Jeep Wrangler Forum banner

Gruzja - przepisy dotyczące opon

19K views 13 replies 12 participants last post by  mikewheel  
#1 ·
Czy ktoś zna prawa w GA dotyczące odsłoniętych opon? Myślałem o zakupie poszerzeń błotników metalcloak.

#4 ·
Ogólnie rzecz biorąc, nie sądzę, żeby ludzie byli zatrzymywani tylko dlatego, że ich opony wystają. Moje wystają trochę i nie zostałem zatrzymany. Jeśli ktoś zostanie zatrzymany z powodu brawurowej jazdy lub przekroczenia prędkości, wówczas mogą zostać dodane takie kwestie, jak osłona opon.

#8 ·
Jeżdżę jeepami od 20 lat w GA i nie mam żadnych problemów z organami ścigania. W tym w niektórych gminach znanych z tego, że są pułapką na dochody.
To, co powiedział. Pracuję w organach ścigania od około 24 lat w dwóch różnych gminach w Georgii i nigdy nie zadzieraliśmy z zmodyfikowanymi Jeepami ani innymi podniesionymi/obniżonymi pojazdami.

#9 ·
Ciągle jeżdżę do moich teściów w Brunswick, GA bez żadnych problemów... Mój Jeep jest seryjny, ale 33's mojego Quigley Van wystają trochę. Lokalna policja zatrzymała się tylko po to, żeby zapytać mnie o vana, kiedy go zaparkowałem... chciał takiego, żeby zabrać swoją rodzinę na plażę!

#10 ·
Ustawy stanowe, o których się powszechnie dyskutuje, dotyczą zazwyczaj tylko pojazdów zarejestrowanych w danym stanie. Mogę jeździć moim Jeepem podniesionym o 4 cale w Georgii, ponieważ w Kansas nie ma limitu podniesienia zawieszenia do 2 cali, tak jak ma to miejsce w Georgii. A stany dawno temu zgodziły się akceptować wzajemne regulacje, z pewnymi wyjątkami, tak jak wtedy, gdy staliśmy się krajem składającym się z suwerennych stanów. Teraz mówimy o pojazdach prywatnych, a nie komercyjnych i nie o innych prawach i przepisach, takich jak ukryte noszenie broni itp.

#11 ·