatalk

#6 ·
Penetrol...zoek het forum - het is hier onlangs besproken..

#22 ·
lucht- en ruimtevaart 303

Dit is wat ik gebruik, en het is zo goed als ik heb gevonden zonder er in principe kleur aan toe te voegen (schilderen, beitsen, enz.). Ik had een vriend die er wat op had gedaan waardoor zijn plastic zwart werd, maar wrijf er helemaal niet tegenaan.
Ik heb dit net op de banden van mijn vrouw gebruikt. 2 weken lang is haar Grand Cherokee bedekt met zout, behalve haar band.
Het blijft niet nat en droogt tot een mooie glans. Ik heb gisteren mijn Wrangler gedaan, maar het was te donker om foto's te maken. Ik zal er later een plaatsen. Heb de Hardtop, spiegelbehuizingen, etc. gedaan. Ziet er geweldig uit. We zullen zien hoe lang het standhoudt

#17 ·
Gebruik Wipe New. Ik ben deze winter in Florida en heb het op 15 december aangebracht. De Jeep staat de hele dag in de zon en ziet er nog steeds fantastisch uit. Zorg er wel voor dat al het vuil en de was zijn verwijderd. Ik heb de volle sterkte van Awesome gebruikt die ik bij de Dollar Store heb gekocht met een borstel op mijn boor, daarna heb ik de volle sterkte van Dawn en de borstel gebruikt. Laat het 's nachts drogen en breng het de volgende ochtend aan. Lees de instructies en volg ze zo nauwkeurig mogelijk. Ik heb voor- en achterbumpers, deurgrepen, spiegels, spatlappen, motorkapbevestiging en scharnierriem op de achterklep gedaan, het kostte elke laatste druppel, een deel werd verspild omdat ik te snel ging. Ik ben er meer dan tevreden mee.

#21 ·
#24 ·
Mothers maakt de Back to Black, niet Meguiars.
Hoe dan ook, dat spul is uitstekend.
Blijft maandenlang zwart in de AZ-zon... maar de eerste keer dat het regent of je de auto wast, wordt het plastic weer "grijs".
Hoe dan ook, het is goedkoop en idiot proof te installeren (aanbrengen op een spons, op het oppervlak vegen), dus het werkt voor mij.

#25 ·
Dat C4-spul ziet er interessant uit... overleeft het de was?

#26 ·
Ik weet niet zeker waarom iemand het plastic steeds opnieuw zou willen behandelen. Mijn plastic op mijn 2012 was grijs en zag er slecht uit. Ik heb "Wipe New" aangebracht dat op tv wordt geadverteerd en het werd onmiddellijk zwart met een mooie, lichte glans en is zo gebleven gedurende 3 maanden zonder enige tekenen van grijs worden. Maar ik denk dat iedereen zijn eigen ding heeft.

#29 ·
Ik gebruik het Armor All outlast-product, dat beter werkt dan alles wat ik eerder heb geprobeerd. Maar ik heb de wipe new of penetrol nog nooit geprobeerd, dus misschien moet ik ze eens proberen
Ik heb gisteren penetrol gebruikt. Ging gemakkelijk genoeg. Ziet er vandaag nog beter uit. Veranderde vlekkerige grijze spatborden in egaal satijnzwarte textuur. Maar ik kan nog niets zeggen over de levensduur. Nog niet. Een Jeeper zei dat het minimaal een jaar meegaat. We zullen zien...

#31 ·
Penetrol, hier in Californië niet verkrijgbaar omdat het op petroleumbasis is

#33 ·
Dit is de versie op waterbasis

Attachments

#36 ·
Ik ga het niet proberen, jij probeert het, Hé, laten we Mikey het proberen, Hé Mikey!!

#37 ·
2017 JKUWW - Granite Crystal, 24W, Auto, Premium Top, Alpine, LED Lights, Teraflex Leveling Kit, Ace Rock Sliders

• Like
Reactions: RustyRide