Jeep Wrangler Forum banner

Welke banden gebruikt u om de lading vast te zetten?

6.3K views 9 replies 6 participants last post by  akpostal  
#1 ·
2015 JK 2-deurs met de achterbank verwijderd voor overlanding.

Met zoveel opties dacht ik dat ik het wel even zou vragen.

Welke riemen gebruik je om je spullen achterin vast te zetten?
Deel ook de opbergdozen/tassen die je gebruikt, als je dat wilt.

#2 ·
Toen ik een open bak reed, had ik een Spiderweb ShadeCage die de boel daar achterin onder controle hield. Afgezien van de voor de hand liggende schaduw in Arizona, voorkwam het ook dat de lichtgewicht spullen (hoeden, windjacks, etc.) eruit vlogen op de snelweg op weg naar de ontmoetingsplaats/het luchtpunt. Sindsdien heb ik een Tuffy 299 geïnstalleerd met een Bestop plastic rek dat erop is vastgeschroefd. De koeler wordt op zijn plaats gehouden met een ratelriem die tussen een ring bovenop de bak en een oogbout door de bovenkant van de Tuffy loopt. Er is een goedkoop net over de bovenkant van het rek dat lichtgewicht spullen (plastic zeil, opvouwbare trap, jassen etc.) vasthoudt. De luchtcompressor heeft een aantal op maat gemaakte 1" riemen die hem in de hoek van de Bestop vasthouden totdat ik hem nodig heb.

#4 ·
Ik heb dezelfde JK Willys van het jaar. Ik zou graag een foto van de achterkant willen zien om een idee te krijgen hoeveel opslagruimte ik zou toevoegen als je het niet erg vindt.
Ik heb gemeten vanaf de achterkant van de middenconsole (tussen de voorstoelen) tot de achterkant waar de achterklep komt. Het is 46". Dan is de gemiddelde breedte tussen de wielkasten 43" (breder aan de voorkant, maar slechts ongeveer een inch).

Ik ben bezig met het bouwen van een snel te installeren/verwijderen multiplex vloer die ik vastschroef op platen die ik van plan ben onder de voorste stangen te plaatsen waar de achterbank wordt vastgehouden en dan de 2 voorste sjorbanden achterin (ongeveer 8 inch voor de achterklep). Op deze manier kan ik sjorbanden bouwen precies waar ik ze nodig heb. Ik heb een Massimo E-Kooler, een Rubbermaid 24 gallon action packer opbergbox, waarschijnlijk Ridgid opbergboxen (2 stapelen netjes) en 2 Nato jerrycans (wanneer de reis dit vereist). Wanneer ik de Nato-cans niet meeneem, kan ik mijn 7 gallon waterkan plaatsen, maar wanneer de Nato-cans er zijn, neem ik meerdere 1 gallon waterflessen mee. Dat is voorlopig het plan.

#8 ·
Bedankt! Ik wilde gewoon een beter idee hebben van hoeveel ruimte ik zou winnen als ik mijn achterbank uit mijn 2-deurs zou verwijderen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Maak gewoon de grendels los, verwijder de stoel en zet de stoel tijdelijk in de garage. Voordat ik de Tuffy kreeg, deed ik dat om een ​​trailrit te maken. Verwijder de stoel, laad de trailuitrusting in en rijd weg om de rest van de mensen bij het leeglopen te ontmoeten.

#9 ·
Dit is wat ik in mijn JKUR gebruik.