Nou, het lijkt erop dat ik precies hetzelfde probleem heb met mijn 2014 Sahara. Mijn ABS-, rem- en tractiecontrolelampjes begonnen rond mei 2023 te branden en ik bracht hem in juni 2023 naar de dealer en ontdekte dat de ABS-module vervangen moet worden en dat het onderdeel tot maart 2024 niet op voorraad is. Dus hier zijn we in maart 2024 en nog steeds geen onderdeel en de klantenservice stuurt me wekelijkse updates die al bijna een jaar niet zijn veranderd. Dit is wat ze zeggen,
"Hallo,
Op dit moment werken we nog steeds actief samen met onze bedrijfsbronnen en leveranciers om de tijdsspanne van het onderdeel dat uw voertuig nodig heeft, te verbeteren. Op dit moment hebben we geen vaste ETA. We zullen u wekelijks op de hoogte houden, tenzij we eerder een positieve update krijgen. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wees ervan overtuigd dat we er alles aan doen om dit voor u te versnellen."
Ik krijg steeds te horen dat het in Engineering-hold staat zonder ETA in zicht. Nu staat mijn Jeep weer in de garage omdat ik hem afgelopen maandag wilde starten en de motor wel ronddraaide maar niet aansloeg. De accu is goed, dus daar ligt het niet aan. De dealer zegt dat ze al een week proberen het probleem te reproduceren en natuurlijk start hij prima voor hen, dus ik denk gewoon spinnen 🤷♀️