Jeep Wrangler Forum banner

ACE JK Trail Deur Prototypes

9.6K views 38 replies 24 participants last post by  ACE ENGINEERING  
#1 ·
Wilde iedereen even een eerste blik gunnen op onze nieuwe ACE JK Trail Door prototypes.

We beseffen dat deze al lang op zich laten wachten, maar we zijn vastbesloten om deze zeer binnenkort uit te brengen. We menen het dit keer. 😉

We zijn nog steeds kleine aanpassingen en tweaks aan het maken, maar deze zijn bijna beschikbaar.

Dank u,

Attachments

#8 ·
Wilde even iedereen een eerste blik gunnen op onze nieuwe ACE JK Trail Door prototypes.

We beseffen dat deze al lang op zich laten wachten, maar we zijn vastbesloten om deze zeer binnenkort uit te brengen. We menen het dit keer. 😉

We zijn nog steeds kleine aanpassingen en tweaks aan het maken, maar deze zijn bijna beschikbaar.

Dank u wel,
Ik neem een set!

#11 ·
Ugh, ik haat de niet-overeenkomende hoogte van de deurgrepen (hoewel gebruikelijk op de meeste aftermarket deuren). Anders zien ze er geweldig uit! Ballpark idee over de prijs al?
We hebben de kostenraming nog niet gedaan, omdat we nog wijzigingen aanbrengen, maar we laten het je weten over de prijzen zodra we het hebben.

#12 ·
Komt er een 2-deurs optie?

#14 ·
Past goed bij mijn Lava Jacket

#23 ·
Geen fan, sorry.
Op een rig met licht gebogen oppervlakken, vlakke oppervlakken, overdreven gaten en de "ACE"-uitsparingen eindigt alle interesse voor mij.
Ik ben het met je eens over de "ACE"-uitsparingen. Gewoon geen fan van permanente branding.
Verder vind ik de esthetiek van het ontwerp mooi. Misschien kunt u overwegen uw branding op een subtielere manier aan te brengen?

#20 ·
Wilde even iedereen een eerste blik gunnen op onze nieuwe ACE JK Trail Door prototypes.

Dank u wel,
Killer!!!

#24 ·
Deuren zouden goed bij de grumper passen. Maar nooit op mijn jeep.... Ik ben het eens met wat anderen zeiden over het gigantische logo. Ik heb specifiek de binnenste spatborden van ace engineering geïnstalleerd omdat er geen gigantisch logo was. Ik zag echter een geweldige set buisdeuren op de JL nacho in Moab. Buis met grote diameter, heel eenvoudig. Ik vind het ook leuk hoe ze naar buiten bogen, waardoor mensen meer ruimte kregen. Die en de Rancho buisdeuren zijn de enige die ik zou overwegen te kopen.

#25 ·
Ik ben het met de anderen eens. Het Ace-logo is een beetje te veel en waarom kunnen de bovenkanten van de deuren niet helemaal gelijk zijn met de Jeep? Breng de bovenkant van de voordeuren een beetje omhoog, zodat de achterdeuren niet van laag naar hoog hoeven over te gaan als je naar de achterkant van de Jeep gaat.

Een reden waarom ik de Ace binnenschermen kocht, was omdat daar je logo stond. Iedereen weet dat het Ace is, alleen al door de gaten. Ik weet dat een heleboel mensen die look hebben gekopieerd sinds ze uitkwamen. Ik gebruik ook de Ace achterbumper en hoewel ik niet verliefd ben op het logo daarachter, is het tenminste niet zo in your face als deze.

#29 ·
Hoe gaat dit? @aceengineering

#30 ·
Ik vind ze leuk, maar ik denk dat je een paar dingen zou kunnen veranderen om veel critici (of potentiële critici) tevreden te stellen.

- Haal je logo eraf, veel mensen (waaronder ikzelf) kochten jullie binnenspatbord omdat er geen merklogo op stond.
- Zorg ervoor dat de deurgrepen op één lijn liggen. Ik herinner me dat ik bij het onderzoeken van buisdeuren versus halve deuren, veel JKU-eigenaren het niet leuk vonden dat de deurgrepen niet op één lijn lagen. Ik heb zelf een 2-deurs, dus geen probleem.

Ik zou graag een vergrendelingsmechanisme erop willen zien.
Mijn JCR off-road halve deuren hebben een geweldig vergrendelingsmechanisme. Ze hebben ook 1/2" moeren die op de scharnieren worden aangesloten, als jullie een manier kunnen vinden om de fabriek T-45 moeren op het deurscharnier te laten passen, zou dat indrukwekkend zijn.

#32 ·
Ik vind ze leuk, maar ik denk dat je een paar dingen zou kunnen veranderen om veel critici (of potentiële critici) tevreden te stellen.

- Haal je logo eraf, veel mensen (waaronder ikzelf) kochten jullie binnenspatbord omdat er geen merklogo op stond.
- Zorg ervoor dat de deurgrepen op één lijn liggen. Ik herinner me dat ik bij het onderzoeken van buisdeuren versus halve deuren dat veel JKU-eigenaren het niet leuk vonden dat de deurgrepen niet op één lijn lagen. Ik heb zelf een 2-deurs, dus geen probleem.

Ik zou graag een vergrendelingsmechanisme op ze willen zien.
Mijn JCR off-road halve deuren hebben een geweldig vergrendelingsmechanisme. Ze hebben ook 1/2" moeren die op de scharnieren worden aangesloten, als jullie een manier kunnen vinden om het zo te maken dat de fabriek T-45 moeren op het deurscharnier passen, zou dat indrukwekkend zijn.
Trouwens - ja, de fabriek T-45 moeren worden aangesloten op de scharnieren voor degenen die zich zorgen maken over diefstal.

Dank u,

#31 ·
Trail Doors nu beschikbaar

Bedankt voor jullie input op dit ontwerp. We hebben deze Trail Doors nu afgemaakt en ze zijn nu te bestellen.

En - als je geïnteresseerd bent, wil je misschien profiteren van onze lanceringsactie!

Volledige set
Normale prijs: $1.149 + verzendkosten
Alleen 2 weken lanceringsprijs: $995 + verzendkosten
BESPAAR $154!

PLUS - bestel voor middernacht op vrijdag 25 mei en we gooien er een GRATIS set ACE Deurhangers bij!

http://www.youtube.com/watch?v=9mtXefZVP3w&t=1s

Nogmaals bedankt,

Attachments

#33 ·
Verdomme, ik dacht dat ik wegproeven zou doen.:worthy: