Oorspronkelijk had ik dezelfde zorg over de achteruitvallende stoel, dus ik deed een elastiek of riem om de stoel om hem op zijn plaats te houden. Maar nu heb ik de achterbank helemaal verwijderd en een sleufafdekking gekregen voor direct achter de voorstoelen. Ik hoop dat dit helpt
Welke sleufafdekking heb je gekregen?
Voor de OP, ik heb 2 zwarte labrador mixen. Ik heb mijn achterbank eruit gehaald en een Weathertech liner voor een 4-deurs in gedaan.
Ik laat de liner er de hele tijd in zitten, en als de honden achterin gaan zitten, gooi ik er gewoon een deken in, meer om het haar op te vangen dan wat anders. Eerst laadde ik ze in via de achterklep, maar voor mijn laatste reis had ik een trekhaakdrager, dus ik probeerde ze aan de passagierskant in te laten stappen en ze sprongen er gewoon in. Ik ben nu mijn plan aan het heroverwegen voor netten om ze erin te houden met het dak eraf; ik was van plan het op te zetten met lading aan de ene kant en honden aan de andere kant, nu overweeg ik lading achterin, honden in het "midden" (op die manier kan ik bij de lading komen door de achterkant te openen.)