Jeep Wrangler Forum banner

Honden en Wrangler met twee deuren

20K views 26 replies 22 participants last post by  wingerdinger151  
#1 ·
Iedereen met een hond en een tweedeurs, waar zet je je hond? Ik heb geprobeerd haar in de kofferbak te zetten met de stoel omhoog, maar ik ben bang dat hij op haar terugrolt. Toen probeerde ik haar op de achterbank te krijgen, maar ze kon er echt niet in. Advies?

#3 ·
Oorspronkelijk had ik dezelfde zorg over de achterovervallende stoel, dus ik heb een bungee-koord of riem om de stoel gedaan om hem op zijn plaats te houden. Maar nu heb ik de achterbank gewoon helemaal verwijderd en een greppelafdekking gekregen voor direct achter de voorstoelen. Ik hoop dat dit helpt.

#17 · (Edited)
Oorspronkelijk had ik dezelfde zorg over de achteruitvallende stoel, dus ik deed een elastiek of riem om de stoel om hem op zijn plaats te houden. Maar nu heb ik de achterbank helemaal verwijderd en een sleufafdekking gekregen voor direct achter de voorstoelen. Ik hoop dat dit helpt
Welke sleufafdekking heb je gekregen?

Voor de OP, ik heb 2 zwarte labrador mixen. Ik heb mijn achterbank eruit gehaald en een Weathertech liner voor een 4-deurs in gedaan.

Ik laat de liner er de hele tijd in zitten, en als de honden achterin gaan zitten, gooi ik er gewoon een deken in, meer om het haar op te vangen dan wat anders. Eerst laadde ik ze in via de achterklep, maar voor mijn laatste reis had ik een trekhaakdrager, dus ik probeerde ze aan de passagierskant in te laten stappen en ze sprongen er gewoon in. Ik ben nu mijn plan aan het heroverwegen voor netten om ze erin te houden met het dak eraf; ik was van plan het op te zetten met lading aan de ene kant en honden aan de andere kant, nu overweeg ik lading achterin, honden in het "midden" (op die manier kan ik bij de lading komen door de achterkant te openen.)

#7 ·
Mijn Border Collie (ongeveer 18 kg) springt direct op de achterbank als we ergens naartoe gaan. Ik zou dit echter als een probleem kunnen zien voor grotere honden. Ik heb een paar bungee-koorden en wikkel ze om de achterbank en haak ze aan het frame van de voorstoelen als deze naar voren zijn geklapt. Hierdoor kan de stoel erin zitten, maar uit de weg zijn en niet terugrollen. Dit komt van pas als mijn maat ook zijn hond meeneemt.

#8 ·
X2 alles hierboven. Het hangt af van de situatie:

• Wheeling - stoel in OF naar voren en vastgebonden met een bungee. (Hangt ervan af of ik die dag één of twee honden heb). Ik heb gemerkt dat de achterste ruimte, stoel eruit, te VEEL ruimte is. De honden worden te veel rondgeslingerd op de rotsen.
  • ALS ik gewoon voor de lol in de stad rondrijd, haal ik de stoel eruit als ik beide honden heb.
  • Ik gebruik een body pillow in de ruimte achter de voorstoelen. Ik had naar duurdere opties gekeken, maar uit een vlaag gooide ik het kussen erin. Mijn hond bracht afgelopen weekend 8 uur door op een rotsachtig pad op de achterbank - tussen het body pillow, de stoel erin en een auto-hangmat cover lag ze knus als een kever in een tapijt. Ze sliep zelfs een deel van het pad door. Het is moeilijk om haar in en uit te krijgen - maar op deze manier was ze heel veilig.
Ik maak altijd een korte lijn vast aan een set oh-shit handgrepen die tussen de soundbar lopen. De honden dragen tuigjes. Het duurde maar één keer dat mijn hond eruit sprong, vastgemaakt aan de soundbar, aan een wurgketting - toen heb ik de standaard halsbandbevestiging weggegooid.

#10 ·
Ik heb mijn stoel eruit gehaald en een 4-deurs cargovoering gekregen. Het is eerlijk gezegd perfect. Ik had net mijn hond en de hond van mijn vrienden achterin bij een visreis. Beiden hadden hun ruimte en hun eigen kant om uit te kijken. Na de dag sliepen ze allebei comfortabel achterin met voldoende ruimte voor onze spullen. Cargovoering houdt alles droog. Ik vul de achterste bekerhouders met water voor de hond om uit te drinken. Het is een goede opstelling voor mij.

#18 ·
Heb mijn stoel eruit gehaald en een 4-deurs cargo liner gekregen. Het is eerlijk gezegd perfect. Ik had net mijn hond en de hond van mijn vrienden achterin bij een visreis. Beide hadden hun ruimte en hun eigen kant om uit te kijken. Na de dag sliepen ze allebei comfortabel achterin met voldoende ruimte voor onze spullen. Cargo liner houdt alles droog. Ik vul de achterste bekerhouders met water voor de hond om uit te drinken. Het is een goede opstelling voor mij.
Dit is precies wat ik heb gedaan. Ik gebruik de achterbank nooit, en de Jeep 4-deurs cargomat past perfect in de 2-deurs zonder de stoel, en houdt de achterkant mooi schoon als de hond modderige poten heeft.

#11 ·
De achterbanken eruit gehaald. Een enorm hondenbed neergezet. En het safari hondennet gehaald zodat ze niet naar voren kan komen. Het was schattig toen onze 8 maanden oude GSD van 32 kg op de middenconsole stond, maar ik werd het zat dat ze op ons en op de versnellingspook viel. Binnenkort een passend stuk multiplex gelijk met de achterkant maken om de voetenruimtes achter de stoelen te bedekken. Als je foto's wilt zien, bekijk dan mijn bouwverslag.

#14 ·
Mijn achterbank is er de hele tijd uit en ik heb een grote Rubbermade-container achterin met een kussen erop voor onze hond. Hij is ongeveer even hoog als het deksel van de console. Ze kan daar liggen met haar voorpoten op de console en is dan bij ons.

#16 ·
Toen we een LJ hadden, sprong onze Border Collie gewoon op de voorstoel en verhuisde naar de achterbank. We hebben haar nooit vastgemaakt en we waren betrokken bij een ongeluk waarbij de Jeep over de kop sloeg en het hardtop eraf scheurde. We werden met een helikopter geëvacueerd, de hond liep weg! Ze rijdt nog steeds mee, maar nu hebben we een JKU.

#19 ·
Toen we een LJ hadden, sprong onze Border Collie gewoon op de voorstoel en verhuisde naar de achterbank. We hebben haar nooit vastgemaakt en we waren betrokken bij een ongeluk waarbij de Jeep omsloeg en de hardtop afscheurde. We werden met een helikopter geëvacueerd, de hond liep weg! Ze rijdt nog steeds, maar nu hebben we een JKU.
Eek! Ik vraag me af of het beter is om de hond niet vast te zetten. Bekijk een paar van die all-flop Jeep-video's en elke hond springt veilig naar buiten. (Natuurlijk laten ze misschien gewoon niet degenen zien waar ze het niet halen).

#20 ·
Ik wou dat ik een manier kon vinden om onze 70 pond zware Retriever/Herder mix voorin te laten klimmen en achterin te laten springen. Er is meer dan genoeg ruimte voor haar om het te doen, ze wil gewoon niet. Ze heeft geen probleem met het in- en uitspringen van de achterkant als we de achterbank eruit halen of omhoog klappen, maar het is een gedoe om te doen en we moeten de achterbank erin houden voor onze 9-jarige.

#22 ·
Sammy's eerste rit was vandaag. Hij is een Deense reddingshond en 6 maanden oud. Hij had geen problemen met instappen. Hij zat op de voorstoel en deed het geweldig. Als hij blijft zitten, past hij redelijk goed op de stoel, staan is een ander verhaal. We zullen naar andere opties moeten kijken, inclusief een kleine veetrailer indien nodig voor toekomstig gebruik.

Attachments

#25 ·
Ik pak gewoon haar riem en lus die door de onderste stang van de stoel en wikkel dan het andere uiteinde om de hoofdsteun van de passagier. Het is tot nu toe nog nooit naar beneden gekomen.

#27 ·
De 5 maanden oude Bullmastiff van de vriendinnen zit prima op de achterbank. Hij is nog lang niet volgroeid. Met 60 pond is hij nog steeds minder dan de helft van de grootte die hij zal hebben. Hij houdt echter niet van autorijden, klimt in feite rustig op de achterbank, legt zijn hoofd neer en wacht tot de beproeving in de hellemachine voorbij is. Zelfs als hij volgroeid is, weet ik zeker dat hij in de jeep kan rijden zonder dat we ons zorgen hoeven te maken dat hij eruit springt. Als extra bonus zou ik zeggen dat het hebben van een gestroomde Mastiff van 150 pond in de jeep een behoorlijk goede diefstalafschrikking is als je een paar minuten een winkel in wilt.