Jeep Wrangler Forum banner

Kosten om van 3,73 naar 4,56 te schakelen

40K views 30 replies 24 participants last post by  deepbluerubi  
#1 ·
Ik rijd graag met mijn 33x12.5x15's, maar kan dat niet als ik met 30 mph wind in de Texas Panhandle rijd en probeer 70-75 te halen, of mijn 2800 lb caravan trek zonder wind bij 65. Kan het gewoon niet doen zonder te gillen in de 3e of zelfs 2e versnelling.

Als ik de standaard 17" wielen en banden weer monteer, is het "oké", maar met die tegenwind of het trekken van de caravan zit hij nog steeds veel in de 3e versnelling bij 3.500 tpm. Als ik hem handmatig naar de 4e versnelling zet, daalt hij naar ongeveer 2400 tpm en houdt hij nauwelijks de snelheid vast en meer gas geven veroorzaakt geen snelheidsverhoging.

Ik denk dat een lichte regear van 3.73 naar 4.56 me in staat zou stellen om met mijn 33's te rijden met sterke tegenwind maar zonder aanhanger en de standaard wielen/banden met de aanhanger prima bij ongeveer 65-70 mph in de 4e versnelling.

Dus wat is de gangbare prijs voor zo'n regear?

#2 ·
Ik denk dat het grootste deel van de kosten de daadwerkelijke installatie is, dus het kan sterk variëren afhankelijk van wie het doet. Naar verluidt is het niet al te moeilijk om te doen, maar wel tijdrovend.

#5 ·
Heb je de bandenmaat veranderd met een programmeur? Het helpt met de schakelpunten en corrigeert je snelheidsmeter. Voor de tandwielen ben ik gegaan met Rebel offroad. Motive Gear Package for Jeep Wrangler JK MASTER INSTALL Je kijkt waarschijnlijk naar nog eens $350 $450 voor elke as voor installatie.
Ik wel - ik gebruik een FlashCal en stel het in voor de gemeten diameter en dan verfijn ik het verder zodat de snelheidsmeter overeenkomt met mijn GPS bij 70 mph. Ik heb een offerte gekregen van een gerenommeerde werkplaats hier in Austin voor ongeveer $1500 - $600 voor de tandwielsets en $450 per as.

#10 ·
Iedereen lijkt de juiste cijfers te hebben. Mijn suggestie zou zijn om de master installatie te gebruiken, zelfs met een nieuwere jeep. Veel garages zullen het niet doen zonder een master. Je hebt ook meer kans op problemen met de minor. Als een lager iets afwijkt of iets licht gebogen is, krijg je geluid.

#13 ·
Heb net Yukon 5.13s met master installatiekits van River City Offroad ($600) laten installeren voor ongeveer $600, maar ik had ook een upgrade voor de achterdifferentieel, wat een paar honderd extra aan arbeidskosten toevoegde... reken op ongeveer $750 $1000 aan arbeid @ABOt 10-12 uur voor de tandwielen, afhankelijk van wie je kent of waar je vertrouwen in hebt om het goed te doen... om te herhalen, tandwielen + arbeid voor een dag, totale kosten ongeveer $1500 totaal... Ik weet zeker dat er goedkopere en duurdere zijn, afhankelijk van waar men zich geografisch bevindt... EVO heeft die $999 regear special als je in het Westen woont... vraag andere lokale Jeepers is hoe ik een kwaliteitswerkplaats heb gevonden...

#14 ·
had net Yukon 5.13s met master installatiekits van River City Offroad ($600) geïnstalleerd voor ongeveer $600, maar ik had ook een achterste locker upgrade die een paar honderd extra aan arbeidskosten toevoegde....schat ongeveer $750 $1000 aan arbeid @ABOtussen 10-12 uur voor tandwielen, afhankelijk van wie je kent of waar je vertrouwen in hebt om het goed te doen....om te herhalen, tandwielen + arbeid voor een dag totale kosten ongeveer $1500 totaal....ik ben er zeker van dat er goedkopere en duurdere zijn, afhankelijk van waar men zich geografisch bevindt....EVO heeft die $999 regear special als je in het Westen woont....vraag andere lokale Jeepers is hoe ik een kwaliteitswinkel heb gevonden....
Als je het niet erg vindt om te vragen, wie heeft je installatie gedaan? Op zoek naar een gerenommeerde winkel in de omgeving van Nashville.

#24 ·
De "beste" winkel hier verandert in totaal $2.200. Ik zal rondbellen en nog wat meer controleren. Dat is een behoorlijk hoge prijs, maar deze jongens zijn zo ongeveer de beste en helpen Jeepers in het algemeen veel - soms zelfs door je ervan te overtuigen geen spullen te kopen. :) Ik zal echter nog wel even informeren bij een paar meer gerenommeerde plekken. De 4.10's worden steeds moeilijker te verdragen.